Verjaardagsmailing; Wat vind jij er van?

Reputatie 2
  • Oud T-Mobile medewerker
  • 99 reacties
In het kader van 'Leuke acties' zou onze Communicatie afdeling het leuk vinden om jullie meningen en suggesties te ontvangen over de verjaardagsmailing.

- Wat vinden jullie van het laatste aardigheidje?
- Zouden jullie liever zien dat we iets anders doen op je verjaardag? Zo ja, laat dan vooral weten wat.

Jullie mening geeft ons inspiratie om na te denken over de verjaardagsmailing.

Voor de duidelijkheid; Je ontvangt pas een aardigheidje als je een abonnement hebt waarbij je tevens hebt aangegeven Commerci

189 reacties

Reputatie 2
Kansloos roze tafellaken!

edit: oja die 25 punten waren wel aardig maar voor ik daar iets van kan zijn we een paar jaar verder.
Reputatie 2
leuk het gaat er niet om wat je krijgt maar het gebaar!
afgelopen jaar een roze tafellaken, heb ook al roze vlag en opblaas letters en slingers enz en die punten is ook leuk loopt aardig op via je rekeningen en dan die extra punten kan regelmatig 10 euro korting nemen op factuur door die punten.

ik zeg leuk 🙂 ben bijna jarig ben benieuwd wat het dit jaar is 😉
Reputatie 2
Is leuk
Je moet een gegeven paard niet in de mond kijken.
De spaar punten komen goed van pas.
Het gebaar telt.
Maar een goede netwerk is het belangrijkste.
Die is na het samen komen van netwerken minder.
gr
Reputatie 2
Heel erg leuk idee. Ik denk alleen dat er meer soorten "give-aways" moeten zijn zoals een tafelkleed. Dus waar je iets mee kan.. Een vlag hang je even op maar heeft geen doel.
Reputatie 2
Ik zou niet weten wat ik nog meer zou moeten verwachten van een provider op mijn verjaardag.
Reputatie 2
Ik zou liever willen hebben dat T-Mobile eens series de problemen met het bereik en de problemen met het netwerk eens oplost ipv aan dit soort ongein mee te doen om zieltjes te winnen!!!!!!!!!!!!!!!
Reputatie 3
[modbreekt]@BeatWave: als je problemen met het bereik hebt, kun je dit in de daarvoor bedoelde discussies melden. Het is niet de bedoeling dat je discussies over andere zaken hiervoor gebruikt. [/modbreekt]
Reputatie 2
Heb idd ook een roze kleedje en de letters en de vlag. Die punten zijn erg welkom maar liever zie ik een kadootje waar ik ook echt iets mee kan. Een usb stikje een micro sd kaart of zo.
Reputatie 2
Dat Roze tafellaken heeft prima dienstgedaan op mijn verjaardagsetentje. De kleur was afschuwelijk, maar de humor die we erom hadden was top. Bovendien is het daarna nog twee etentjes gebruikt omdat het nog schoon genoeg was.

Het tafellaken was wat dat betrefd een leuke actie in mijn ogen.

Hiervoor was ik lid bij orange en dutchtone en die gaven ook altijd wel leuke extraatjes, parasolletjes voor op het ijs of in de cocktail.

Het gaat mij er niet om wat je krijgt, maar gewoon de humor die je ervan kan hebben. Oftewel ik ben fan van dit soort acties.
Reputatie 2
Mischien leuk om te denken aan iets zoals een usb-stickje met leuke applicaties voor je I-Phone, Windows Phone of een JAVA progje voor de meeste andere phones...
Dit in een leuke enveloppe met gefeliciteerd erop 😉
Reputatie 2
Als je zoiets doet, stuur dan iets nuttigs. Een roze banner of tafellaken... vreselijk! Een USB stick vind ik wel een goed idee.
Reputatie 2
Ik heb dit jaar eigenljik niets gehad in de bus voor mijn verjaardag. Wel heb ik een smsje ontvangen dat ik gratis 25 punten krijg, alleen deze zijn ook niet bijgeschreven. Gaat dit nog gebeuren (was een maand geleden jarig)?
Reputatie 2
Indien je geen aardigheidje hebt gekregen ter gelegenheid van je verjaardag, dan kun je dit altijd melden en u ontvangt dan alsnog het betreffende artikel. Je kunt hiervoor een e-mailbericht sturen of bellen naar 0800 - 7111. Het komt voor dat de 25 gratis T-Mobile Extra credits met vertraging worden bijgeschreven.
Ach opzich is het zeker leuk dat ze iets doen. Ik kan me dit niet herinneren dat het bij KPN of Vodafone wordt gedaan..
Misschien een idee om de klant in het vervolg te laten kiezen wat hij of zij krijgt.

Of een tafelkleed (kado van 2008), of T-Mobile Extra Punten waarbij het dan idd wel fijn zou zijn als dit aantal wat hoger komt te liggen dan 25.

Een ander idee is misschien om de klant nog een andere keuze aan te bieden.
Zelf dacht ik misschien aan een eenmalige korting op de telefoonrekening, afhankelijk hoeveel jaar de klant klant is bij T-Mobile. Bv bij 1 jaar: 10%, 2 jaar 20%, 3 jaar 30% etc..
Zo worden trouwe klanten nog eens extra beloond.
Neem een klant die 2 jaar klant is met bv een Flex 30, dan zou die 6 euro korting krijgen. Dat is dan natuurlijk iets duurder dan een tafelkleedje te produceren en te verzenden, maar denk dat sommige klanten dit liever hebben en helpt misschien ook nog klanten langer bij T-Mobile te houden.
Ik kan dit
Reputatie 2
Kreeg gister een kaartenhanger binnen, voor mijn verjaardag morgen. Erg leuk, nuttiger dan een tafelkleed of vlag idd.

Maar ik vind het gebaar erg leuk, al waren de cadeautjes uit het Ben-tijdperk leuker!
Reputatie 2
Als er aan je gedacht wordt is leuk,maar nuttig mag het ook wel zijn.
Ik vond de meeste dingen wel leuk. De vlaggetjes en opblaas ****A, maar dat tafellaken vond ik echt stom. Dat was niet eens leuk.

Het idee an sich vind ik wel heel leuk. Maar het allerleukste vond ik nog de vlaggetjes van Ben. "Ben jarig". Geniaal 🙂

Als ik komende maand een kaartenhanger krijg, is dat wel leuk, want daar heb ik inderdaad wel wat aan.
Reputatie 2
Ik vind het idee leuk dat ik steeds wat voor mijn verjaardag krijg van mijn provider.
Alleen dat tafelkleed (ik dacht serieus dat het een vlag ofzo was) is niet zo bijzonder).

De ideeen als usb stick, (micro) sd, etc zijn erg leuk vind ik. Een extra usb stick kan ik altijd wel gebruiken. Voor de rest zou korting ofzo ook wel leuk zijn...
Reputatie 2
Waar kun je je dan precies aanmelden voor deze Commerci
Reputatie 2
Ik vind het wel super leuk.
Het feit dat er toch nog iemand aan je denkt, hahahaa
Reputatie 2
[QUOTE=briann;671162]Waar kun je je dan precies aanmelden voor deze Commerci
Reputatie 2
best t-mobile medewerkers
ik was afgelopen woensdag jarig maar normaal kreeg ik altijd een kado tje maar dit jaar kreeg ik niets!!!

wat kan ik hier aan doen kan iemand mij en tip geven!
Reputatie 3
Ik begrijp dat je het vervelend vindt dat je geen attentie hebt ontvangen voor je verjaardag. Alsnog van harte gefeliciteerd. Leuke dag gehad woensdag? Om toch nog een attentie te krijgen, kun je bellen, mailen of schrijven naar T-Mobile Klantenservice.
Reputatie 2
ja de dag was zeker leuk ik zal even contact opnemen met de klantenservice

Reageer