News

GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!

  • 18 October 2021
  • 0 reacties
  • 185 Bekeken
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Reputatie 3

UPDATE: Van maandag 22 november 2021 t/m maandag 29 november 2021 maak je gebruik van de Black Friday Deals!

 

Mag jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Zo scoor je tot en met 31 oktober 2021 bij aanschaf van de Xiaomi 11T (Pro) een gloednieuwe Xiaomi TV.

 

Misschien had je al een vermoeden: vandaag 18 oktober 2021 starten we weer met de GOGOGO DEALS. De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. 

 

Toestelflexibiliteit

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een ge-wel-dig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement in een handomdraai om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S21 serie, de nog steeds super toffe iPhone 12 of een Oppo Reno 6 Pro? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop.

 

Stap over op T-Mobile Thuis

Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op T-Mobile Thuis? Ook dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle T-Mobile Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je geen activatiekosten (t.w.v. €30,00) betaalt. Dat zijn aanbiedingen waarmee je ‘Thuis’ kunt komen, toch? En we maken het nog mooier. Kies je voor ons Glasvezelnetwerk dan betaal je de installatiekosten (t.w.v €75,00) ook niet. Je kunt dus tot wel €105,00 besparen. Waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog!

 

 

FAQ

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Natuurlijk kunnen we ons goed voorstellen dat je graag jouw cadeau zo snel mogelijk ontvangt. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via de aanbieder. Neem daarom goed de actievoorwaarden door en bekijk de promo website van bijvoorbeeld Xiaomi.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer