GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!

  • 22 August 2022
  • 11 reacties
  • 474 Bekeken
GOGOGO DEALS: de beste deals voor superscherpe prijzen!
Reputatie 7
Badge +9

Wil jij jouw mobiele abonnement verlengen of ben je geïnteresseerd in een nieuw T-Mobile Thuis contract? Wacht dan niet langer, want we hebben weer superscherpe deals voor je klaarliggen! Geniet van 5G met de superscherp geprijsde OPPO Find X5 en betaal geen aansluitkosten t.w.v 25! Ga je liever voor de Samsung Galaxy Z Flip4? Dan krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. € 349 cadeau! Wie wil dat nou niet?

 

Wij starten vandaag op 22 augustus weer met de GOGOGO DEALS.  De nieuwste smartphones voor superscherpe prijzen én tijdelijk geen aansluitkosten bij een nieuw abonnement! Ook als ondernemer kun je bij ons terecht en bespaar je met deze deals op jouw abonnement. Daarmee maken wij het héél aantrekkelijk om over te stappen naar het meest bekroonde mobiele netwerk van Nederland. Daar houdt het voordeel niet mee op. Sluit je een nieuw mobiel abonnement af en had je al een Thuis abonnement op hetzelfde adres afgesloten? Dan kan je in aanmerking komen voor extra veel kortingen en voordelen met ons Klantvoordeel. Op onze Klantvoordeel pagina lees je hier meer over. 

Toestelflexibiliteit

Heb je momenteel nog een lopend GO Sim Only contract? Dan biedt Toestelflexibiliteit dé oplossing om toch nog een prachtig toestel te nemen. Met Toestelflexibiliteit zet je jouw abonnement heel eenvoudig om naar een abonnement mét smartphone. Handig toch? Heb je een smartphone die zijn laatste adem al heeft uitgeblazen? Dan is een Early Renewal misschien een optie voor jou. Zo kun je toch gebruik maken van deze fantastische GOGOGO DEALS en ben je binnenkort aan het genieten van een gloednieuwe smartphone! Kies jij voor de nieuwste iPhone 13, de Samsung Galaxy S22 serie, de OPPO Find X5, de Xiaomi 12 of een ander prachtig toestel? Kijk dan welke deals we voor jou klaar hebben liggen! GOGOGO daarvoor snel naar onze webshop.

Stap over op Thuis van T-Mobile

Stap jij tijdens de GOGOGO DEALS over op Thuis van T-Mobile? Dan profiteer jij van een mooie aanbieding! Voor alle Thuis aansluitingen geldt namelijk dat je nu gratis kan aansluiten. Voor nieuwe DSL klanten betekent dit nu geen activatiekosten (t.w.v. €30). Voor alle nieuwe glasvezel klanten betekent dit gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €75). Dat zijn superscherpe deals toch?

En we maken het nog mooier! Want we bieden nu Internet en TV de eerste 6 maanden voor maar 30 euro per maand aan. Dit geldt zowel voor Internet + TV als Internet Only. Bij eigen glasvezelgebied geldt nog altijd; Gratis aansluiten en gratis monteur (t.w.v. €105) en de eerste 8 maanden voor maar €30 per maand. En daarbij krijg je een prachtig cadeau namelijk nu 1 jaar gratis wifi plus. Check alle voorwaarden op t-mobile.nl/thuis

Dus waar wacht je nog op? Bestel jouw mobiele abonnement en jouw Thuis aansluiting vandaag nog!

 

FAQ

Welke promotie acties zijn er?

Samsung Galaxy Z Flip4 | Samsung Galaxy Z Fold4

Bij aankoop van de Samsung Galaxy Z Flip4 (of Z Fold4) krijg je gratis een Galaxy Watch5 LTE t.w.v. €349 cadeau.​

 

Deze actie loopt van 10 augustus tot en met 2 oktober 2022​. Je kan het cadeau claimen via deze pagina tot en met  31 oktober 2022​. Actie geldt alleen voor directe aankoop bij T-Mobile. ​

 

 

Waarom heb ik mijn cadeau nog niet?

Heb jij een van de bovenstaande toestellen gekocht en kan je niet wachten om je cadeau te ontvangen? Registreer je dan voor de actie via de promo website van het toestel. Zowel de registratie om in aanmerking te komen voor jouw cadeau als het ontvangen hiervan verloopt via Oppo of Samsung. Neem daarom goed de actievoorwaarden door.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze annuleren. Kan dat?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de bestelling annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 


11 reacties

Niet te spreken over de gogogo deals. Verlengde abonnement is ingegaan op 31 augustus 2022 na een overstap vanaf een andere provider. Bij afsluiten gaf de telefonische verkoper aan dat hij niet wist wanneer en of de prijzen zouden gaan stijgen maar voor het geval dat het verstandig was zo snel mogelijk te verlengen/over te stappen. In tegenstelling tot een stijging van de prijzen loop ik nu de gogogo deals mis waardoor ik aansluitkosten moet betalen terwijl dat momenteel gratis is. Enige coulance zou op zijn plaats zijn gezien bovenstaande en omdat we drie prive en een zakelijk abonnement hebben. Bij telefonisch contact hierover was ineens de verbinding weg (vreemd) terwijl ik mijn beklag wilde doen/deed. Bij terug bellen was wederom de verbinding weg. Valt toch op dat de verbinding bij het afsluiten van een abonnement helemaal goed is met daarbij de nodige verkooppraatjes en wanneer er een oplossing gevraagd wordt er geen passend verhaal is en de verbinding tot tweemaal toe  “plots” ineens weg is. Voel me in m’n hemd gezet!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @terrepia 

T-Mobile heeft af en toe acties zoals de GoGoGo deals en soms is er geen actie, helaas kom je niet in aanmerking voor die actie omdat je contract buiten de actieperiode is afgesloten.

Ik had T-Mobile thuis afgesloten net vóór de GoGoGo deals en liep ook een aantal hoge kortingen mis,  helaas kon ik ook geen kleine coulance krijgen omdat de GoGoGo deals een paar dagen later begonnen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @terrepia, laten we vooropstellen dat het erg zuur is wanneer je net een actieperiode misloopt, dat staat buiten kijf! Daar wil ik wel graag een nuance aan toebrengen: het is voor telefonisten, of überhaupt medewerkers, ook niet dagen of weken van tevoren inzichtelijk wanneer bepaalde promoties/actieperiodes starten. In wezen had de verkoper op het moment van jullie gesprek zeker een punt om te verlengen, dan wel over te stappen. De huidige markt, ook in de telecomwereld, is rap aan het groeien maar daardoor worden prijzen ook beïnvloed. Dat gezegd hebbende, is het devies om “nu” of “direct” over te stappen omdat je anders meer gaat betalen natuurlijk een riskante, of op zijn minst discutabele reden om daadwerkelijk de overstap te maken - we kunnen immers niet in de toekomst kijken. Ik vind het spijtig dat dit zo gecommuniceerd is, maar wil daarbij benadrukken dat het advies met betrekking tot een prijsstijging an sich geen slecht advies is. 

Zal allemaal best maar het gaat over aansluitkosten en ik ben op 31 augustus aangesloten op het netwerk. Ik ben niet aangesloten op datum afsluiten contract. Het contact loopt dan ook tot 31 augustus 2023 en vind dat ik daarom recht heb op korting op de aansluitkosten zoals omschreven in de gogogo deals. Het is tenslotte korting op de aansluitkosten en niet op de afsluitkosten…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @terrepia 

Ik zie dat je al uitleg hebt gekregen over hoe deze acties te werk gaan. Ik wil toch graag met je mee kijken. Zou je mij een privbéricht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik je bestelling controleren en kijk of ik wat kan betekenen. 

Reputatie 1

Helaas is er ook geen ruimte om gebruik te maken van de Deals als bestaande klant die zijn contract wil verlengen. Net aan de telefoon te horen gekregen dat ik mijn huidige contract niet kan omzetten naar een contract van de GGG deals. Erg jammer.

 

Reputatie 7
Badge +14

Iedere NIEUWE klant krijgt een (gogogo) deal. Daarna behoud zoiets als klantvoordeel...

Reputatie 1

Helaas dat je als bestaande trouwe klant geen gebruikt kunt maken  van de GOGO deals als je over wil van DSL naar glasvezel

Stop  dan ook met reclame maken

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GHooijmans 

Van DSL naar glasvezel gaan betreft een migratie waarbij de duur van je contract niet veranderd.

Reputatie 1

Als ik op internet naar gogo deals ga, kan ik zo een nieuw glasvezel abonnement afsluiten,  met alle voordelen die er zijn. Dan mijn oude opzeggen,    heeft dus niks met migratie te maken @Waqqas . Dus erg vreemd , sluit toch ook gewoon weer een jaarcontract af. Dus laat ze anders stoppen met onjuiste reclame maken 

Reputatie 7
Badge +15

Dat kan je ook doen.

Reageer