Verjaardagsmailing; Wat vind jij er van?

Toon eerste reactie

189 reacties

Heb altijd grote lol in de dingen die jullie versturen, wat mensen ook zeggen, ik vind het een geniale actie en hoop dat jullie dit volhouden!
Reputatie 6
Guido81 heel leuk dat je er positief over ben heb ik namelijk ook
Ik heb al ongeveer 8 jaar een abbonnement nog nooit iets ontvangen en wil me dus opgeven om de commerciele acties te ontvangen maar kan op my t-mobile niet vinden waar ik dat kan aangeven.
Reputatie 6
als je my tmobile indruk zie je het rechts er onder meeteen staan (meer informatie over sparen)als je dat indruk kom je op de site om je aan te melden cinderella
Dan kom ik op t-mobile extra en ik spaar die punten al jaren maar hoe geeft ik me op voor de verjaardagsmailing ?
Reputatie 2
Ik heb nu al zo vaak door gegeven dat mijn moeder(die dit ook aangegeven had)

Al heel lang niks met haar verjaardag heb gekregen.

Ik vind dit echt een belachelijke zaak

Reputatie 7
@Cinderella
Mijn excuses voor de zeer late reactie. Zoals aangegeven in de startpost ontvang je eventuele verjaardagsmailingen alleen als je hebt aangegeven commerciële acties van T-Mobile te willen ontvangen. Je hebt aangegeven geen commerciële mail van T-Mobile te willen ontvangen. Wil je dat het voor je wordt aangepast laat het dan even weten.

@inky72
Wanneer je moeder voortaan graag de verjaardagsmailing wilt ontvangen kan ze dit zelf aangeven bij ons of via T-Mobile Klantenservice. Dit betekent wel dat ze voortaan commerciële mail van T-Mobile ontvangt.
Reputatie 2
Hallo T-Mobile,
onlangs las ik deze post: http://blog.t-mobile.nl/wat-vind-jij-dit-verjaardagscadeau-van-t-mobile-voor-jou-215 over de verjaardagsmailing en het cadeautje daarbij.
Ik vind het altijd heel attent dat T-Mobile een verjaardagsmailing doet, al waren de 'cadeautjes' van de afgelopen jaren een beetje nutteloos (denk aan vlag etc.).
Het cadeau zoals in de blog-post hierboven leek me voor de verandering een keer heel nuttig! (en ook de 20% korting op een headset of andere accessoires zijn niet slecht).
Nu ben ik morgen jarig, en kreeg ik vandaag mijn verjaardagskaartje van T-mobile (attent als altijd). Ik vond het wel heel jammer dat de audio-splitter (en de korting) het blijkbaar niet gehaald hebben! (althans, er stond niets over op mijn kaartje).
Reputatie 2
Ik heb al jaren niets meer gehad... In het verleden wel, ballonnen, een opblaasbare 'gefeliciteerd', etc. Maar nu dus al een hele tijd niets. Ik vraag me af waarom, omdat het enige wat ik elke twee jaar doe, mijn abonnement verlengen is, in de winkel, waarbij naar mijn weten nog nooit iets is veranderd...
Reputatie 6
Ben net jarig geweest en heb ik een verjaardagkaartje van T-Mobile gekregen. Maar eerlijk gezegd vond ik het kaartje oudbollig en niet echt persoonlijk. Dus spaarpunten of iets dergelijks zou ik leuker hebben gevonden 😉 Kreeg ook nog een verjaardags sms-je maar die werdt bezorgd op het verkeerde nummer hihihi
Reputatie 2
Wat mij betreft is een korting/aantal punten toch wel het leukste/makkelijkste. Iedereen kan dan voor zichzelf invullen hoe je dit dan gaat gebruiken.
Heb 5 abon waren er 6.

In het begin de vlag,kleed op blaas letters, ballonnen gekregen.

Maar soms 1x , ballonnen kreeg ik 3x kleed en vlag 2x.

Maar nooit 5x.

Maar nu bleef me briven bus helemaal leeg.

Geen extra punten, geen aardig heidtje.

Misschien foutje bij TNT
Reputatie 3
Ik vind post krijgen altijd leuk, zeker als het geen rekening is.
Reputatie 6
Onze abonnementen thuis staan bij papa op de rekening omdat we zelf nog niet oud genoeg zijn etc. 
Dit jaar was de eerste keer dat we iets kregen (na 8jaar klant te zijn ofzo), een soundshare. Het lijkt op een T en dat verticale van de T steek je dan in je mobiel of ipod ofzoiets en aan de uiteindes van de horizontale T zitten 2 van die gaten waar je oortjes/koptelefoon in kan doen en samen dan naar muziek luisteren ofzo! Vond het wel handig en grappig bedacht hihi. Leuk en handig cadeau en heeft toch nog wat met T-mobile te maken! 😃

Reageer