Black Friday Deals - GRATIS Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99

  • 21 November 2022
  • 21 reacties
  • 2468 Bekeken
Black Friday Deals - GRATIS Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99
Reputatie 7
Badge +8

Van 21 november tot en met 28 november zijn er weer de Black Friday deals bij T-Mobile. Dit betekent 8 dagen lang superscherpe prijzen op Mobiel en Glasvezel + TV én gratis aansluiten. Ook krijg je tijdens deze Black Friday Deals de Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99 cadeau bij jouw thuis bestelling of wanneer je bij een mobiel abonnement één van onze geselecteerde toestellen bestelt!

 


 

Mobiel

Bij een nieuw mobiel abonnement icm één van onze geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) ontvang je een Google Nest Cam. We hebben ook een mooie korting op onze 3GB, 10GB en 20GB bundels. De korting op de bundels geldt voor alle toestellen.

 

 

 

Glasvezel + TV

Bij een nieuw T-Mobile voor thuis abonnement, krijg je naast de Google Nest Cam de eerste 6 maanden Glasvezel + TV voor € 30/mnd én gratis aansluiten (ook voor Internet Only). 

 

 

Google Nest Cam Wired

Klanten ontvangen bij aanschaf van Mobiel op geselecteerde toestellen (Apple iPhone 13 series, Samsung Galaxy S22 series, OPPO Find X5 series en Google Pixel 6 en 7 series) en Thuis een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99*. 

*Actieperiode duurt t/m 28 november 2022. Claimen is mogelijk t/m 12 december 2022 via promoties.t-mobile.nl ​

 

Wat is en wat kun je met een Google Nest Cam?

De Nest Cam heeft ingebouwde intelligente meldingen die je relevante informatie geven. Hij kent het verschil tussen een mens, een huisdier en een voertuig en geeft je alleen meldingen over wat belangrijk voor je is.

Met dag en nacht videobeelden in 1080p HD kun je wanneer je maar wilt kijken wat er thuis gebeurt.1 HDR geeft zelfs in fel zonlicht met veel contrast belangrijke details duidelijk weer en Nachtzicht zorgt dat je zelfs bij weinig licht of in het donker een helder beeld hebt. Ook kun je met de ingebouwde speaker en microfoon communiceren met mensen in je huis.

 

 

Bestelproces

Mobiel aanvraag Google Nest Cam

Je registreert je aankoop via: promoties.t-mobile.nl/blackfridaymobiel, waarbij een upload wordt gedaan van: ​
1. kassabon (ontvangen in T-Mobile winkel), of​

2. contract, per e-mail ontvangen ​

 ​

Binnen 2 werkdagen wordt de registratie gecontroleerd door 10XCREW. Hierbij heb je ingevuld:​

  1. Voornaam​
  2. Achternaam​

  3. E-mailadres ​

  4. Postcode en huisnummer (adresgegevens worden aangevuld vanuit postcode api)​

  5. Telefoonnummer (controle met contract en aankoopbon)​

  6. Gekocht toestel (controle of het een van de actietoestellen is)​

  7. Imeinummer (soft validatie 1 registratie per imeinummer)​

  8. Kanaal van aankoop (controle DS kanaal)​

  9. Aankoopdatum (binnen actieperiode)​

 ​

De Google Nest Cam wordt binnen 8 weken na ontvangst afgeleverd, eerste registraties worden op 21 november verwacht, wat betekent dat uiterlijk 14 januari de eerste producten moeten worden afgeleverd.​

 

Thuis aanvraag Google Nest Cam

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement afgesloten tussen 21 November t/m 28 November dan kun je aanspraak maken op een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99. Je kunt hiervoor een aanvraag doen op de volgende manier:​

  1. Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.​

  2. Doe de aanvraag voor 12 December 23:59, 2022 via ​promoties.t-mobile.nl/blackfridaythuis

  3.  Je komt dan uit op de redemptie pagina en vult de gevraagde invulvelden in​

  4.  Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw aanvraag ​

  5.  Je ontvangt binnen 8 weken na aanvraag de Google Nest Cam Wired thuis gestuurd. ​

Heb je vragen over het aanvragen van de voucher? ​
Dan kun je contact opnemen met 10XCREW door een e-mail te sturen naar ​​​​

t-mobile@activationboxx.com ​

 

