Vraag

[UPDATE] Onderhoudswerkzaamheden 10-11 oktober

Toon eerste reactie

46 reacties

Kan je oooooit nog is inloggen op je verbruikersstatus pagina..? Werkzaamheden tot 08:00uur.. In welk werelddeel..?!?!
Reputatie 3
Badge +2
Hoi xcrm,

Ik zie geen storingen wat betreft het activeren van een simkaart. Dit zou dus gewoon moeten werken. Je kunt dit, zoals je waarschijnlijk al wel wist 🙂, doen via jouw My T-Mobile. Laat je even weten of het is gelukt?

@Vinnie30

Hoi Vinnie en welkom op het forum van T-Mobile!

Heb je steeds de pech dat je je verbruikstatus wilt inzien wanneer er werkzaamheden zijn of kom je er bijna nooit in? Vannacht zijn er werkzaamheden geweest aan onze systemen, die weer moeten opstarten. Je zou nu weer je verbruikstatus moeten kunnen zien. Geef je even aan als het niet is gelukt, dan help ik je graag!
Reputatie 3
Mitch schreef:

Hoi xcrm,

Ik zie geen storingen wat betreft het activeren van een simkaart. Dit zou dus gewoon moeten werken. Je kunt dit, zoals je waarschijnlijk al wel wist 🙂, doen via jouw My T-Mobile. Laat je even weten of het is gelukt?

Mij is dat inderdaad gelukt. Maar daarna (eind december/begin januari) anderen niet. Het activeren lukte wel, maar daarna kreeg men geen verbinding meer. Lees de berichten hierover er maar eens op na.
Reputatie 6
Badge +17
@xcrm,

Fijn dat het bij jou gelukt is! Het klopt inderdaad dat daar een storing mee was, maar die is inmiddels al opgelost! 🙂 In dit topic vind je daar eventueel ook meer informatie over. Deze onderhoudswerkzaamheden waren gewoon algemene werkzaamheden en hadden niet perse met deze storing te maken.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +15
Hallo allemaal,

Tussen maandag 1 februari vanaf 22:00 uur t/m dinsdag 2 februari 08:00 uur vinden er weer onderhoudswerkzaamheden plaats.

Heb je vragen of merk je problemen na de onderhoudswerkzaamheden dan horen we het graag! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hoi iedereen,

Tussen zaterdag 27 februari 18:00 uur tot maandag 29 februari 08:00 uur zijn er weer onderhoudswerkzaamheden.

Zoals altijd horen we het graag wanneer er maandagochtend, na de onderhoudswerkzaamheden, nog vragen of problemen zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Hallo!

Tussen donderdag 28 april 22:00 uur tot vrijdag 29 april in de ochtend zijn er weer onderhoudswerkzaamheden. Helaas weten we niet precies tot hoe laat deze zullen duren vrijdag. We verwachten aan het eind van de ochtend alle systemen weer te kunnen gebruiken.

Wat gaan we onder andere aanpassen?
Na de onderhoudswerkzaamheden is het mogelijk om een order te plaatsen via een mobiele telefoon die je vervolgens kunt ophalen in de T-Shop. Verder komt er een nieuwe nummerbehoud-tool online. In deze versie laten we meer informatie zien aan de klant bij een goedgekeurde of afgewezen aanvraag dan dat we dat nu doen. Deze extra informatie is vooral handig voor de klant als een aanvraag is afgewezen. In de nieuwe nummerbehoud statustool zie je gelijk welk onderdeel niet correct is en ook wat er de foute invoer was. Het foute onderdeel kan direct worden aangepast en opnieuw een nieuwe aanvraag worden verstuurd.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen,

Vanavond zijn er weer onderhoudswerkzaamheden. Deze duren van 22:00 uur vanavond t/m dinsdagochtend (24 mei) 08:00 uur.

Na deze onderhoudswerkzaamheden kan de klant in het vervolg de status van zijn of haar nummerporting aanvraag bekijken. Ook zal het na deze werkzaamheden mogelijk zijn om zelf een betalingsregeling aan te vragen via My T-Mobile. Ook zullen bestaande betalingsregelingen inzichtelijk worden gemaakt voor de klant op My T-Mobile.

Vragen? Let us know! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen allemaal,

Vannacht zijn er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Helaas zijn deze vannacht nog niet succesvol afgerond.

Hierdoor zijn sommige functionaliteiten in de app en op My T-Mobile momenteel niet beschikbaar. Ook is het momenteel voor ons niet mogelijk om bij sommige klantgegevens te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat we jullie vragen iets later oppakken dan jullie van ons gewend zijn.
Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag allemaal,

Helaas zijn nog steeds niet alle systemen volledig bereikbaar voor ons. Hierdoor is het niet mogelijk om verschillende klantverzoeken te verwerken. We doen uiteraard ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat we morgen de klantverzoeken kunnen verwerken.

