[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim

  • 22 October 2021
  • 179 reacties
  • 11636 Bekeken


Toon eerste reactie

179 reacties

@T-easer  @Roel1963 

Zouden jullie de volgende stappen kunnen volgen? Ga naar instellingen > algemeen > info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1. Als er een lager nummer staat achter T-Mobile NL dan 48.1 dan ontvang je inderdaad de melding dat wij de Apple Watch niet ondersteunen. Als dit het geval is wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Je behoort dan een melding te krijgen om een update te doen in de aanbiedersinstellingen. Mocht je deze niet krijgen ga dan naar instellingen > algemeen > software update en installeer hier de laatste versie. Dan moet het goed gaan komen!

Ook hier 48.5 en geen mogelijkheid om abo toe te voegen :-(

Heb ook al 48.5

 

Reputatie 1

@T-easer  @Roel1963 

Zouden jullie de volgende stappen kunnen volgen? Ga naar instellingen > algemeen > info en scroll naar beneden naar Aanbieder. Hier moet staan T-Mobile NL 48.1. Als er een lager nummer staat achter T-Mobile NL dan 48.1 dan ontvang je inderdaad de melding dat wij de Apple Watch niet ondersteunen. Als dit het geval is wil je dan je toestel uit- en aanzetten? Je behoort dan een melding te krijgen om een update te doen in de aanbiedersinstellingen. Mocht je deze niet krijgen ga dan naar instellingen > algemeen > software update en installeer hier de laatste versie. Dan moet het goed gaan komen!

Ook hier 48.5 en geen mogelijkheid om abo toe te voegen :l

@Paul3287 dank voor de tips .. it works :-)

Voor de technische onder ons;

Je kan de 48.1 IPCC bundle hier downloaden: https://updates.cdn-apple.com/2021/carrierbundles/071-95131/39B3349F-2278-4ECD-942A-50861091963C/TMobile_nl_iPhone.ipcc

Die kan je vervolgens met 3utools op je iPhone zetten en na een reboot werkt het!

Reputatie 2

Hallo, zijn er mensen die hun horloge vandaag al in de winkel op kunnen halen (horloge valt onder accessoires, dus deze komen nog wel in de winkels)

@Gioia waarom staat er in de gedeelde artikelen dat types per direct leverbaar zijn en hebben de mensen die thuisbezorgd hebben geselecteerd wel al info over hun bezorging vanaf dinsdag en krijgen de winkels te horen dat er leveringsproblemen zijn?

 

het excuus van de winkels leeghalen vind ik zwak, dit is een paar dagen geleden naar buiten gebracht via de media, maar een release zoals deze stond al langer gepland en dat zou langs elkaar moeten lopen, heeft niet veel met elkaar te maken lijkt mij?

hoor graag van jullie

Hallo, zijn er mensen die hun horloge vandaag al in de winkel op kunnen halen (horloge valt onder accessoires, dus deze komen nog wel in de winkels)

@Gioia waarom staat er in de gedeelde artikelen dat types per direct leverbaar zijn en hebben de mensen die thuisbezorgd hebben geselecteerd wel al info over hun bezorging vanaf dinsdag en krijgen de winkels te horen dat er leveringsproblemen zijn?

 

het excuus van de winkels leeghalen vind ik zwak, dit is een paar dagen geleden naar buiten gebracht via de media, maar een release zoals deze stond al langer gepland en dat zou langs elkaar moeten lopen, heeft niet veel met elkaar te maken lijkt mij?

hoor graag van jullie

Ik heb de indruk dat de winkels zelf mogen kiezen wat ze er mee doen, alsnog opsturen of op laten halen. Lijkt me dat optie 2 voor iedereen handiger is. In ieder geval ligt het initiatief bij de winkel begreep ik van klantenservice.
 

Verder vermoed ik dat ze gewoon nog niet binnen zijn in de winkels. Coolblue en Amac heeft ze ook nog niet.
 

Ik wacht met je mee!

Hallo, zijn er mensen die hun horloge vandaag al in de winkel op kunnen halen (horloge valt onder accessoires, dus deze komen nog wel in de winkels)

@Gioia waarom staat er in de gedeelde artikelen dat types per direct leverbaar zijn en hebben de mensen die thuisbezorgd hebben geselecteerd wel al info over hun bezorging vanaf dinsdag en krijgen de winkels te horen dat er leveringsproblemen zijn?

 

het excuus van de winkels leeghalen vind ik zwak, dit is een paar dagen geleden naar buiten gebracht via de media, maar een release zoals deze stond al langer gepland en dat zou langs elkaar moeten lopen, heeft niet veel met elkaar te maken lijkt mij?

hoor graag van jullie
 

ik heb vanmiddag gebeld en toen zeiden ze dat ze nog niet binnen waren, en er niet bekend is wanneer ze geleverd gaan worden..

Voor de technische onder ons;

Je kan de 48.1 IPCC bundle hier downloaden: https://updates.cdn-apple.com/2021/carrierbundles/071-95131/39B3349F-2278-4ECD-942A-50861091963C/TMobile_nl_iPhone.ipcc

Die kan je vervolgens met 3utools op je iPhone zetten en na een reboot werkt het!

