Best of 2022 - de beste deals van 2022 voor 6 weken lang!

  • 30 November 2022
  • 0 reacties
  • 256 Bekeken
Best of 2022 - de beste deals van 2022 voor 6 weken lang!
Reputatie 7
Badge +9

We gaan het jaar afsluiten met een knaller; namelijk een geweldige actie waarbij de beste deals van 2022 terugkomen voor wel 6 weken lang! Van 29 november 2022 t/m 8 januari 2023 kun jij gebruik maken van de beste prijzen op Mobiel + Internet voor Thuis én gratis aansluiten! We bieden tijdelijk ook hoge kortingen op de 3GB, 10GB and 20GB databundels. Dus mis deze actie niet!

 

 

Mobiel

Bij een nieuw mobiel abonnement i.c.m. één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je korting op onze 3GB, 10GB en 20GB databundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen en Sim Only abonnementen.

 

Toestel deals

 

Dit zijn de prijzen per maand:

 

Sim Only                                     24mnd 10 GB + 120 min/sms voor maar € 16,- 

iPhone 14 128GB                       24mnd met 10GB + 120 min/sms voor maar €54,50 

Samsung Galaxy S22 128GB   24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar €42,- 

OPPO Reno 8                             24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 36,- 

Google Pixel 7 Pro                     24mnd met 10 GB + 120 min/SMS voor maar € 40- 

 

 

OPPO Reno8 Product Plus

Koop je een OPPO Reno8 tussen 1 november 2022 en 1 januari 2023? Dan ontvang je gratis Enco Air2 t.w.v. € 69! Je kunt deze heel gemakkelijk claimen tot en met 14 januari 2023 via deze pagina.

 

Samsung S22 Cashback

Ga je liever voor een Samsung S22 Series of Z Flip4/Z Fold4? Bestel jouw toestel dan tussen 14 november en 4 december 2022 en ontvang tot wel € 150 cashback! Je kunt de cashback claimen tussen 14 november en 6 februari 2023 via deze pagina.

 

Glasvezel + TV

Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement krijg je de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30* per maand én gratis aansluiten en installatie t.w.v. € 105. Ook voor Internet Only.

*Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis en geniet van:

  • Supersnel internet tot  1 Gbit/s​

  • TV kijken waar en wanneer je wil, met of zonder TV-Box​

  • Gratis sportzender ESPN​​

  • Combineer je abonnementen en krijg korting op beide

 

FAQ

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Heb jij de OPPO Reno8 gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van OPPO. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via OPPO.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer