Youp van 't Hek Actie

http://www.telegraaf.nl/dft/nieuws_dft/8027818/__Youp_gaat_klachten_over_T-Mobile_bundelen__.html?cid=rss
Het toenmalig biermerk Buckler is naar de k***e gegaan wegens zijn actie.
Wat zal deze actie opleveren?

This topic has been closed for comments

159 reacties

Reputatie 2
Boeiend om dit te zien gebeuren. Het probleem dat Youp aankaart is reeel en iets dat de vinger legt op een zere plek bij veel grote bedrijven die een belangrijke servicepoot hebben. Wat mij betreft heb ik bij t-mobile technisch en prjstechnisch gezien geen andere problemen dan ik vermoedelijk bij andere providers zal hebben (Denk dan vooral aan de kartel-achtige manier waarop wordt omhegaan met de rinternationale oamingtarieven: bijv. waar krijg ik een fllatfee EU-bundel).

Vooral de T-Mobilewinkelketen lijkt wel op een afstand te staan als een soort franchise te zijn die het allemaal op zijn eigen manier doet. Hoezo service? Enuh:.. een servicepunt van een telecombedrijf dat je niet kan bellen??? Met een wachttijd van soms een uur?? Wel eens gehoord daar van klanten die werken overdag en niet in hun schaarse vrije tijd een uur willen wachten? Als ik de laatste jaren ooit een waas voor mijn ogen heb gekregen over het begrip klantenservice was het wel in een T-mobilewinkel... Dus ergens kan ik ook wel begrip opbrengen voor de actie van Youp. Er valt echt nog heel wat te verbeteren.
Reputatie 2
Hopelijk zet zijn actie zoveel kwaadbloed bij T-mobile dat echt eens wat aan hun netwerk en service gaan doen, of nog beter dat T-mobile door de NMA en de toezichthouder op de telefoonwet hard gaan aanpakken zodat ze zich niet meer kunnen verstoppen achter gesloten deuren zoals hun callcenters
Reputatie 4
T-Mobile zou zich gekwetst voelen door deze actie.

Ze kunnen beter denken aan al hun klanten die zich gekwetst voelen door de slechte service, matig bereik, niet werkende beltegoedinformatie en family bundels en nog wat meer, zoals voor een normaal mens onbegrijpelijk tariefstructuur en voorwaarden.

Natuurlijk doen de mensen van de klantenservice hun best, maar het zijn er te weinig, ze werken langs mekaar heen en kunnen natuurlijk niet verhullen dat T-Mobile als geheel gewoon niet goed functioneert.
Reputatie 2
tja wat wil je ook, klantenservice medewerker is de slechtsbetaalde baan van 2009. krijg je ook nog al die klagers en dan moet zelf nog met de trein omdat je geen auto kunt betalen haha:P Maar ik respecteer het beroep hoe dan ook, de mensen die er echt veranderingen willen die hoor je al in het eerste minuut van het gesprek. Voor dit beroep geld gewoon, je moet het niet alleen willen en kunnen maar ook in je hebben!

Maar de actie van Youp vind ik wel goed, want hij heeft er geen woord over gelogen net als al die 1000den die zich storen aan de werkwijze van al die korte termijn bedijven.
Reputatie 2
Youp heeft gelijk. De arrogante opstelling van T-Mobile stoort me ook mateloos. Je wordt inderdaad niet teruggebeld (2x in mijn geval). Problemen worden gebagatelliseerd. Alsof je de enige bent die een klacht heeft. De lange wachttijden worden verklaard uit het feit dat "er veel mensen informatie over de nieuwe i-Phone willen hebben". Op mijn klachtenbrief, die ik een maand geleden heb verstuurd, is geen enkele reactie gekomen. Beltegoed (25 euro) van vorige prepaidnummer is dankzij T-Mobile verdwenen (ze hebben het nummer opgeheven). Je wordt niet serieus genomen. Ik zit mijn contract uit en dan ben ik weg.
Reputatie 2
Van het Hek was gisteren weer lekker bezig in DWDD. Hoewel hij behoorlijk overdrijft heeft hij wel een punt. Maar dat geldt niet alleen voor T-Mobile, maar voor bijna alle klantenservice diensten. Dat komt ook omdat bedrijven te veel verschillende producten en diensten aanbieden om klanten te trekken. Diezelfde klanten willen namelijk ook steeds meer, dus eigenlijk moeten wij ook "de hand in eigen boezem steken".
Ik ben net 1 week een nieuwe abonnee bij T-Mobile en had gisteren de klantenservice nodig. Na 2 minuten!! wachten kreeg ik een vriendelijke mw. aan de lijn die mij op een professionele manier hielp. Dus mijn eerste contact met T-Mobile was perfect. Zo kan het dus ook!
Reputatie 2
Ook ik zit mijn contracttermijn uit en ben dan ook weg.
Reputatie 2
enige tijd geleden heb ik , kort na de start van mijn abonnement...met de klantenservice gebeld, een gesprek van m
Reputatie 2
[QUOTE=arthelena;746637]enige tijd geleden heb ik , kort na de start van mijn abonnement...met de klantenservice gebeld, een gesprek van m
Reputatie 2
ik ben ook weg zodra ik een beter iPhone aanbieding heb 1 nov dus Vodafone.
Als t-mobile dreigt de prijzen om hoog te gaan gooien om zo mij te overtuigen dat ik nu nog snel een abonnement moet nemen dan ben ik weg.