Annuleren aankoop/aanvraag

Indien een aankoop wordt geannuleerd, vervalt het recht op de Google Nest Cam Wired.​

​Proces annuleringen:​

  1. Door T-Mobile wordt op 29 november een download van alle registraties gemaakt welke via het campagne platform zijn ontvangen.​

  2. T-Mobile controleert welke registraties de aansluiting hebben geannuleerd waardoor recht op de Google Nest Cam Wired vervalt.​

  3. T-Mobile communiceert naar 10XCREW de display ID van de registraties welke geannuleerd moeten worden.​

  4. 10XCREW annuleert de registraties welke geen recht hebben op de Google Nest Cam Wired, o.b.v. de ontvangen display ID's en informeert de klant hierover.​

  5. De niet geannuleerde registraties worden door 10XCREW overgedragen aan fulfillment voor verzending van de Google Nest Cam Wired naar de klant. ​

  6. Zodra de Google Nest Cam Wired is verzonden, wordt de klant daar per e-mail (incl. track & trace code) over geïnformeerd.​

 


21 reacties

i do not have my camera, when i can get this? i have thuis internet

Reputatie 7
Badge +14

" *Actieperiode duurt t/m 28 november 2022. Claimen is mogelijk t/m 12 december 2022" 

If you have not subscribed according the conditions, unfortunatly the promotion is now closed.

Ik vind het niet kunnen - het was volstrekt onduidelijk dat je die Google Nest moet claimen. Daar ging ik juist voor om op black friday te kopen. Ik dacht als ik maar de bestelling geplaatst heb - dan komt het vanzelf goed… niet dus. Kom er nu achter dat je ook maar beperkt tijd hebt om te claimen?????

12 dec is al voorbij. 

-- ik lees in de vorige post: …. not subscribed according the conditions….

dat waren de kleine lettertjes zeker….  dat is lekker makkelijk

 

 

Letterlijk tekst : Ook krijg je tijdens deze Black Friday Deals de Google Nest Cam Wired t.w.v. € 99,99 cadeau bij jouw thuis bestelling of wanneer je bij een mobiel abonnement één van onze geselecteerde toestellen bestelt!  

>>>>> Dit suggereert dat je niets hoeft te doen!!!!!! <<<<<<<<<<

Ik vind dat een belachelijk korte termijn - ben er ook niet aan herinnerd - wil alsnog claimen - 
Ben benieuwd wat de consumentenbond hier van vind. Als het niet goed afgehandeld wordt gaat er zeker een mail heen. Dit ben ik niet van jullie gewend. 

 

Reputatie 7
Badge +14

Vreemd @RDiel Want ik heb echt wel gelezen dat je de Google nest moest claimen. 
en nee geen kleine lettertjes.

Thuis aanvraag Google Nest Cam

Verberg inhoud

Heb je een T-Mobile voor thuis abonnement afgesloten tussen 21 November t/m 28 November dan kun je aanspraak maken op een Google Nest Cam Wired t.w.v. €99,99. Je kunt hiervoor een aanvraag doen op de volgende manier:​

  1. Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.​

  2. Doe de aanvraag voor 12 December 23:59, 2022 via ​promoties.t-mobile.nl/blackfridaythuis

  3.  Je komt dan uit op de redemptie pagina en vult de gevraagde invulvelden in​

  4.  Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van jouw aanvraag ​

  5.  Je ontvangt binnen 8 weken na aanvraag de Google Nest Cam Wired thuis gestuurd. ​

Heb je vragen over het aanvragen van de voucher? ​
Dan kun je contact opnemen met 10XCREW door een e-mail te sturen naar ​​​​

t-mobile@activationboxx.com ​

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RDiel, de tekst die Cristien hierboven geplaatst heeft, is naar iedereen gestuurd die tijdens de actieperiode een nieuwe aanvraag heeft gedaan, zonder uitzonderingen. Ik kan me voorstellen dat je hier op de website wellicht overheen leest, maar dit staat toch vrij duidelijk aangegeven in stap 2 tot en met 5. Indien je vindt dat je alsnog recht hebt op de voucher, dan kun je mailen naar de mailbox die eveneens hierboven gelinkt wordt: ​t-mobile@activationboxx.com

 

Beste T-Mobile,

Volgende week is bij mij de installatie en nu zie ik tot mijn grote ergernis dat de Google Nest Cam uit de Black Friday promotie niet in het pakket is meegestuurd.

