Wanneer komt T-Mobile met aantrekkelijke acties

Reputatie 2
Vodafone komt nu met een hele aantrekkelijke aanbieden.
Bij 2 jarige contract. 1e jaar 50% korting en 2e jaar normale tarief.

Wanneer komt T-Mobile met aantrekkelijke acties !

21 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Is inderdaad mooie aktie, alleen het normale tarief is wel hoger dan gebruikelijk.
Dus die 50% is op termijn geen 50% maar aardige aktie
TMobile verdient al lekker met een belstatus die niet 100% functioneert dus die hoeven geen extra klanten, het word ze nu al teveel!!
Reputatie 6
johnrackham ,,,wat heeft dit te maken met de vraagstelling,,,bij elke proviter is het druk door de ontwikkeling van de smartfone,,,,,en de belstatus heb helemaal er niks mee te maken
Reputatie 6
Badge +9
SMCO was aktief vorig jaar toen er dekkingproblemen waren.
De huidige klachten hebben geen betrekking op dekkingsproblemen.
Badge +12
Wat heeft Vodafone verder met T-mobile te maken?
T-mobile had met Koningendag een actie.
Jump Up Jump Up !

@centaur SMCO is nu ook in voorbereiding voor het fenomeen belstatus

@arie61 Door een misleidende Belstatus gaan klanten over hun belminuten heen, hier verdient Tmobile xtra aan buiten de maand kosten om

hierdoor hoeft Tmobile geen aktie's aantebieden

@Dave6700 Wauw ik zou gelijk klant worden (cynisch)
Reputatie 4
slotje en verwijderen deze topic.... word jammer genoeg maandag
Reputatie 2
idd eerste jaar 50% korting het volgend jaar de hoofdprijs,goed zoekn vind je een deal die echt aantrekkelijk is,ook bij t mobile!
Badge +12
Ja dit topic kan volgens mij opslot en verwijderd.
Slaat nergens op dit!

Waarom klagen mensen overigens over de belstatus bij SMCO?
Mag ik klagen over Vodafone bij SMCO ?
Belstatus is een service deze geeft een indicatie dit hoeft niet tekloppen, maar een ander verhaal is het als het totaal afwijkt van de werkelijkheid

en mensen dus angstig worden omtebellen ,hierdoor dus ook niet hun ingekochte belminuten opmaken en T-mobile dus aan het langste eind trekt

aangezien er wel betaald voor word.

Bel je wel dan kun je nergens bij houden of je buiten de bundel belt aangezien je ook geen berichtje krijgt mocht dit wel zo zijn.

Het rare is dat als je prepaid hebt dit blijkbaar wel kan want dan word je er wel aan herinnert dat je moet opwaarderen!!!
Zolang Tmobile bestaande klanten meer laat betalen dan nieuwe klanten stappen klanten over... zeker met zulke aantrekkelijke acties als bij Vodafone!
Over 2 jaar verdeeld is Vodafone toch 70 euro goedkoper, niet zoveel maar als je dat neerlegd naast Tmobile's "klantvriendelijkheid" om bestaande klanten te houden heb ik besloten over te stappen! Over 2 jaar is er vast wel weer een andere provider die zo'n mooie actie heeft!
Reputatie 7
@allemaal
Er mag gerust gediscussieerd worden over de acties van T-Mobile. Echter, reclame is op dit forum niet toegestaan. Om deze reden heb ik de titel van dit topic aangepast. Graag on-topic reageren, off-topic berichten die volgen na mijn bericht worden verwijderd.
Reputatie 2
dus: zitten er nog topacties in het verschiet deze lente/zomer bij T-Mobile? 🙂
Reputatie 7
@M4r3kL0f
Ik raad je aan om deze week onze website goed in de gaten te houden.

Reputatie 2
nu maak je me nieuwsgierig, wordt dat ma, di, wo, do vr???? 🙂
Reputatie 7
@M4r3kL0f
Mij is gezegd dat er ergens deze week een nieuwe actie komt. Ik kan helaas niet specifieker zijn dan 'deze week'. Er zit dus niets ander op dan even afwachten.

Badge +12
@CindyS,

Nu worden we allemaal wel erg nieuwsgierig
Reputatie 2
Die actie is vandaag ingegaan, maar er zitten nogal tegenstrijdige kanten aan, zoals over hoelang die 100% korting nou geldig is.
Reputatie 5
Is inderdaad mooie aktie, alleen het normale tarief is wel hoger dan gebruikelijk.
Dus die 50% is op termijn geen 50% maar aardige aktie

Centaur, valt best wel mee hoor, ik heb het eerste jaar 35% korting bij vodafone en betaal het tweede jaar net zoveel als bij T-Mole heb gedaan met dezelfde belminuten/smsjes en internet;)
Reputatie 2
Hallo

Die actie met die gratis blackberry 8520 bij een Samsung Galaxy Ace is ook een mooie actie. Bij verlengen van m'n abbo de Ace voor 60 euro en bij hetzelfde abbo incl "free" blackberry 240 euro. Ik heb nog nooit 180 euro moeten betalen voor iets dat als gratis aangemerkt staat. T-mobile kunnen jullie dit uitleggen?

Gr. Erik
De Samsung galaxy S2 is wel gratis bij een verlening I200 voor 2 jaar bij de Phonehouse en bij T-mobile betaal je 159 euro.
Hoe is dit mogelijk????

Reageer