[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De antenne van deze watch stelt natuurlijk niet heel veel voor... En vergeet niet dat meer snelheid ook meer power vergt van de watch. Ik vermoed ook niet dat deze carrier aggregatie ondersteund.

Je kan deze watch niet met de USA variant vergelijken. Wat is de ondersteunde snelheid in de landen om ons heen?

Reputatie 1

Vanaf heden is de multisim ook te installeren op de iOS Public Beta. 15.2 versie 2 zorgt voor aanbiedersupdate 48.5.1, hoezee!!
 

Verder sluit ik mij wel aan bij @stefan.1997​​​​ en @superturk10 , de snelheid is erg laag. Mijn eerste testjes waren ook wel een beetje teleurstellend. Hopelijk gaat hier nog wat aan gebeuren.

Reputatie 6
Badge

Nou mijne gisteren binnen gekregen (S7 45mm) en moet zeggen dat 4G net aan werkt, maar super traag, gezien dat cap op de snelheid. Super irritant, want als je muziek wil luisteren, moet je ook echt ervoor wachten per nummer. Ook is bellen erg moeizaam, als in dat er veel happeringen zijn en ruis. Uiteraard zelf ook getroubleshoot en meerdere locaties geprobeerd. Simpelgezegt: te traag voor modern gebruik, terwijl T-Mobile zegt dat deze snelheid voldoende is (niet dus)

Terwijl T-Mobile US “Full-speed data” aanbied voor hun Apple Watch klanten. Zie: https://www.t-mobile.com/support/tutorials/device/apple/watch-4-os-6/topic/settings/activate-t-mobile-plan-on-apple-watch-digits-plan-activated/1

Klopt, de snelheid van 768/384 Kbps is echt ondermaats. Het zou net genoeg moeten zijn om audio te streamen. Maar ook ik heb gemerkt dat dat echt niet over al lukt. Zeker niet op plekken waar het bereik matig tot zeer slecht is, en ja die zijn er ook zeker op ‘het best geteste netwerk‘.

Nou heeft de Apple Watch echt geen 285mbits nodig, maar 5-10mbit lijkt mij toch wel schappelijk. Zeker ook omdat steeds meer muziek streaming diensten in hoge resolutie audio doorgeven, denk aan ‘Apple music lossless and digital masters’ of ‘dolby atmos’. 
 

Waarom is hier voor gekozen @Gioia? En kan de snelheid echt niet iets omhoog? €5 p/m is namelijk wel een aanzienlijk bedrag voor iets wat heel weinig data snoept en ontzettend traag is, dat zou voor ‘het best geteste netwerk van Nederland’ toch geen probleem moeten zijn?

Nou mijne gisteren binnen gekregen (S7 45mm) en moet zeggen dat 4G net aan werkt, maar super traag, gezien dat cap op de snelheid. Super irritant, want als je muziek wil luisteren, moet je ook echt ervoor wachten per nummer. Ook is bellen erg moeizaam, als in dat er veel happeringen zijn en ruis. Uiteraard zelf ook getroubleshoot en meerdere locaties geprobeerd. Simpelgezegt: te traag voor modern gebruik, terwijl T-Mobile zegt dat deze snelheid voldoende is (niet dus)

Terwijl T-Mobile US “Full-speed data” aanbied voor hun Apple Watch klanten. Zie: https://www.t-mobile.com/support/tutorials/device/apple/watch-4-os-6/topic/settings/activate-t-mobile-plan-on-apple-watch-digits-plan-activated/1

Nou mijne gisteren binnen gekregen (S7 45mm) en moet zeggen dat 4G net aan werkt, maar super traag, gezien dat cap op de snelheid. Super irritant, want als je muziek wil luisteren, moet je ook echt ervoor wachten per nummer. Ook is bellen erg moeizaam, als in dat er veel happeringen zijn en ruis. Uiteraard zelf ook getroubleshoot en meerdere locaties geprobeerd. Simpelgezegt: te traag voor modern gebruik, terwijl T-Mobile zegt dat deze snelheid voldoende is (niet dus)

Ik heb gister de Apple watch besteld, wel een bestelbevestiging ontvangen maar nog geen lever bevestiging. Op de site staat dat de watch direct leverbaar is en zojuist ook de klanten service gesproken die hetzelfde aangaven.

Zit er dan toch een levertijd op deze apparaten?

Ik heb nu eindelijk de Multisim kunnen koppelen. 
Alleen lijkt data niet te werken op de Apple Watch. 
Muziek streamen wilt niet echt werken en geeft ook aan dat er internet nodig is. 
Bellen lukt echter wel. 

Ik heb gisteren de nieuwe beta 15.2 2 en alles doet nu super

t mobile staat nu op 48.5.1 

Ik heb vandaag de apple watch ontvangen, maar krijg de melding dat T-Mobile de Apple watch nog niet ondersteund. Heb ik voor de multisim ook een esim in de iphone nodig ? Ik heb er nu een normale sim in zitten. Bijvoorbaat dank !

Welke ios versie gebruik je? De laatste beta ios versie ondersteund nog geen multi esim.


inderdaad als iOS bèta 15.2 op je iPhone draait dan kun je geen gebruik maken van multisim. Je zou je iPhone kunnen downgraden. Als je iPhone gewoon op iOS 15.1 draait dan kan het helpen om je iPhone opnieuw op te starten. 

Bedankt voor de antwoorden ! iOS was 15.0. Na een upgrade naar 15.1 werkte het.

Reputatie 5

Iemand hier een idee?

Reputatie 5

@eric Berichten via iMessage verstuurt ie ook niet

Reputatie 7
Badge +14

Is de snelheid voor streaming te laag? Werken b.v. de imessages apps en notificaties wel?

Reputatie 5

Ik heb nu eindelijk de Multisim kunnen koppelen. 
Alleen lijkt data niet te werken op de Apple Watch. 
Muziek streamen wilt niet echt werken en geeft ook aan dat er internet nodig is. 
Bellen lukt echter wel. 

Reputatie 6
Badge

Ik heb vandaag de apple watch ontvangen, maar krijg de melding dat T-Mobile de Apple watch nog niet ondersteund. Heb ik voor de multisim ook een esim in de iphone nodig ? Ik heb er nu een normale sim in zitten. Bijvoorbaat dank !

Welke ios versie gebruik je? De laatste beta ios versie ondersteund nog geen multi esim.


inderdaad als iOS bèta 15.2 op je iPhone draait dan kun je geen gebruik maken van multisim. Je zou je iPhone kunnen downgraden. Als je iPhone gewoon op iOS 15.1 draait dan kan het helpen om je iPhone opnieuw op te starten. 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb vandaag de apple watch ontvangen, maar krijg de melding dat T-Mobile de Apple watch nog niet ondersteund. Heb ik voor de multisim ook een esim in de iphone nodig ? Ik heb er nu een normale sim in zitten. Bijvoorbaat dank !

Welke ios versie gebruik je? De laatste beta ios versie ondersteund nog geen multi esim.

Reputatie 5

Ik krijg mijn Apple Watch Series 7 maar niet gekoppeld met Multisim via Watches app.

Krijg steeds de volgende fout melding https://prnt.sc/1yx0b69

Net gebeld met de klantenservice, niemand weet waar het aan ligt.

Ik heb vandaag de apple watch ontvangen, maar krijg de melding dat T-Mobile de Apple watch nog niet ondersteund. Heb ik voor de multisim ook een esim in de iphone nodig ? Ik heb er nu een normale sim in zitten. Bijvoorbaat dank !

Reputatie 7
Badge +14

Dat is een beperking van Apple. Hopenlijk gaan ze volwaardige Nederlandse ondersteuning snel in een update meenemen.

Reputatie 1

Vanmorgen de blauwe 45mm opgehaald bij AMP, besteld op de 31e.

Alleen jammer dat ik mijn iphone en watch op regio vs en engelse taal moet zetten om het toetsenbord te kunnen gebruiken.

 

Apple Watch Series 7 (45mm) Zwart Nike, Zojuist een melding gekregen dat ik hem in de winkel kan ophalen. Ik had het op de 29e binnen de eerste 10 minuten besteld. Deze SKU wordt binnen 3-4 weken op de website weergegeven als beschikbaar :-)

Reputatie 1

T-Mobile geeft aan dat watches (serie 5) uit de VS niet werken met de multisim. Heeft iemand daar ervaring mee?

De Apple Watch uit de VS werkt op een andere bandbreedte. In tegenstelling tot iPhones is er geen wereldmodel van de Apple Watch, maar zijn er 2 modellen. Zie ook https://www.apple.com/nl/watch/cellular/, dit artikel gaat in principe over de 7, maar is ook van toepassing op de 5. Kortom; USA (incl. Canada/Mexico etc.) model en een “Overig” model.

 

 

Reputatie 4

Ik heb gekozen voor “Apple Watch S7 45mm Aluminium Case - Sportband Zwart". Deze zou op de site op voorraad moeten zijn. Welk model heeft volgens jou een kortere levertijd?

Ik heb de S7 45mm blauw en ik krijg hem morgen via AMP dus die zou op voorraad moeten zijn. 

T-Mobile geeft aan dat watches (serie 5) uit de VS niet werken met de multisim. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik heb een watch series 5 uit de USA. Cellular zit daar standaard op. Hen mijn abonnement op advies T-mobile omgezet naar Go. Maar ik krijg niet de optie om de multisim te bestellen als ik naar mobiele instellingen ga van de watch app. Weet iemand wat te doen?

Apple Watch in combinatie met zakelijk abonnement ?

Via ons bedrijf hebben wij @work-abonnementen. Ik krijg hierop via de telefoon echter niets geactiveerd. Ik heb gebeld en men gaf aan dat het wel mogelijk was maar dat men zou terugbellen. Ik heb niets meer gehoord en toen ik opnieuw belde zei iemand dat ik moest wachten tot mijn abonnement afloopt (volgend jaar april...).

Kan iemand aangeven wat de mogelijkheden zijn? Wordt de multisim ook uitgerold bij de andere abonnementen of moet ik mijn abonnement omzetten of zoiets?

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Heb je al een email gekregen ? Ik namelijk gelukkig wel 

Nee, nog steeds niet, ook geen sms, zowel ik als mijn partner niet, als ik morgen middag nog niets gehoord heb ga ik weer klagen :p

Reageer