Beantwoord

Win kaarten voor het WK Beachvolleybal!

Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Op 26 juni is het WK Beachvolleybal gestart en jij kunt daar kaarten voor winnen!
icon

Beste antwoord door AmyP 26 juni 2015, 08:53

Nederland is voor het eerst gastheer van het WK Beachvolleybal. Het WK wordt in vier verschillende steden gehouden om zo veel mogelijk sportliefhebbers de kans te bieden om de 10e editie van het WK bij te wonen. Als lid van het T-Mobile Forum geven we jou ook de kans om dit spektakel mee te maken.

Wat moet je doen?
Wil jij de volleybalhelden aanmoedigen tijdens de kwartfinale op 2 juli? Deel dit forumtopic dan met de sharebuttons links via Facebook of Twitter. Laat ons vervolgens in dit topic weten in welke stad je de kwartfinales wilt bijwonen. That's it! ;)

De wedstrijden vinden plaats in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Apeldoorn. We verloten per stad 2 keer 2 avondtickets. Op de website van het WK Beachvolleybal vind je het volledige programma. De winnaars worden op dinsdag 30 juni bekend gemaakt en zullen hierover een privébericht ontvangen.

Succes!

Bekijk origineel

10 reacties

Zijn allemaal top locaties. Amsterdam of Den Haag zou super zijn!!
Reputatie 7
Badge +15
Nederland is voor het eerst gastheer van het WK Beachvolleybal. Het WK wordt in vier verschillende steden gehouden om zo veel mogelijk sportliefhebbers de kans te bieden om de 10e editie van het WK bij te wonen. Als lid van het T-Mobile Forum geven we jou ook de kans om dit spektakel mee te maken.

Wat moet je doen?
Wil jij de volleybalhelden aanmoedigen tijdens de kwartfinale op 2 juli? Deel dit forumtopic dan met de sharebuttons links via Facebook of Twitter. Laat ons vervolgens in dit topic weten in welke stad je de kwartfinales wilt bijwonen. That's it! ;)

De wedstrijden vinden plaats in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Apeldoorn. We verloten per stad 2 keer 2 avondtickets. Op de website van het WK Beachvolleybal vind je het volledige programma. De winnaars worden op dinsdag 30 juni bekend gemaakt en zullen hierover een privébericht ontvangen.

Succes!

Goedemorgen!

Leuke actie! Amsterdam zou heel fijn zijn 🆒

Groeten en bedankt!

Jan Kleijn
Ik loot graag mee voor Amsterdam!
Heeeel graag naar Den Haag! 🙂
Reputatie 7
Badge +15
Hee alle vier,

Ik heb jullie gemaild! ;)

Have fun!
Goedemorgen,

Iedereen ook zo'n heerlijke avond gehad gisteren? Mooi spel, heerlijk weer, het kon niet beter! Bedankt T-Mobile voor de kaarten!! 🆒
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Crassuss,

Goed om te horen en leuk dat je het even komt melden! :D

Ik ben nog naar het WK gegaan in Rotterdam, was heel leuk! En ik was erg onder de indruk van een Braziliaans die services sloeg van 90+ kilometer per uur!
Reputatie 6

Ik ben nog naar het WK gegaan in Rotterdam, was heel leuk! En ik was erg onder de indruk van een Braziliaans die services sloeg van 90+ kilometer per uur!

Ik zou dus op heel andere dingen laten bij het damesspel 😛.

Tevens staat er in de startpost 26 Juli ipv neem ik aan Juni? Beetje confusing.
Reputatie 5
Hahah kme goed opgelet! Ik heb het direct aangepast. :8

Reageer