Als ik dan ga zoeken waarom, dan zie ik op deze thread in de community dat ik één van de vele mails die ik van jullie kreeg helemaal had moeten ontcijferen. Dan staat er dat de Google Nest Cam (waarmee ik gelokt ben) nog apart aangevraagd moet worden. De termijn daarvoor is inmiddels voorbij en dat zie ik nu pas voor het eerst.

Ik snap echt niet dat ik die zelf nog apart moet aanvragen als ik bestel op de Black Friday promotie waarbij die mij gewoon beloofd wordt.

Nu hebben jullie het voor elkaar dat ik nog voor dat ik aangesloten ben al heel fors baal van jullie, waarvoor hulde. 

 

Kunnen jullie mij (en vele anderen die zich als nieuwe klant gelijk genept voelen) die Google Next Cam gewoon toesturen? Dus zonder aanvraag voor iets dat al beloofd was.
 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @RDiel, de tekst die Cristien hierboven geplaatst heeft, is naar iedereen gestuurd die tijdens de actieperiode een nieuwe aanvraag heeft gedaan, zonder uitzonderingen. Ik kan me voorstellen dat je hier op de website wellicht overheen leest, maar dit staat toch vrij duidelijk aangegeven in stap 2 tot en met 5. Indien je vindt dat je alsnog recht hebt op de voucher, dan kun je mailen naar de mailbox die eveneens hierboven gelinkt wordt: ​t-mobile@activationboxx.com

 

@ursusMaritimus Wat jammer dat je de mail niet hebt gelezen! Wil je even de  tekst van @Jason lezen?


Indien je vindt dat je alsnog recht hebt op de voucher, dan kun je mailen naar de mailbox die eveneens hierboven gelinkt wordt: ​t-mobile@activationboxx.com.  
Geen garantie maar gewoon even proberen, 🍀 
Bij bijna  99% van al de online acties op het internet moet je het product zelf claimen.

Succes!  En fijne kerstdagen 🎄
 

 

Wat een warm welkom bij T-Mobile.

#not

Makkelijker kunnen we het niet maken, leuker ook niet. Dat wordt dan een jaartje uitzitten en dan gauw weer verder.

#kastje #muur

Zo klantvriendelijk als een blok beton

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ursusMaritimus .

Het bumpen van topics is volgens de forum afspraken niet de bedoeling. 

Hoi @ursusMaritimus .

Het bumpen van topics is volgens de forum afspraken niet de bedoeling. 

Het neppen van klanten met een lokkertje is wel de bedoeling?

Volgens mij rekenen jullie er intern gewoon mee dat maar een bepaald percentage van de lokcadeautjes daadwerkelijk geleverd wordt. 

Van het gegeven email adres voor acties heb ik nog geen enkele reactie ontvangen, nog geen ontvangstbevestiging.

Ik baal van het handelen van T-mobile in deze. Echt het toppunt van klantonvriendelijk heid dat ik heb meegemaakt.

Reputatie 7
Badge +14

Beste @ursusMaritimus Wat jammer dat je de mails niet heb gelezen of te laat was. 
Het is niet netjes andere als schuldige aan te wijzen als je zelf niet oplet.

Aan acties zijn altijd voorwaarden verbonden, je gaat nu voorbij aan je eigen fout.

Ik snap het wel want proberen is altijd de moeite maar blijf dan aub. wel eerlijk.

Groetjes en een fijn uiteinde en super 2024.

 

Beste T-Mobile,

Volgende week is bij mij de installatie en nu zie ik tot mijn grote ergernis dat de Google Nest Cam uit de Black Friday promotie niet in het pakket is meegestuurd.

Als ik dan ga zoeken waarom, dan zie ik op deze thread in de community dat ik één van de vele mails die ik van jullie kreeg helemaal had moeten ontcijferen. Dan staat er dat de Google Nest Cam (waarmee ik gelokt ben) nog apart aangevraagd moet worden. De termijn daarvoor is inmiddels voorbij en dat zie ik nu pas voor het eerst.

Ik snap echt niet dat ik die zelf nog apart moet aanvragen als ik bestel op de Black Friday promotie waarbij die mij gewoon beloofd wordt.

