Winactie

Reputatie 6
Heb je een lange tijd gewerkt of hard geleerd voor school, heb je eindelijk vakantie en wat gebeurt er: het zonnetje schijnt zelden en er lijkt geen eind te komen aan al die buien. What to do?

Deel je tips met ons om de regenachtige zomerdagen in Nederland door te komen! De twee leukste tips belonen we met een coole T-Mobile headset om naar lekkere zomerse muziek te luisteren en te dromen van de zon!

De twee winnaars maken we aanstaande maandagmiddag bekend.

This topic has been closed for comments

19 reacties

Reputatie 2
Ga tijdens de (komende) regenachtige zomerdagen de Tour de France volgen. Die nadert namelijk zijn ontknoping met vandaag een redelijk zware etappe naar de Alpe d'Huez, morgen een tijdrit en zondag de slotetappe naar Parijs. De Tour wordt de komende dagen beslist. Reden dus om als het regent op het puntje van je stoel de Tour te volgen.
Reputatie 2
Ook voor het komende weekend. Als de regen tegen je slaapkamerraam slaat, maak een ontbijtje op bed, doe een dvdtje in de dvd-speler en ga lekker bed een filmpje kijken. Is de film afgelopen, pak dan nog een paar uurtjes slaap. Gewoon een dag heeelleeemaaaaall niets doen. Daar zijn weekenden en regenachtige zomerdagen goed voor.
Reputatie 2
Lekker chilluh bij een strandtent op het scheveningse strand bij een openhaard vuur(dit is wel binnen) opties: str.tent Wij, str.tent doen, bonononoos of peukie etc.

Raymond sp
Lekker thuis op de bank met vrienden, luisterend naar de laatste zomerhits met een cocktail erbij, zo is het toch een beetje zomer, terwijl het buiten hard regent.
Reputatie 2
Lekker stap-ritme aanhouden, dus feesten tot de vogeltjes fluiten, uitslapen, wat eten en dan voorbereiden voor de volgende feest!!
Ik geef met het regen weer niet de moed, me enthosiasme, me spontaniteit, en mijn activiteiten niet op. Ik ga gewoon mijn dingen doen wat ik wilde doen, ja alleen kan ik niet op het strand gaan liggen. Gezellig met een bakkie thee/koffie op de bank met een dekentje tv/filmpje kijken. Of aan mijn hobby werken waar ik niet aan toe kom. Mijn kledingkast opruimen, kleding die ik een half jaar niet meer aan hebt gehad, opruimen voor de kleding container. Of grote binnenshuis schoonmaak houden dat geeft allemaal toch een lekker gevoel!
Tja, De kids hebben 6 weken vakantie. 3 weken zijn voorbij met voornamelijk regen. Wij zijn 1 weekje naar opa en oma geweest. Dat vinden de kids altijd leuk. Verder gaan we knutselen, spelletjes doen en dagjes uit. Vandaag gaan we zwemmen (voor de 2e keer deze vakantie). Helaas dan wel overdekt. Verder gaan we dagjes weg. Er zijn genoeg leuke dingen te doen die overdekt zijn. Arsenaal Vlissingen... bowlen....bioscoop... etc. Zaterdag gaan we met de trein naar Nemo in Amsterdam. Alleen al met de trein gaan is een uitje op zich voor de kids! Dit zijn de dingen die wij doen als het regent in de vakantie. En de momenten dat het zonnetje wel schijnt, zorg ik ervoor dat het zwembad in mijn tuintje schoon blijft, want natuurlijk wordt het volgende week prachtig weer!!
Een van de leukste dingen vonden de kinderen het kamperen op zolder. Waar we een hutje hadden gebouwd en pizza hebben gegeten. Was wel brak na een nachtje op dekens op de grond, maar de kinderen vonden het fantastisch en daar doe ik het voor!
Nou, je nodigd lekker een aantal vrienden uit bij je thuis en zorgt dat er voldoende lekkers in huis is (drinken, chips, koekjes en popcorn) en gaat gezellig een filmdagje houden. Mogelijk zelfs een marathon.
Mocht je nou de films even beu zijn kan je altijd nog wat spelletjes doen op de WII op gewone bord- of kaartspelletjes.
Ik kreeg gister een mailtje van T-mobile dat er nieuwe acties & Cadeautjes in de extra shop staan!

Dus wanneer het regent , met bakken uit de lucht komt vallen en ik helaas niets leuks kan gaan doen op deze vrije vakantiedag....Ga ik heerlijk met mn laptop op de bank zitten, muziekje aan en kopje thee erbij, om te surfen naar de T-mobile website. Zodat ik al mij gespaarde punten eens goed kan gaan benutten, door leuke cadeautjes uit te zoeken in de shop!

Of ik bestel een leuk uitje, want ik heb de hoop dat minstens een van mijn 3 vakantieweken, erg zonnig gaat worden! En dan heb ik in elk geval een leuk uitje in het vooruitzicht om naar uit te kijken :)

Anders wacht ik met smart op de bezorging van het pakketje, zodat ik me daar mee kan vermaken op een regenachtige dag

Grtz Nancy
Gewoon alle salsa feestje afgaan....daar krijg je het vanzelf warm van 😃
Het vliegtuig pakken en het warmste land opzoeken wat er is!

Reputatie 2
Wachten tot het echt goed gaat regenen en dan een moddercompititie spelen: Volleybal, voetbal, tikkertje, verstoppertje.... Als je er naderhand maar uitziet als een grote klomp modde.
Reputatie 2
Regenachtige dag tip: lekker in bed blijven met m'n schatje.. #makkie
Nieuwe abonnement/telefoon uitzoeken bij T-Mobile
Regen of zon, met mn blackberry, mn moeder met dr I-phone, mn zuster met dr I-phone komen wij de zomer wel door, hippe muziek of spelletjes, twitter of facebook, wij gaan het wel redden,.....
Reputatie 6
Bedankt voor jullie tips! Onze vakkundige jury gaat zich storten op jullie leuke tips! 🙂

In de loop van de middag maken we de twee winnaars bekend!
Reputatie 5
Gewoon werken in de zomer dan heb je ook weinig hinder van het weer.

En dan maar hopen dat het in september wel beter weer is en anders een last minute boeken!

Reputatie 5
En de winnaarrrrrrrrrrrs zijn geworden:

Hardei & Hutspot.

Hardei schreef:

Ik geef met het regen weer niet de moed, me enthosiasme, me spontaniteit, en mijn activiteiten niet op. Ik ga gewoon mijn dingen doen wat ik wilde doen, ja alleen kan ik niet op het strand gaan liggen. Gezellig met een bakkie thee/koffie op de bank met een dekentje tv/filmpje kijken. Of aan mijn hobby werken waar ik niet aan toe kom. Mijn kledingkast opruimen, kleding die ik een half jaar niet meer aan hebt gehad, opruimen voor de kleding container. Of grote binnenshuis schoonmaak houden dat geeft allemaal toch een lekker gevoel!

Hutspot schreef:

Wachten tot het echt goed gaat regenen en dan een moddercompititie spelen: Volleybal, voetbal, tikkertje, verstoppertje.... Als je er naderhand maar uitziet als een grote klomp modde.

Jullie krijgen het coole T-Mobile headsetje binnen enkele werkdagen op het bij ons bekende adres thuisgestuurd! Iedereen bedankt voor het meespelen en hou het forum en het T-MobilePlein op facebook goed in de gaten, want er komen meerdere winacties aan!
Reputatie 5
Gefeliciteerd Hardei & Hutspot!