Vraag

Verhoging data Unlimited 4g voor thuis tijdens Corona

• 17 april 2020
  • 2 reacties
  • 1268 Bekeken

Beste T-mobile,

Sinds Corona werken mijn vriend en ik allebei thuis. Hij heeft voor zijn werk veel skype meetings en ik volg online colleges. Met ons internet gaat het dus rap! Die 100.000 GB die standaard in het unlimited pakket zitten zijn dus ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus nu moeten wij continue onze dagbundel gaan opwaarderen, met slechts 2GB per keer. Op een verbruik van tussen de 5000 en 15000 GB per dag is dit een schamele hoeveelheid, vinden jullie ook niet? Zo maken jullie het niet erg gebruiksvriendelijk!
Daarom is mijn vraag of er een mogelijkheid is dat de basishoeveelheid GB van het pakket, tijdens Corona, van nu 100.000 GB, opgeschroefd kan worden naar bv. 150.000 of 200.000 GB. Of dat jullie een mogelijkheid kunnen bieden om met meer dan 2 GB tegelijk per dag te kunnen aanvullen?

Ik hoor graag van jullie!

met vriendelijke groet,

Sophie

2 reacties

Of is er een mogelijkheid dat het de komende tijd wordt omgedraaid, dat je elke dag begint met de dagbundel van 5GB en pas wanneer je daar doorheen gaat je begint aan de 100.00 GB bundel. Dit zou voor ons al heel veel schelen en voor jullie toch niet veel uitmaken?

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Sophie1995 

Wat fijn dat je zo met ons mee denkt, dat waarderen wij enorm! :smile:  

Ik kan me heel goed voorstellen dat het verbruik even wat anders is in deze bijzondere tijd, vooral nu is de reden voor GB aanvullers meer dan nodig! We proberen op deze manier oneerlijk en/of commercieel gebruik te voorkomen. Zo heeft iedereen Unlimited internet, en wordt het netwerk niet onnodig belast. Natuurlijk sturen we je sms’jes wanneer je GB’s (bijna) op zijn. Wanneer we dit niet doen moet je weer terug naar de kleinere bundels met een vast limiet per maand. Daar wordt je ook niet gelukkig van toch? :slight_smile: We zijn aan het kijken naar mogelijkheden, maar we willen ook dat iedereen gebruik kan maken van het Unlimited abonnement waardoor we ook het netwerk willen garanderen en voorkomen dat er (commercieel) misbruik van gemaakt wordt.

Natuurlijk had ik met alle liefde het aantal GB of de samenstelling daarvan veranderd, spijtig genoeg kan ik dit niet voor je regelen. Wél zet ik jouw feedback door naar de juiste afdeling en wellicht gaan we er in de toekomst wat mee doen!

Mocht je op dit moment nog andere vragen hebben, laat je het mij dan weten? Ik help je graag verder!

Reageer