[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim



Toon eerste reactie

179 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb geen Iwatch maar wel een Samsung watch. Geen LTE versie, maar zelf zie ik daar geen usecase voor.

Haai,

Ik heb aanbiederinstellingen T-Mobile NL 49 op IOS 15.2 (19C57). Daarmee lukt het dus niet om Mutisim te activeren…. Weet iemand hoe ik kan ‘downgraden’ naar 48.x ?

Thnx.

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

 

Hoe sluit ik een multi sim af als ik mijn Watch bij een andere winkel heb gekocht via iineternet of winkel?

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Carol Veenema 

Op deze pagina vind je daar alle informatie over :

https://www.t-mobile.nl/multisim#se9

Reageer