Sticky Beantwoord

[UPDATE] Toevoegen diensten Datavrije Muziek

• 13 oktober 2016
  • 811 reacties
  • 145113 Bekeken

Toon eerste reactie

811 reacties

Ik zou heeel vrolijk worden van 100% nl data vrij luisteren !
Kunnen we Radio by Deezer ook datavrij beluisteren 🙂 ?
https://androidworld.nl/apps/radio-deezer-lokale-app/
Mijn suggestie: radio.net, dit is vergelijkbaar met tuneIN waarvan het ook erg fijn zal zijn als data vrije streaming
Valt radio luisteren via de Deezer app met een ‘gratis’ abonnement ook onder data vrij?

Er worden hier regelmatig vragen gesteld maar er worden maar mondjesmaat antwoorden gegeven.
Nogmaals dus mijn vraag over de data vrije muziek/radio via de Juke app. Dit is al zeker sinds 3 april in onderzoek.... Graag de stand van zaken T-mobile!
SoundCloud erbij zou heel fijn zijn
hoe zit het nu met Spotify?
half data vrij?
hoe moet ik dit nu zien?
How zit het ondertussen met de TuneIn app?
Volgens hun zijn ze geïnteresseerd maar wachten ze op contact van t-mobile
Reputatie 6
Badge +4
Google podcasts zou fijn zijn.
RadioNED
Ik zou het fijn vinden als ik de lijsten van wel/niet/etc in de T-Mobile app worden opgenomen? Inclusief een eenvoudige zoek functie?
Het is jammer genoeg erg stil rondom datavrije muziek. Er lijken geen partijen meer bij te komen maar er vallen er telkens wel wat af, zoals Nederland.fm. Ik snap ook dat dit wellicht deels buiten de invloedssfeer van T-Mobile ligt, echter worden er met nieuwe partijen geen nieuwe overeenkomsten gesloten.

Dit gaat bij de collega’s van de Duitse tak toch een heel stuk beter, waar ze ook videodiensten onder zero-rating plaatsen.

Het zou leuk zijn om op zn minst weer via Nederland.fm of nog mooier TuneIn naar de populaire radiozenders te kunnen luisteren zonder je bundel aan te spreken want dit is iets wat ik op dit moment erg mis.

Reageer