Nu hebben jullie het voor elkaar dat ik nog voor dat ik aangesloten ben al heel fors baal van jullie, waarvoor hulde. 

 

Kunnen jullie mij (en vele anderen die zich als nieuwe klant gelijk genept voelen) die Google Next Cam gewoon toesturen? Dus zonder aanvraag voor iets dat al beloofd was.
 

Dat is T-Mobile adverteren met actie en het dan niet uitvoeren, net als de overstapservice

Hoi @RDiel, de tekst die Cristien hierboven geplaatst heeft, is naar iedereen gestuurd die tijdens de actieperiode een nieuwe aanvraag heeft gedaan, zonder uitzonderingen. Ik kan me voorstellen dat je hier op de website wellicht overheen leest, maar dit staat toch vrij duidelijk aangegeven in stap 2 tot en met 5. Indien je vindt dat je alsnog recht hebt op de voucher, dan kun je mailen naar de mailbox die eveneens hierboven gelinkt wordt: ​t-mobile@activationboxx.com

 

 

Beste Jason, Cristien, 

Als ik een gratis tip mag geven, ik werk zelf op een Servicedesk en ik zou de enigszins merkbare cynisme achterwegen laten.  

Ik ben nog eens door mijn mailtjes heen gegaan en ik heb die mail niet ontvangen. ik heb 1 bevestiging van de bestelling gekregen, 1 van de webshop met contract, 1 dat ik een -mobile account kan aanmaken (wat vreemd is want die had ik al - anders had ik ook niet via de webshop kunnen kopen denk na op de verleng link te klikken, maar goed.) 

 →   Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.

Dit klopt dus niet. geen link. dus kan er ook niet overheen hebben gelezen. 
maar goed ik ga het e-mail adres uit proberen kijken of ze daar schappelijk zijn. 

Vriendelijke groet

 



 

Reputatie 7
Badge +16

@RDiel Er is zeer zeker geen sprake van cynisme. Als dat zo op jou overgekomen is, dan is mijn reactie enigszins (onbewust) dubbelzinnig en bied ik daarvoor mijn excuses aan! We bieden iedereen de optie om nadien alsnog een voucher te kunnen claimen, mits aan de voorwaarden voldaan is natuurlijk. 

Dat je de orderbevestiging niet hebt ontvangen, is natuurlijk compleet andere koek en dat mag absoluut niet gebeuren: kun je mij een privébericht sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum én de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, alsjeblieft? Dan ga ik hier meteen achteraan voor je. 

 

Reputatie 7
Badge +16

@all We begrijpen best dat niet altijd alles duidelijk is omtrent acties en actieperiodes. Juist daarom hebben we een duidelijke verwijzing gegeven in de bevestigingsmail in een apart kopje met aanmeldlink:

Niemand reageert hier (bewust) met cynisme of sarcasme en we vinden het oprecht superjammer dat een aantal nieuwe klanten hierdoor geen aanspraak kan maken op het cadeau. Laat hier echter wel vooropstaan dat er een eigen actie bij vereist is - om een aantal users in dit topic te quoten: “Bij bijna alle acties dien je zelf het product te claimen” → dit is uiteraard geen regel maar een trend, maar juist om verwarring te voorkomen hebben we dit expliciet benoemd in de e-mail die verstuurd is. 

Heb je geen e-mail gehad? Werkte het aanmelden niet? Of vind je vanuit een andere invalshoek dat je recht hebt op een voucher, gebruik dan het hierboven genoemde e-mailadres. LET OP: alleen wanneer je daadwerkelijk recht hebt op een voucher, zal er verdere correspondentie plaatsvinden.

Het komt op mij als totaal klantonvriendelijk over zoals er hier op mij vanaf het begin gereageerd wordt. Wel wordt er fijntjes op gewezen dat ik als klant FOUT zit. 

Deze eerste alinea (in grote letters) heb ik gelezen en dat is ook de eerste alinea van de mails en bij de promotieactie die ik blijkbaar FOUT heb gelezen. Pas een heel eind verderop in de post van Demi en in één email staat dat ik de Nest Cam zelf moet aanvragen en blijkt dat die termijn heel krap gesteld is en in beton gegoten. 

