Vraag

[UPDATE] Onderhoudswerkzaamheden 10-11 oktober

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
In dit topic houden we je op de hoogte van de onderhoudswerkzaamheden.

In de nacht van maandag op dinsdag (10 op 11 oktober) gaan verschillende technische updates live. Dit betekent dat tussen maandag 22:00 uur en dinsdag 06:00 uur een paar diensten niet beschikbaar zijn.

Het komt vaak voor dat een aantal functionaliteiten niet werken. Het is vaak niet mogelijk om tijdens de werkzaamheden in te loggen op My T-Mobile. Hierdoor kun je geen MB-aanvullers aanschaffen en ook zal de verbruikstatus op My T-Mobile én in de App niet bijgewerkt worden. Het kan ook zijn dat je geen Travel & Surf pas kan kopen en je kan je verbruik in het buitenland niet controleren.

Enigszins onhandig maar je krijgt er een aantal vernieuwingen voor terug! We proberen natuurlijk alles zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, mocht je ergens vragen over hebben stel ze dan in dit topic! 🙂

46 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Update: Er kan momenteel nog niet ingelogd worden op My T-Mobile, T-Mobile Beheer en in de App. Ook is er momenteel geen selfservice mogelijk doordat sommige gedeeltes van de site nog niet naar behoren werken. Er wordt natuurlijk hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak!

Update: Inloggen op het forum is momenteel ook niet mogelijk.

Update: Het is ondertussen weer mogelijk om in te loggen op het forum!

Update: Inloggen op My T-Mobile en T-Mobile Beheer is ondertussen weer mogelijk. De App werkt helaas nog niet naar behoren.

Update 30 maart: In de nacht van maandag 30 maart op dinsdag 31 maart zullen er weer onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden. Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen op My T-Mobile en het Forum. Onze excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +15
@Justinrrr

Ik heb je zojuist je pukcode in een e-mail en in een privébericht naar je gestuurd! 🙂
Gelukkig kan ik reeds sinds vrijdag niet meer normaal internetten en geen bundels bijkopen.
Wat een amateuristisch gedoe....
Reputatie 3
Inderdaad.
Bijna 3 dagen is ook wel lang voor zoiets.
Zou een bank moeten doen met internetbankieren......
Reputatie 2
Kan nog steeds niet naar mijn verbruik status kijken! Zowel de app als via computer, dit duurt wel erggg lang...:@
het duurt wel erg lang die onderhoud van de website ik kan nogsteeds niet alles doen 😞
Betaal maar eens niet op
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

Ik snap dat het lang duurt, helaas lopen we tegen net wat meer problemen aan dan we gedacht en gehoopt hadden! M'n technische collega's zijn keihard aan het werk om alles zo spoedig mogelijk weer op de rails te krijgen!

Je verbruiksstatus is overigens via My T-Mobile op de website wel te zien, helaas werkt dit in de app nog niet.

Als mijn collega's en ik jullie met bepaalde vragen kunnen helpen, laat het ons dan weten! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hoi allemaal,

Een korte update: 🙂

Van zaterdag 4 juli 18:00 uur tot en met zondag 5 juli zijn er weer onderhoudswerkzaamheden op onze website. Ook intern zullen sommige systemen in deze periode niet beschikbaar zijn. De verwachting is dat maandagochtend alle systemen weer werken en de website bijgewerkt is.
Reputatie 5
Voor iedereen die aan het wachten is tot alles weer werkt, bij ons werken sommige systemen ook niet, 😞 maaaaaaaar het is al bijna maandagochtend!

Wil je in de loop van de dag gebruik van bovenstaande opties maken maar lukt het niet? Laat het ons dan weten. Voor nu wens ik jullie allemaal een fijne zondagavond toe!
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag allemaal,

In de nacht van 27 juli op 28 juli (vannacht) zullen er weer onderhoudswerkzaamheden zijn. Hierdoor kan het zijn dat My T-Mobile T-Mobile Beheer en delen van de website slecht bereikbaar zijn.

Mochten er vragen zijn, let me know!
Reputatie 7
Badge +15
Tussen maandag 24 augustus vanaf 22:00 uur t/m dinsdag 25 augustus 08:00 uur zijn er weer onderhoudswerkzaamheden.

