[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 6
Badge

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Bedankt voor de tip

 

 

@Robertapple 

Hier vind je de nodige info..succes

https://support.apple.com/nl-nl/HT203282

 

@Robertapple

Hier vind je de nodige info..succes

https://support.apple.com/nl-nl/HT203282

 

Dankjewel 

 

Hii, ik heb vandaag de Apple Watch 7 45mm besteld en er stond dat ik binnen 2 uur een e-mail zou krijgen van de AMP groep, alleen ik heb nog geen e-mail gekregen. Hoelang moet ik wachten om een bezorgdatum te kunnen inplannen? 

Iemand die de normale zwarte 45mm heeft besteld en toevallig al een mailt/bericht heeft van AMP?

Had de klantenservice gebeld en ik zou binnen een uurtje wel iets moeten ontvangen ,maar dat is inmiddels 2 uur geleden.

 

Ik had m vandaag besteld en heb nog steeds geen e-mail ontvangen. Ben inmiddels nu meer dan 2 uur aan het wachten

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Damnn….. 

pfff dat wordt afwachten dan maar 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Damnn….. 

pfff dat wordt afwachten dan maar 

Ik heb ook de 29e al besteld en nog steeds niks gehoord omdat ze in sommige winkels nog niet eens binnen zijn 😩

Reputatie 6
Badge

Stefan, in ieder geval bedankt voor je tijd… hopelijk leest iemand van t-mobile mee 

Ohw nog een tipje. Verwijder de bèta profielen van je iPhone en je Watch. Anders loop je straks weer een versie voor. 

 

ze zijn er mee bezig 

Ja klopt ik heb gisteren avond contact gehad met @Gioia. Maar dat ze er mee bezig zijn betekend nog niet dat het ze lukt, ze kunnen immers geen garanties geven. Daarom adviseer ik om het bèta profielen helemaal te verwijderen. Dan loop je op een gegeven moment weer synchroon met de normale iOS versie’s die T-Mobile immers altijd ondersteund.

 

Hoi

ja hoop alleen het duurt niet te lang voordat ze gelijk lopen

je wilt de Apple Watch toch meteen  gebruiken

 

 

Hallo Robert, ik had inderdaad hetzelfde probleem. 

Beta profiel verwijderd en daarna via iTunes weer terug naar de laatste ‘’normale’’ versie en alles werkt nu super

p.s. het is voldoende om alleen je iPhone terug te zetten (watch staat nu nog op 8.3 maar werkt prima)

Goed om te lezen. Dan ga ik dat misschien ook wel doen. 

Reputatie 6
Badge

.

Op de site van T-mobile staat dat de Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) direct leverbaar is. Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst, maar blijkt dat het helemaal niet op voorraad is. Levertijd van ongeveer 4 weken heb ik begrepen van de klantenservice. Status op de site staat op dit moment nog steeds op leverbaar. Erg jammer.

Reputatie 4

Op de site van T-mobile staat dat de Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) direct leverbaar is. Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst, maar blijkt dat het helemaal niet op voorraad is. Levertijd van ongeveer 4 weken heb ik begrepen van de klantenservice. Status op de site staat op dit moment nog steeds op leverbaar. Erg jammer.

 

Levertijd van 3 a 4 weken geldt niet voor alle watches. Als je niet zolang wilt wachten, kan je kijken bij een ander model.

Ik heb gekozen voor “Apple Watch S7 45mm Aluminium Case - Sportband Zwart". Deze zou op de site op voorraad moeten zijn. Welk model heeft volgens jou een kortere levertijd?

Eindelijk een e-mail gekregen met dat ik een bezorg afspraak kan inplannen . Vrijdag wordt t geleverd 🙂 . Hopelijk hebben jullie ook al een e-mail gekregen voor het maken van een afspraak. 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Heb je al een email gekregen ? Ik namelijk gelukkig wel 

Als je vandaag pas besteld hebt, kan je waarschijnlijk nog even wachten, ik heb de 29e besteld en die is nog niet eens binnen…

 

 

Heb je al een email gekregen ? Ik namelijk gelukkig wel 

Nee, nog steeds niet, ook geen sms, zowel ik als mijn partner niet, als ik morgen middag nog niets gehoord heb ga ik weer klagen :p

Apple Watch in combinatie met zakelijk abonnement ?

Via ons bedrijf hebben wij @work-abonnementen. Ik krijg hierop via de telefoon echter niets geactiveerd. Ik heb gebeld en men gaf aan dat het wel mogelijk was maar dat men zou terugbellen. Ik heb niets meer gehoord en toen ik opnieuw belde zei iemand dat ik moest wachten tot mijn abonnement afloopt (volgend jaar april...).

Kan iemand aangeven wat de mogelijkheden zijn? Wordt de multisim ook uitgerold bij de andere abonnementen of moet ik mijn abonnement omzetten of zoiets?

Ik heb een watch series 5 uit de USA. Cellular zit daar standaard op. Hen mijn abonnement op advies T-mobile omgezet naar Go. Maar ik krijg niet de optie om de multisim te bestellen als ik naar mobiele instellingen ga van de watch app. Weet iemand wat te doen?

T-Mobile geeft aan dat watches (serie 5) uit de VS niet werken met de multisim. Heeft iemand daar ervaring mee?

Reputatie 4

Ik heb gekozen voor “Apple Watch S7 45mm Aluminium Case - Sportband Zwart". Deze zou op de site op voorraad moeten zijn. Welk model heeft volgens jou een kortere levertijd?

Ik heb de S7 45mm blauw en ik krijg hem morgen via AMP dus die zou op voorraad moeten zijn. 

Reputatie 1

T-Mobile geeft aan dat watches (serie 5) uit de VS niet werken met de multisim. Heeft iemand daar ervaring mee?

De Apple Watch uit de VS werkt op een andere bandbreedte. In tegenstelling tot iPhones is er geen wereldmodel van de Apple Watch, maar zijn er 2 modellen. Zie ook https://www.apple.com/nl/watch/cellular/, dit artikel gaat in principe over de 7, maar is ook van toepassing op de 5. Kortom; USA (incl. Canada/Mexico etc.) model en een “Overig” model.

 

 

Apple Watch Series 7 (45mm) Zwart Nike, Zojuist een melding gekregen dat ik hem in de winkel kan ophalen. Ik had het op de 29e binnen de eerste 10 minuten besteld. Deze SKU wordt binnen 3-4 weken op de website weergegeven als beschikbaar :-)

Reageer