Ik voel mij als bestaande klant flink miskend, als nieuwe klant heb je exact de zelfde aanbiedingen als een bestaande klant waarom zou ik blijven???
Als ik over een twee jaar weer teug wil heb ik toch de zelfde aanbiedingen als de bestaande klanten..
Reputatie 2
vreselijk de belkeuzeprogramma's, kost uren.
heel goed zou een flatfree europees internet abonnement zijn, belachelijk dat dat er nog steeds niet is in deze tijd!!!Dikgedrukte tekst
Reputatie 2
Hoop dat T-Mobile ook kapot gaat, dat leert ze te luisteren.
Ze denken nu dat ze god zijn, daar is er maar 1 van, als ie er al is.
T-Mobile is dit zeker niet, Joep Van t' Hek ga zo door...

De tijd is gekomen, wie slecht doet die slecht ontmoet.
Reputatie 2
Gegroet allemaal. Ik val nu ook maar even binnen zonder eigenlijk de context van al jullei berichten te kennen en/of de mening van de heer Van 't Hek te hebben gehoord of venomen. Maar als ik kan inschatten waar deze forumdiscussie overgaat wil ik er wel een "klein steentje" aan bijdragen. Maar dan wel een postief geladen steentje.

Ik het algemeen wijkt mijn opvatting niet zozeer af van die van velen van jullie. Afgelopen weken had ik ook en dispuut (in dit geval met T-Mobile) over het wel niet meer kunnen leveren van een door mij bestelde gratis telefoon. Ik zal jullie niet met de feitelijke geschiedenis en details vermoeien en het derhalve dus kort houden......

Over mijn probleem heb ik verscheidene medewerkers/sters van T-Mobile gesproken. Allen hebben mij op ieder hun eigen wijze keurig netjes te woord gestaan maar dat leverde uiteindelijk niets op. Vervolgens een officiele klachtenbrief gestuurd waar aanvankelijk niet (tijdig) op werd gereageerd. Dus nog een keer gebeld en deze situatie kalm, rustig en beleefd nogmaals uitgelegd "cest la ton du felle music". En ja hoor T-Mobile heeft zich van haar beste kant laten zien en mijn klacht/probleem naar tevredenheid opgelost. Een warme douche waardig!!!!!!!
Reputatie 2
dan ben je momenteel 1 van de weinige onder ons met goede errvaringen.
Al heb ik inmiddels weer redelijk internet op mijn foon, dus klaarblijkelijk is er iets veranderd maar de tijd en alle ergenis is dit allang niet meer waard.
Reputatie 2
ik ben blij dat dit gebeurt, ik zou er geen bezwaar tegen hebben als t-mobile helemaal kapot gaat in ned en alle werknemers op straat komen.
Reputatie 2
KrijFt schreef:

Gegroet allemaal. Ik val nu ook maar even binnen zonder eigenlijk de context van al jullei berichten te kennen en/of de mening van de heer Van 't Hek te hebben gehoord of venomen. Maar als ik kan inschatten waar deze forumdiscussie overgaat wil ik er wel een "klein steentje" aan bijdragen. Maar dan wel een postief geladen steentje.

Ik het algemeen wijkt mijn opvatting niet zozeer af van die van velen van jullie. Afgelopen weken had ik ook en dispuut (in dit geval met T-Mobile) over het wel niet meer kunnen leveren van een door mij bestelde gratis telefoon. Ik zal jullie niet met de feitelijke geschiedenis en details vermoeien en het derhalve dus kort houden......

Over mijn probleem heb ik verscheidene medewerkers/sters van T-Mobile gesproken. Allen hebben mij op ieder hun eigen wijze keurig netjes te woord gestaan maar dat leverde uiteindelijk niets op. Vervolgens een officiele klachtenbrief gestuurd waar aanvankelijk niet (tijdig) op werd gereageerd. Dus nog een keer gebeld en deze situatie kalm, rustig en beleefd nogmaals uitgelegd "cest la ton du felle music". En ja hoor T-Mobile heeft zich van haar beste kant laten zien en mijn klacht/probleem naar tevredenheid opgelost. Een warme douche waardig!!!!!!!