Als er vragen zijn, laat het aan ons weten!
Reputatie 7
Badge +15
Hi all,

We verbeteren continu de prestaties van ons netwerk. Dit weekend vinden er onderhoudswerkzaamheden plaats aan een van onze datacentrales. Je merkt hier weinig van. Er kan gewoon gebruik gemaakt worden van het netwerk. Wel zijn My T-Mobile en de My T-Mobile App niet beschikbaar.

De werkzaamheden starten op zondag 27 september om 21.00 uur en duren tot maandagochtend 28 september 6.00 uur.

Wat houden de werkzaamheden in?
De huidige HLR's worden vervangen door een nieuwe HLR. Dit zijn reguliere onderhoudswerkzaamheden die periodiek worden uitgevoerd.

Vragen hierover kunnen in dit topic gesteld worden. 🙂
Ik heb pas tien minuten weer bereik vandaag. 2015-09-28
18:47h is het nu.
Reputatie 6
Badge +16
Hi superNoco,

Begrijp ik goed dat je in het weekend geen bereik hebt gehad? Kan je nu wel volledig verbinding maken met het netwerk? Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart?

Mocht je nog ergens problemen mee ervaren dan horen we dat graag. We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing!
My tmobile app crashed nu continue...alles al gedaan wat je maar kan bedenken
Reputatie 6
peet234 schreef:

My tmobile app crashed nu continue...alles al gedaan wat je maar kan bedenken

Ook hier; Het is bekend en wordt zsm doorgegeven!

Graag niet in meerdere topics je probleem aangeven, das niet netjes 😉
Ik heb juist me interner aanvuller nodig voor me werk en toetsingen voor werk omdat we geen wifi hebben moet ik me telefoon koppelen met me Ipad..me internet is echt **** traag..kan dr niks mee beginnen momenteel.. is er een andere oplossing om toch aanvuller te krijgen?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Srn1986,

Goed dat je dit even navraagt!

Ik zie dat je op dit moment nog 2 facturen open hebt staan waarvan de betalingstermijn verstreken is (hier heb je vandaag ook bericht over ontvangen). Daarom staat er nu een blokkade op het gebruik van je abonnement en kun je dus ook geen aanvuller aanschaffen. Wanneer je het openstaande bedrag hebt voldaan, dan wordt deze blokkade automatisch opgeheven.

Je kunt via verschillende methoden je betaling voldoen, zodat dit zo snel mogelijk opgelost is!

Mocht je specifieke info over het bedrag willen, stuur dan even een privébericht, dan pak ik het voor je op!
Reputatie 7
Badge +15
Hallo allemaal,

Op zaterdag 21 november vanaf 18.00 uur t/m maandag 23 november 08:00 uur. Vinden er weer onderhoudswerkzaamheden plaats.

Mocht je hier vragen over hebben laat het dan aan ons weten! 🙂
Amy schreef:

Hallo allemaal,

Op zaterdag 21 november vanaf 18.00 uur t/m maandag 23 november 08:00 uur. Vinden er weer onderhoudswerkzaamheden plaats.

Mocht je hier vragen over hebben laat het dan aan ons weten! :)

Ik kan wel weer mijn beltegoed zien maar nog steeds geen verbruik wanneer wordt dit opgelost na de onderhoud voor deze werkte het eindelijk maar nu weer niet!
Zelfde als amy
Reputatie 7
Badge +20
wickedje32 schreef:

Ik kan wel weer mijn beltegoed zien maar nog steeds geen verbruik wanneer wordt dit opgelost na de onderhoud voor deze werkte het eindelijk maar nu weer niet!

Hi Wickedje32,

Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en zie dat jouw verbruikstatus nu wel correct is weergegeven. De verbruiksdetails daarintegen niet, maar we werken hard aan een oplossing om dat weer in orde te krijgen.
Reputatie 7
Badge +15
Hey all,

Op woensdag 13 januari vanaf 22:00 uur t/m donderdag 14 januari 08:00 uur. Vinden er weer onderhoudswerkzaamheden plaats.

Als je vragen hebt hierover, let me know!
Reputatie 3
Kan daarna iedereen zijn/haar nieuwe simkaart weer activeren?
En werkt de nieuwe sim daarna ook?

Reageer