Ga van het weekend eens kijken :-) dank voor tip!!

 

Reputatie 1

@Paul3287 dank voor de tips, gelukt met koppelen nadat op eens nieuwe iOS update kwam. 
nu, de Watch geeft aan   verbonden te zijn met tmobile maar als ik mijn iPhone uitzet en probeer ik met de Watch te bellen of gebeld worden dan doet hij niet. Gek genoeg geeft de Watch wel aan dat ie verbonden is met TB

@Paul3287 sa knie voor de tips, gelukt met koppelen nadat op eens nieuwe iOS update kwam. 
nu, de Watch geeft aan   verbonden te zijn met tmobile maar als ik mijn iPhone uitzet en probeer ik met de Watch te bellen of gebeld worden dan doet hij niet. Gek genoeg geeft de Watch wel aan dat ie verbonden is met TB

Je moet de telefoon wel aanlaten 

maar je kan wel overal bellen met de watch

maar omdat die gekoppeld is aan jou telefoon moet je die wel aanlaten 

maar je hoeft hem niet meer mee te nemen 

 

Reputatie 1

Ah .. gelukt .. thanks 

Reputatie 6
Badge +6

Voor de technische onder ons;

Je kan de 48.1 IPCC bundle hier downloaden: https://updates.cdn-apple.com/2021/carrierbundles/071-95131/39B3349F-2278-4ECD-942A-50861091963C/TMobile_nl_iPhone.ipcc

Die kan je vervolgens met 3utools op je iPhone zetten en na een reboot werkt het!

@zain.b 

is het ook mogelijk om te downgraden. Want ik heb 48.5

Hallo, zijn er mensen die hun horloge vandaag al in de winkel op kunnen halen (horloge valt onder accessoires, dus deze komen nog wel in de winkels)

@Gioia waarom staat er in de gedeelde artikelen dat types per direct leverbaar zijn en hebben de mensen die thuisbezorgd hebben geselecteerd wel al info over hun bezorging vanaf dinsdag en krijgen de winkels te horen dat er leveringsproblemen zijn?

 

het excuus van de winkels leeghalen vind ik zwak, dit is een paar dagen geleden naar buiten gebracht via de media, maar een release zoals deze stond al langer gepland en dat zou langs elkaar moeten lopen, heeft niet veel met elkaar te maken lijkt mij?

hoor graag van jullie
 

ik heb vanmiddag gebeld en toen zeiden ze dat ze nog niet binnen waren, en er niet bekend is wanneer ze geleverd gaan worden..

Beste ik had vorige week zaterdag om 10,00 uur de 45mm Nike besteld er werd toen gezegd dat hij vanaf vandaag leverbaar zou zij nu las ik vanochtend 3 tot 4 weken nog wachten de levertijd was dus een maand later . Toen heb ik hem afbesteld en gelijk de standaard 45 mm zwart besteld die was wel leverbaar ,maar na veel bellen en schrijven met de klanten service en opnieuw voor de tweede keer betalen (de andere had ik geannuleerd en wordt tzt terugbetaald ) kreeg ik om 17.35 eindelijk antwoord dat hij volgende week donderdag 11-11-2021 geleverd word door AMP ze zijn overbelast met werk was het excuus van hun dus afwachten maar of dat ook werkelijk lukt ! 

 

Groeten I.Z. 

Reputatie 7
Badge +17

Het is helaas zo dat alle providers de dure toestellen uit de winkels hebben gehaald i.v.m. de vele overvallen. AMP moet nu al die bestellingen thuis gaan bezorgen. Dus bedankt voor je geduld.

Reputatie 2

Het is helaas zo dat alle providers de dure toestellen uit de winkels hebben gehaald i.v.m. de vele overvallen. AMP moet nu al die bestellingen thuis gaan bezorgen. Dus bedankt voor je geduld.


dan zou het fijn zijn dat jullie daar is duidelijkheid in gaan scheppen, want de winkel en de klantenservice geven aan dat de Watch onder accessoires valt en wel gewoon in de winkel opgehaald kan worden. Wat is nu waar?

Reputatie 6
Badge +6

Zoals wel vaker het geval is bij T-Mobile lanceren ze als eerste een nieuwe dienst in Nederland. Echter komt dit logischerwijs met kinderziektes. Zo kan ik nog steeds multisim niet activeren.

en inderdaad zitten we nu ook nog met het probleem dat een stel onverlaten alle telecom winkels beroven en alles dus bezorgd wordt. 
 

Het is niet anders. 

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @stefan.1997,

 

Ik ben er momenteel alles aan het doen om je te helpen om dit probleem op te lossen! Zullen we het bij onze conversatie op Twitter houden? Zo weten we zeker dat er geen dingen door elkaar heen gaan lopen en blijft het contact gewoon via mij verlopen. Wel zo handig! 

Reputatie 6
Badge +6

@Gioia,

Ohw dat is helemaal goed. Ik heb me er alleen al bij neer gelegd dat het voorlopig niet gaat lukken. Ondanks je goede hulp!