We houden je in dit topic graag up-to-date.
Reputatie 1
Amy,

Hebben jullie een update, ik kan tot op heden niet bij mijn verbruik

verneem graag.

bij voorbaat dank.

Amy schreef:

Goedemiddag allemaal,

Helaas zijn nog steeds niet alle systemen volledig bereikbaar voor ons. Hierdoor is het niet mogelijk om verschillende klantverzoeken te verwerken. We doen uiteraard ons uiterste best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We verwachten dat we morgen de klantverzoeken kunnen verwerken.

Reputatie 6
Badge +16
Hi timnl,

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me goed voortellen dat je jouw verbruikstatus in de gaten wilt houden.

We zijn nog steeds druk bezig om alles zo snel mogelijk af te ronden. We kunnen nog geen exacte oplostijd noemen. Onze excuses voor het ongemak!
Amy schreef:

Goedemiddag allemaal,

Dat een storing nu al 5 of 6 dagen moet duren. Ik kan niks met internet hier (woon achteraf). Kan niks fatsoenlijk regelen zoals bankzaken enz enz. want dan is de verbinding zo sloom dat ie het gewoon niet doet. Begin er moedeloos van te worden en dat meen ik ook echt. En ik ben vast niet de enige. 500 mb kunnen ze wel doen maar mijn 10gig niet wat ik soms wel 3 keer per maand bij schrijf. Owee als je te laat bent met betalen dan staan ze zo op de stoep. Hoop toch echt dat dit snel wordt opgelost.
Reputatie 6
Badge +16
Hi graads,

Het is begrijpelijk dat je zo snel mogelijk gebruik wilt kunnen maken van je volledige internet bundel en we zijn ook erg druk bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra het weer mogelijk is om je data bundel te resetten krijg je van ons een sms.

Sorry voor het ongemak!
Issam schreef:

[...]
Sorry voor het ongemak!

Bij ongemak denk ik aan het tijdelijk niet kunnen spelen van Pokémon Go 🆒.
Wat voor mij, en als ik het goed begrijp ook voor 'graads' geldt, is dat onze enige internetverbinding al meer dan een week flink afgeknepen is. Dat is iets meer dan simpel "ongemak".

Dat er een storing optreedt is gewoon pech, maar ik ben niet van jullie gewend dat de oplossing ervan zo verschrikkelijk lang op zich laat wachten. Of ligt de hele technische afdeling lekker in de zon aan de Côte Zoetzuur en draaien er een paar arme vakantiekrachten overuren? :?
Kan wel door gaan maar t mobile gaan jullie men klanten ook vergoeden wat ik mis loop. gvd ben nu echt woest. Kijk is wat ik elke maand betaal. kap met jullie. contract nou dan kom maar. 7 dagen nu beste itc mensen gvd ben woest
Count Zero schreef:

Issam schreef:

[...]
Sorry voor het ongemak!

Bij ongemak denk ik aan het tijdelijk niet kunnen spelen van Pokémon Go 🆒.
Wat voor mij, en als ik het goed begrijp ook voor 'graads' geldt, is dat onze enige internetverbinding al meer dan een week flink afgeknepen is. Dat is iets meer dan simpel "ongemak".

Dat er een storing optreedt is gewoon pech, maar ik ben niet van jullie gewend dat de oplossing ervan zo verschrikkelijk lang op zich laat wachten. Of ligt de hele technische afdeling lekker in de zon aan de Côte Zoetzuur en draaien er een paar arme vakantiekrachten overuren? :?

Zeer goed verwoord.
Reputatie 7
Badge +17
Hi,

Ik begrijp heel goed dat jullie hier van balen, maar onze collega's zijn hard bezig met een oplossing. Nog even geduld alstublieft...
Hajar schreef:

Nog even geduld alstublieft...

Ik heb geen gebrek aan geduld. Mijn probleem ligt bij de definitie van "even"... 🆒
Dit geintje duurt nu al meer dan een week. Vind het schandalig. Hebben jullie leerling mensen aan het werk. Ik kan niks met internet heb geen enkele mb`s. wel elke maand gemiddeld 60€ betalen. Bah wat een ellende dit.
Reputatie 7
Badge +17
Ik begrijp de frustratie volkomen! Het oplossen van dit probleem duurt langer dan verwacht. Je ontvangt van ons een sms zodra het is opgelost (hopelijk snel).

In dit topic kun je op de hoogte blijven van de storing met het resetten van de databundel.

Reageer