Geachte..,
Maar het feit blijft w
Reputatie 2
Waar blijft de reactie van T-mobile? Kom eens met een verklaring! Heel slecht dat het zolang stil blijf..
contract loopt tot maart, dan maar eens bij een ander provider kijken.
Zou het gras dan toch groener zijn bij........
Reputatie 2
Mensen, met klachtenbrieven word niks mee gedaan, die belanden in de vuilnisbak, is mij vorige week toegezegd door een klantenservicemedewerker.
Reputatie 2
Ik hoop dat het arrogante en boote T-Mobile nu het zelfde lot beschoren is als destijds Buckler.
Ik klaag al 9 maanden over ontvangstproblemen en alle daarbij behorende ongemakken.
Don't worry dat je ooit een schriftelijk antwoord terug krijgt van het stelletje arrogante T-Mobile, en laats staan dat je probleem opgelost wordt.
Ik ga ze vanaf nu uit de tent lokken door de automatische incasso's door T-Mobile te laten storneren, uiteindelijk mag T-Mobile mij dan dagvaardigen.
Eindelijk komt voor mij dan bij de rechter de kans om aan te tonen dat T-Mobile in gebreke is daar ze hun kant van onze overeenkomst (het probleemloos leveren van een dienst) niet nakomen.
Reden tot ontbinding alsook een schadeloosstelling voor het geleden ongemak.
Wie wil er nog meer mee doen aan dit pressiemiddel tegen T-Mobile?
Reputatie 2
Inderdaad wel een goeie zaak dit, want het verdiend nou eens aandacht. Maar wel oppassen dat T-Mobile nu niet (alleen) de gebeten hond wordt, want dat zou niet rechtvaardig zijn. Persoonlijk heb ik niet eens zulke slechte ervaringen met T-Mobile.
Wel vind ik de verhalen ZEER HERKENBAAR bij andere call-centers.
Reputatie 2
Leuk een klantenservice zonder oplossingen, hebben het alleen maar over je ''belgedrag'' en wanneer je abonnement vernieuwd moet worden.Meer zit er niet in, misschien het opleidings niveau verhogen?
Reputatie 2
Ik heb ook slechte ervaringen met tmobile. Zie de flex topic. Door de amateuren die bij tmobile werken ben ik vroegtijdig omgezet naar prepaid. Mijn flex beltegoed van ruim 700 euro is komen te vervallen. Naar aanleding hiervan heb ik de KS gebeld. Mijn abonnement werd netjes heractiveerd, maar door beperkingen van de systemen konden het vervallen beltegoed niet bijschrijven.
Een mevrouw van de special care heeft toegezegd dat deze tegoed zou worden gecrediteerd op mijn bankrekning. Ik zou de laatste factuur moeten afwachte.
Toen ik de laatsts factuur binnen had, heb ik gelijk de klanten service gebeld. Daar werd mij doodleuk gemeld dat het tegoed niet zou worden gecrediteerd en dat niet niet ook afgesproken was, terwijl ik dit destijds wel werd bevestigd.
Verder vinden ze het normaal om mijn beltegoed af te pakken en daarna niet terug te geven.

Het maakt van tmobile niks anders dan een stelletje ordinaire dieven en leugenaars.
Reputatie 2
ik zelf heb ook zware problemen met t-mobile ik heb geen dekking in en rond het huis met bellen internet en smsen gaat wel dit is zowieso een gebrek van t-mobile waarop ik het contract mag ontbinden. maar ik ben nu al 2 maanden aan het wachten op een terugkoppeling van deze partij dit zouden ze 15 oktober doen maar nog steeds niets gehoord.
t-mobile is gewoon zwaar *** ik heb meerdere malen een status navraag gedaan en kreeg alle keren te horen uw probleem ligt bij de technische dienst en u wordt dan en dan terug gebeld maar nog steeds heb ik niets gehoord,

ok is er +/- 40 keer op en neer gemaild met elke keer een andere behandelaar. en elke keer dezelfde vragen op een andere manier geformuleerd.

lees de f*cking geschiedenis zou ik zeggen.

al met al t-mobile is nog steed *** en ben nog steeds niet te vreden na 3 telefoon wisselingen wacht ik nog steeds op een terug koppeling van die zogezegde technische dienst.
Reputatie 2
T-mobile hoeft wat mij betreft niet tot de grond gelijk gemaakt te worden maar mag al deze commentaren wel ter harte nemen. Dit geld trouwens ook voor alle andere callcenters in Nederland (uiteraard enkele uitgezonderd).
Go Youp zet hem op!
Reputatie 3
[modbreekt]Ik zou jullie willen vragen om deze discussie on-topic te houden. Deze discussie is bedoeld om de actie van Youp van 't Hek te bespreken, individuele klachten, vragen en (negatieve) ervaringen kunnen in de desbetreffende discussies geplaatst worden.[/modbreekt]