Reputatie 6
Badge +6

Let op! Installeer geen bèta’s (iOS 15.2 & WatchOS 8.3) als je multisim voor Apple Watch wilt activeren. 
 

Multisim werkt niet met iOS beta 15.2. Dit komt dat omdat die beta een nieuwere IPCC in bevat namelijk 48.5. Multisim van T-Mobile wordt op dit moment alleen nog maar ondersteund met IPCC 48.1. Dus als je een Apple Watch 4G wilt gebruiken niet updaten naar iOS 15.2!! 

Voor de technische onder ons;

Je kan de 48.1 IPCC bundle hier downloaden: https://updates.cdn-apple.com/2021/carrierbundles/071-95131/39B3349F-2278-4ECD-942A-50861091963C/TMobile_nl_iPhone.ipcc

Die kan je vervolgens met 3utools op je iPhone zetten en na een reboot werkt het!

@zain.b

is het ook mogelijk om te downgraden. Want ik heb 48.5

Zonder een jailbreak die er (nog) niet is gaat dat helaas niet

Reputatie 1

Let op! Installeer geen bèta’s (iOS 15.2 & WatchOS 8.3) als je multisim voor Apple Watch wilt activeren. 
 

Multisim werkt niet met iOS beta 15.2. Dit komt dat omdat die beta een nieuwere IPCC in bevat namelijk 48.5. Multisim van T-Mobile wordt op dit moment alleen nog maar ondersteund met IPCC 48.1. Dus als je een Apple Watch 4G wilt gebruiken niet updaten naar iOS 15.2!! 

Ah shoot, dat had ik eerder moeten weten…. Nou hopen dat T-Mobile de ondersteuning snel uitbreidt. 

Let op! Installeer geen bèta’s (iOS 15.2 & WatchOS 8.3) als je multisim voor Apple Watch wilt activeren. 
 

Multisim werkt niet met iOS beta 15.2. Dit komt dat omdat die beta een nieuwere IPCC in bevat namelijk 48.5. Multisim van T-Mobile wordt op dit moment alleen nog maar ondersteund met IPCC 48.1. Dus als je een Apple Watch 4G wilt gebruiken niet updaten naar iOS 15.2!! 

Ah shoot, dat had ik eerder moeten weten…. Nou hopen dat T-Mobile de ondersteuning snel uitbreidt. 

Ik heb ook al 15.2 beta ontwikkelaar 

dus balen

hoop t mobile lost dit snel op

 

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen afsluiten.

 

Reputatie 6
Badge +6

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen
 

@ArnoBens 
Dan heb je waarschijnlijk net als ik de bèta van iOS 15.2 op je iPhone staan. Deze heeft inderdaad 48.5 als provider instellingen. Multisim wordt nog niet ondersteund in 45.8. Het enige wat je kunt doen is je iPhone downgraden naar iOS 15.1, mits je Apple Watch niet op beta 8.3 draait. Let op je iPhone installeert schoon en je bent dus alles kwijt.

Anders rest je niks anders dan te wachten tot 48.5 ondersteund wordt.

De iPhone van je vriendin die op waarschijnlijk op iOS 15.1 en 48.1 draait zou het echt moeten doen nu. Heb je de telefoon al opnieuw opgestart?

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen
 

@ArnoBens 
Dan heb je waarschijnlijk net als ik de bèta van iOS 15.2 op je iPhone staan. Deze heeft inderdaad 48.5 als provider instellingen. Multisim wordt nog niet ondersteund in 45.8. Het enige wat je kunt doen is je iPhone downgraden naar iOS 15.1, mits je Apple Watch niet op beta 8.3 draait. Let op je iPhone installeert schoon en je bent dus alles kwijt.

Anders rest je niks anders dan te wachten tot 48.5 ondersteund wordt.

Stefan, bedankt voor je reactie, maar mijn vriendin zit gewoon op de laatste normale versie (en geeft 48.1 aan) en hier krijg ik ook dezelfde melding…

Reputatie 6
Badge +6

Heeft iemand al een oplossing (of oorzaak) gevonden van het niet kunnen aanzetten van multisim? Lukt op twee horloges niet ( ik op 48.5 en mijn vriendin op 48.1)… wil heel graag twee abonnementen
 

@ArnoBens 
Dan heb je waarschijnlijk net als ik de bèta van iOS 15.2 op je iPhone staan. Deze heeft inderdaad 48.5 als provider instellingen. Multisim wordt nog niet ondersteund in 45.8. Het enige wat je kunt doen is je iPhone downgraden naar iOS 15.1, mits je Apple Watch niet op beta 8.3 draait. Let op je iPhone installeert schoon en je bent dus alles kwijt.

Anders rest je niks anders dan te wachten tot 48.5 ondersteund wordt.

Stefan, bedankt voor je reactie, maar mijn vriendin zit gewoon op de laatste normale versie (en geeft 48.1 aan) en hier krijg ik ook dezelfde melding…


Maakt je vriendin gebruik van dualsim op haar iPhone. Zet de eSIM dan even uit. Start de telefoon opnieuw op en probeer het nogmaals. 
 

Op welke WatchOS versie draait de Apple Watch? 8.1 of 8.3? 

 

Reageer