Het email adres waarnaar verwezen wordt hier geeft tot nu toe helemaal geen reactie! Ik kan het mis hebben hoor, maar ik ben in de veronderstelling dat ik hier de klant ben, of maak ik daar weer een FOUT mee?

Zoals het er nu uit ziet, wordt het een jaartje uitzitten bij jullie en dan gauw door naar de volgende toko. Die hoeven dan niet heel veel moeite te doen om klantvriendelijker te zijn.

Cognitieve dissonantie voorkomen vanuit marketing perspectief is bij deze KLANT in ieder geval totaal mislukt. Ik ben er aardig van overtuigd de verkeerde keuze te hebben gemaakt.

Hoi @RDiel, de tekst die Cristien hierboven geplaatst heeft, is naar iedereen gestuurd die tijdens de actieperiode een nieuwe aanvraag heeft gedaan, zonder uitzonderingen. Ik kan me voorstellen dat je hier op de website wellicht overheen leest, maar dit staat toch vrij duidelijk aangegeven in stap 2 tot en met 5. Indien je vindt dat je alsnog recht hebt op de voucher, dan kun je mailen naar de mailbox die eveneens hierboven gelinkt wordt: ​t-mobile@activationboxx.com

 

 

Beste Jason, Cristien, 

Als ik een gratis tip mag geven, ik werk zelf op een Servicedesk en ik zou de enigszins merkbare cynisme achterwegen laten.  

Ik ben nog eens door mijn mailtjes heen gegaan en ik heb die mail niet ontvangen. ik heb 1 bevestiging van de bestelling gekregen, 1 van de webshop met contract, 1 dat ik een -mobile account kan aanmaken (wat vreemd is want die had ik al - anders had ik ook niet via de webshop kunnen kopen denk na op de verleng link te klikken, maar goed.) 

 →   Je ontvangt de orderbevestiging van de bestelling van T-Mobile voor thuis met daarin een:​Verwijzing naar de Google Nest Cam Wired actie.

Dit klopt dus niet. geen link. dus kan er ook niet overheen hebben gelezen. 
maar goed ik ga het e-mail adres uit proberen kijken of ze daar schappelijk zijn. 

Vriendelijke groet

 



 

Ik hoop dat jij wel antwoord krijgt van die (zo te zien) third party waar de afhandeling van de actie is ondergebracht.

Nog geen antwoord tot dusver. 

Goedendag,

Tijdens de Black Friday Week hebben wij een nieuwe aanvraag gedaan voor T-Mobile thuis. 
Er was dan sprake van een gratis aansluiting en als welkomscadeau een Google Nest Cam.

Nu heb ik net de klantenservice gesproken ivm de cam die wij nog niet ontvangen hadden.
Daar werd mij verteld dat er een e-mail was gestuurd met een linkje daarin om de cam aan te vragen.

Dit is zowel door mijn man als mijzelf totaal over het hoofd gezien omdat het helemaal onderin de e-mail staat en de e-mail ging over de installatie. 

Nu blijkt dus ook dat wij te laat zijn om de cam aan te vragen. 
Wij zelf hadden verwacht dat het in het installatiepakket bij was gevoegd.
Helaas, dat was dus niet het geval.

Het apart bestellen van een welkomstcadeautje via een linkje onderaan een e-mail die hier verder niet over gaat is erg onhandig. Een aparte e-mail hierover had beter geweest.

Toch zou ik graag de cam alsnog willen hebben. 
Misschien dat u hiervoor een beetje uw best kan doen.

De start met T-mobile Thuis verloopt toch al niet hoe het zou moeten gaan. 
De installateur die vandaag (2 januari) alles zou aansluiten is afgezegd ivm zieke van de installateur. Wij moeten daarom wachten wanneer Gideon tijd en monteurs heeft om alles aan te sluiten. Dus voorlopig geen internet.

Verder zou de tv gewoon moeten werken volgens de klantenservice maar de combinatie klantennummer/pincode is werkt niet.
Hiervoor is een ticket aangemaakt door de klantenservice waar we, hoop ik, binnen 5 werkdagen over gebeld worden. 
Dus helaas ook geen tv.

Dus misschien als kleine tegemoetkoming zou ik het toch aardig vinden van T-Mobile als wij de cam toch zouden kunnen krijgen. 

Ik hoop snel van u te horen. 

Reageer