Welkom op de vernieuwde Community!

Reputatie 6
Badge +16
  • T-Mobile Moderator
  • 3007 reacties
Hoi allemaal,

Welkom op onze geheel vernieuwde Community!

We zijn er zelf supertrots op en hopen dat jullie er net zo blij mee zijn als wij. 😃 De pagina is voortaan te bereiken via community.t-mobile.nl, maar mocht je per ongeluk de oude link intypen, dan zul je natuurlijk doorverwezen worden naar de nieuwe pagina! Opnieuw registreren hoeft niet, je behoudt gewoon jouw oude account.

Op deze vernieuwde Community ga je profiteren van alle nieuwe functionaliteiten op de nieuwe Community. Een aantal van de nieuwe functionaliteiten zijn bijvoorbeeld:

• Een responsive community, hierdoor werkt de website nog beter en sneller op jouw smartphone en tablet
  • Je kan andere users taggen in een bericht met behulp van een @mention tag
  • Gepersonaliseerde widgets en uitgelichte topics
  • Een makkelijker en handiger tekst editor bij het schrijven van een bericht

We zijn erg benieuwd naar jullie mening! Laat ons hieronder weten wat je van de nieuwe Community vindt!

Groetjes,

de trotse moderators:

David, Issam, Bas, Hajar en Jaimy.

19 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Jaaaa, gefeliciteerd 😀🍾🎆 Heel mooi geworden! Veel plezier en succes met de nieuwe community!
Reputatie 7
Badge +15
Dag ex-collega's en forumvriendjes! 🙋🏻

Wat leuk om te zien dat de community helemaal vernieuwd is. Gefeliciteerd!

Mooi dat er wat nieuwe functionaliteiten zijn. Kunnen we elkaar eindelijk taggen! Klaar voor de toekomst! Veel succes 🎈
Reputatie 7
Badge +8
yeah!
Reputatie 7
Badge +13
Van harte gefeliciteerd, het forum ziet er mooi uit maaaar het is wel even wennen.☺️
Reputatie 1
Van harte ziet er heel erg mooi uit ook op mijn mobiele telefoon. Heel veel succes met het helpen van alle klanten en zelfs niet klanten!
Reputatie 4
Badge +3
Wat is de community mooi geworden! Love it 😉
Reputatie 3
Badge +2
Ff wennen, dacht dat ik op het verkeerde forum zat!? 🤓
Reputatie 5
Badge +17
Lijkt een beetje veel op de forum van andere communities, en het is even wennen.
Wat valt er allemaal aan te passen? 😃
Reputatie 6
Badge +8
Mooi en strak!
Wel erg wennen maar komt zeker goed.
Gefeliciteerd!
Reputatie 4
Badge
Ziet er mooi uit. Ik krijg af en toe kleine bugjes. Kan de pagina niet laden.
En Amy en Thalina, komen jullie maar gauw terug als moderator van tmobile.
Reputatie 6
Badge +13
Het ziet er leuk uit maar het is ook nog wel een beetje zoeken gelukkig hadden we al een kleine sneak peak gehad dus waren we iets voorbereid 😋
Reputatie 2
Badge
Ziet er heel goed uit @Jaimy.
Gefeliciteerd en zet hem op met de nieuwe look en feel!
Voelt goed, en ziet er modern uit 🙂
Ik ben fan
Reputatie 6
Badge +16
Wat een lieve en leuke reacties!

Bedankt allemaal! 😃
Reputatie 1
Niet dat mijn mening heel relevant is, maar het oude ontwerp kon ik meer waarderen. Het is een beetje de trend om alles (te) ruim op te zetten. Gevolg is een hoop wit (tenzij er een donkere modus is) en een hele hoop scrollen. Een compacter ontwerp is voor mij persoonlijk een stuk prettiger.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Henkdenkt,

De mening van ieder Community-lid is relevant, dus ook de jouwe! We waarderen juist alle feedback en kunnen daarna kijken of wij er wat mee willen of kunnen doen. Dus ook jij bedankt voor je eerlijkheid!

Hopelijk weerhoudt het je er niet van om nog heel veel bezoekjes te brengen aan de Community en jouw kennis met ons te blijven delen. 😃
Reputatie 7
Badge +13
Opmerking, aanmerking,
bij elke nieuwe zin automatisch een hoofdletter zou handig zijn voor deze (luie) vergeetachtige dame.
Reputatie 4
Badge +4
Het is even wennen, maar werkt best prettig.
Keep up the good work! 👌🏼
Reputatie 1
Ziet er mooi uit hoor. Maar 1 opmerking. Als ik naar het nieuwe scherm ga ben ik meteen ingelogd, zoals altijd. Maar....rechts boven staat "inloggen". En je kan denken dat dit dan nogmaals moet voor het forum. Maar dat is voor "mijn.t-mobilethuis". Werkt dus verwarrend. Bij het woord inloggen zou je kunnen zetten dat dit is voor Mijn...
Groeten,
Rien van Ast.
Reputatie 1
Na een behoorlijke tijd niet op het forum te zijn geweest mocht ik vorige week kennis maken met het vernieuwde forum.
Het was even wennen. Ik moest zelfs zoeken hoe ik een topic kon starten.
De buttons om een topic te starten en voor het menu mogen van mij best wel iets opvallender zijn, en eventueel in een sticky navbar mogen staan.
Verder werd het ook wel hoog tijd voor een responsive forum, dus in dat opzicht is het zeker wel geslaagd.

Reageer