Sticky

Alles over de Odido Onine TV App voor Amazon Fire TV!

  • 4 April 2022
  • 0 reacties
  • 1722 Bekeken
Alles over de Odido Onine TV App voor Amazon Fire TV!
Reputatie 7
Badge +8

De Odido TV app is naast de smart-tv apps voor Samsung, Android en Apple TV ook beschikbaar voor de Amazon Fire TV!

 

Géén TV Box meer in huis, géén extra kabels die moeten worden weggewerkt en keuzestress met afstandsbedieningen behoort definitief tot het verleden. Alles digitaal en we denken zo ook nog eens éxtra aan het milieu!

 

Update 27-7-2022: 

Zojuist is versie 1.3.1015 voor de Amazon Fire TV uitgerold. 

In deze versie kunnen we jullie nog beter helpen met het monitoren van de beeldkwaliteit en lost dit het probleem op met dat de stream versneld wordt afgespeeld bij gebruik van Begin Gemist, Pauzeren of Terug Kijken.

 

Waarom de Amazon Fire TV app?

  • Geen verplichte TV Box nodig
  • Je betaalt alleen voor de TV dienst voor slechts € 12,50 per maand
  • Geschikt voor op de Amazon Fire Sticks, TV's én Cubes

 

Is mijn apparaat met Amazon Fire TV geschikt? 

Wanneer jouw apparaat minimaal Fire OS 6 heeft of nieuwer kan jij al gebruik maken van de app! Check op de support site van Amazon welk type Fire TV je hebt.

 

Hoe controleer ik of ik de juiste versie Fire OS heb én of deze up to date is? 

  • Via Instellingen > MijnFireTV > Over > kun je zien welke versie van Fire TV je geïnstalleerd hebt.
  • Via Instellingen > MijnFireTV > Op updates controleren > kun je kijken of de software up-to-date is.

 

Installatie

  • Zoek in het menu ‘apps’ naar Odido TV
  • Kies ‘installeren‘
  • Open de Odido TV app
  • Log in met je TV-klantnummer en TV-pincode

Let op: de Odido TV app werkt alleen op Internet + TV Odido aansluitingen. Mocht je ook buitenshuis willen genieten van Odido TV? Dan kan je gebruik maken van onze Odido TV Online App voor mobiel, tablets of de webversie met een wereld aan programma's en handige functies.

 

 

FAQ

Op welke apparaten kun je de Odido TV App downloaden?

De Odido TV app  voor Amazon Fire TV is te gebruiken als alternatief voor de TV Box. De app is beschikbaar voor Amazon Fire Sticks, TV’s en Cubes met Fire OS 6 en nieuwer.

 

Heb je geen Amazon Fire TV? Wellicht kan je dan gebruik maken van onze andere Smart TV Apps. Meer informatie hierover vind je in het Alles over de T-Mobile TV app voor Smart TV! topic.

 

Welke zenders kan ik bekijken met de Odido TV app op mijn Amazon Fire TV?

Met de Odido TV app kijk je thuis naar alle zenders uit het basispakket, zoals je gewend bent. Je hebt géén TV Box meer nodig om je favoriete programma's te bekijken! De enige uitzondering is dat je op Fire TV géén Adult zenders kunt bekijken.

 

Bekijk hier het actuele zenderoverzicht.

 

Kan ik de Odido TV app ook buitenshuis gebruiken?

Nee, dat is helaas niet mogelijk i.v.m. de rechten van contentaanbieders. Met de Odido TV app kijk je thuis alles wat je ook kunt zien met de TV Box. Voor onderweg is er de Odido TV Online App, met een wereld aan programma’s en handige functies.

 

Hoe kan ik Odido TV app bedienen met mijn eigen afstandsbediening?

 

 

Welke programma’s kan ik terugkijken met de Odido TV app?

Je kijkt gewoon alles zoals je gewend bent van de TV Box. Bekijk het zenderoverzicht en vink het filter ‘Terug Kijken’ aan voor het actuele zenderaanbod.

 

Wat doe ik met mijn TV Box als ik die niet meer nodig heb?

Je kunt de TV Box terugsturen. Dit regel je via Mijn Odido.

 

 

Support

Ik kan geen updates installeren op mijn Fire TV apparaat, wat nu?

Check of je Fire TV apparaat is aangesloten met de meegeleverde adapter op een 230v aansluiting. Als je deze namelijk via de USB-poort van je Smart TV apparaat aansluit, installeert het apparaat geen updates.

 

Waarom kan ik de Odido TV app niet vinden in de Amazon store?

Check of je Fire TV apparaat de juiste Fire OS versie heeft (6.0 of hoger). De Odido TV app is alléén beschikbaar in de Nederlandse versie van de Amazon Store. Heb je nog een buitenlands account (vaak Duits, Belgisch of Amerikaans)? Pas de regio aan door op de website van Amazon op het pijltje te klikken naast de vlag van het betreffende land. Kies vervolgens ‘Land/Regio wijzigen’.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer