Youp van 't Hek Actie

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

159 reacties

Reputatie 2
Het is maar een cabaretier. Je moet maar durven. Voortdurend je klanten in de kou laten staan en dan zo reageren.
Youp gesteund door vele T-Mobile klanten beklaagt zich en de enige reactie ach het is maar een cabaretier.
Met andere woorden al die klanten van ons die klagen, daar hebben we schijt aan. Als de aandeelhouder maar tevreden is, voor iedere ontevreden klant twee anderen. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Nogmaals je moet maar durven.
Reputatie 2
Helpdesk-strategie
Het is niet leuk voor bedrijven als T-Mobile wat Youp doet, maar het is wel nuttig.
Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijke ergernissen heb opgebouwd, maar toen ik een dringende brief schreef, ben ik netjes teruggebeld. Na mijn tweede brief en - 4 maanden verder- heb ik ook mijn 140 euro's gekregen.
Klinkt misschien een beetje gek, maar ik vind ze toch aardig. Ik heb telkens helpdesk mensen aan de lijn gehad die het zelf ook vreselijk vonden. Er is daar wat mis bij het management, ze delegeren geen bevoegdheden. Supercontrole noem je dat: "kan het schelen die klanten ze komen toch wel, voor die i-Phones".

Voor al dat soort bedrijven doe ik tegenwoordig het volgende:
1. als ik een helpdesk eindelijk aan de lijn krijg, zeg ik met een grafstem: "Dit gesprek kan worden opgenomen in uw belang ... en het mijne". "Piep" (van mijn telefoon).
2. vervolgens zet ik een opgewekte lichte stem en vraag direct naar de voor- en achternaam van de betrokkene.
3. dan lanceer ik mijn vraag.

Dat werkt enorm en gaat het "grote verschuilen" tegen. Niemand is immers meer echt anoniem.
-Bij een volgend gesprek vraag ik naar de persoon die mij iets heeft toegezegd.
-Als hij/zij er niet is noem ik toch de naam en dat werkt ook weer goed uit.
-Soms zijn er medewerkers die facken een naam. Ook dat geeft niet, de toon is toch gezet: "het menens".

Alleen bij Tele-2 werden ze een keer kwaad, omdat ik niet zou mogen opnemen?! Dat was een beetje grappig. Opnemen doe ik ook maar zelden, maar toch...

Al met al, het kost vervelend veel tijd, dat is de ellende die Youp vlgs mij ook bedoelt.
Hopelijk stemt het tot nadenken en krijgen Helpdesk-medewerkers meer vertrouwen van het management.
Reputatie 2
Ik steun youp ook maar ,wees eerlijk, elk bedrijf heeft klachten.Alleen hoe gaan zij / jij er mee om.
Ik denk dat t_mobile haar netwerk nog steeds niet op orde heeft.Met mijn flex abbo had ik nooit problemen.Bereik e.d.was prima.Elke maand had ik beltegoed over.Sinds mijn overgang naar relax 25 met w&w is het een probleem.Bereik is slecht en heb een tekort.
Als er in een plaats 25 zendmasten staan en t_mobile huurt hiervan er 5, HI 12 en vodafone 15 dan is het bereik van T_mobile slechter.Moeten wij de regering ook aanklagen omdat de snelweg eigenlijk geen snelweg meer is?terwijl de dealers blijven verkopen.Het wordt voller en zo is het ook met het mob.netwerk.Als het alleen maar voor het bellen werd gebruikt dan was het volgens mij veel beter.Ja het mobieltje is niet meer voor alleen bellen.Als de provider garant staat voor snel internet waarvoor veel moet worden betaald dan....hebben ze een probleem die ze niet kunnen oplossen.Mobieltjes verkopen met mogelijkheden waaraan het netwerk niet voldoet is een slechte zaak.
Reputatie 2
Hoplijk helpt deze actie KPN, T-Mobile en nog enkele zakkenvullers OOK naar de *****n.
Reputatie 2
Steun Youp van 't Hek

Ik denk dat T-Mobile haar netwerk nog steeds niet op orde heeft.

Met mijn Relex abbo had ik nooit problemen.

Het net werk is gewoon niet goed en maar door gaan met abbo's afsluiten houd eens een keer op he.
Reputatie 2
Youp heeft gelijk. Als in september de iPhone4 bij andere providers te krijgen was had ik dat zeker gedaan. Ik heb hele slechte ervaringen met de klantenservice van T-Mobile.
Reputatie 2
ik ben weg als mijn contract is afgelopen.
ze zijn echt oplichters.
ik belde de klantenservice of ze mijn abbonement kunnen overzetten.
die man zegt ok dat doe ik, ik vraag kan ik dat zien
jaaajaaa komt zoo op de site hoor!
2 dage later zie ik niks
ik denk ikheb nog mijn oude abbonement anders stond het wel op de site.
dus ikdacht dat ik 1000 smsjes had..
ik had er maar 25.
en dan geven die mensen wel een factuur van 70 euro.
ja sorry hoor maar in mijn mening gaat dat echt tever.
Reputatie 2
Toch ben ik het niet helemaal eens met van 't Hek.
Ten eerste ben ik zeer tevreden met T-mobile. De diensten die ze bieden werken. Bereik met mijn mobiel is ook goed. De klantenservice heb ik 2x nodig gehad. Ik moest even geduld hebben (ongeveer 3 minuten) maar de service was perfect. Vriendelijke mensen die moeite deden.

Zelf ben ik ook werkzaam op een klantenservice en het is lastig om iedereen tevreden te stellen. Natuurlijk doen wij allemaal ons best om net dat beetje extra aan te bieden wat in 90% van de gevallen ook lukt.
Daarnaast ben ik van mening dat sommige klanten denken alles te kunnen maken. schelden dreigen gewoon onbeschoft gedrag en dan nog van mening zijn alles te krijgen wat ze willen.
Dhr van 't Hek wil dat klantenservice aangepakt gaat worden, maar wanneer worden de klanten "opgevoed".

Als we van beide kanten nu eens bewust zijn dat we met mensen te maken hebben en even tijd nemen om naar elkaar te luisteren komen we een heel eind.
Daarnaast "moet" de klant ook af en toe accepteren dat niet alles kan wat we willen.

Daarnaast ben ik wel van mening dat als er iets afgesproken is dat nagekomen moet worden. Niet houden aan een terugbel afspraak is onacceptebel. Al bel je maar dat je nog geen antwoord hebt.

Dus ik blijf bij T-mobile en over 6 dagen weer het contract verlengen.
Reputatie 2
Ik vind het goed dat Youp aandacht vraagt voor de soms lange wachttijden bij klantenservicecentra in heel Nederland, maar op sommige momenten slaat hij wel de plank volledig mis. Ook vind ik het vrij arrogant te denken dat hij precies weet hoe het er aan toe gaat bij een klantenservice. Ik zou wel eens een show willen zien waarin hij, met alle regels die bij een klantenservice gelden, een klant te woord moet staan. Laten we het eens omdraaien, volgens mij heb je dan een mooie real life soap te pakken!