[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim


Reputatie 4
Badge

Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 7 Cellular en over T-Mobile Multisim.

 


 

De Apple Watch Series 7 Cellular is nu beschikbaar bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is bij T-Mobile ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. T-Mobile Multisim is een nieuwe dienst waarmee klanten met een Apple Watch Cellular via 4G kunnen bellen en internetten zonder iPhone op zak. Multisim abonnementen zijn vanaf nu in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf nu ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand.

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 7 Cellular

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. 

Apple Watch SE 40mm Aluminium Case

Apple Watch S7 41mm Aluminium Case

Apple Watch SE 44mm Aluminium Case

Apple Watch S7 45mm Aluminium Case


 Wanneer is de Apple Watch Cellular te koop bij T-Mobile?

De Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) en Apple Watch SE (GPS + Cellular) zijn nu te bestellen en beschikbaar vanaf 5 november 2021.

 

 Heeft T-Mobile een abonnement voor de Apple Watch Cellular?

T-Mobile introduceert een nieuwe dienst: Multisim. Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) of Apple Watch SE (GPS + Cellular) via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7. Beschikbaar vanaf 5 november 2021. De nieuwe dienst koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn T-Mobile abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7 en SE. Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het T-Mobile netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met de nieuwe dienst Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze nieuwe dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

T-Mobile klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


179 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Mijn klokje is binnen, (nee niet bij TM gekocht)nu wachten op 5 nov. voor abonnement 4 G.

Nemen jullie ook een abonnement? 

 

 

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Dank je @bezoekster Ik heb dat vorige week al via iCulture meegekregen. Eerlijk gezegd was ik het even vergeten, dat komt vast omdat ik altijd mijn iPhone bij me heb. (Gewoontes leer je niet zo maar af)😅👍🏻👏🏻

@CrisTienNou succes met het afsluiten en alvast welkom bij de groep Multisim afnemers !

Je kan het altijd een maandje proberen voor die vijf euro :grin:

Reputatie 7
Badge +14

@CrisTienNou succes met het afsluiten en alvast welkom bij de groep Multisim afnemers !

Komt helemaal goed. Ik had eerst een IWatch 5 zonder 4G Nu een 7 met😅 ik zie wel of ik het afsluit.

Het voordeel is dat je na een maand per dag kan opzeggen.

Ha! Ik probeer met mijn Watch 7 4g ook een

multisim aan te vragen maar ik krijg te zien dat Tmobile dat niet aanbiedt 😞 welke versie aanbieder instellingen hebben jullie op de iPhone? Ik heb hier 48.5 .. wat hebben jullie?

 

groet!

 

Reputatie 7
Badge +14

48.1 @Paul3287  Officieel gaat dit ook pas 5 nov. Van start

esim 48,1 maar het gaat om de versie in de Watch app denk ik en die is 18,1 zoals je op de foto hierboven kunt zien.

De aanbiedersupdate kreeg ik in de Watch app

Reputatie 2

@CrisTien   Als je nu je klokje al binnen hebt hoef je niet te wachten tot 5 november hoor!

Vorige week heb ik al een Multisim abonnement afgesloten zodat mijn Apple Watch 3 cellular van september 2017 sinds afgelopen week “volledig” werkt na ruim vier jaar wachten !

Maar je mag ook wachten tot 5 november hoor.

In mijn Topic kun je meer informatie vinden:

Laat even weten of het is gelukt!

 

Niet gelukt

  1. Open de Watch-app op je iPhone. Zorg dat je Apple Watch (GPS + Cellular) is ontgrendeld en bijgewerkt naar watch OS 8.1.​ 
  2. Ga naar Mobiel netwerk.​ 
  3. Verschijnt er een melding over een aanbiederupdate? Tik dan op Werk bij.​ 
  4. De knop Configureer mobiel netwerk wordt actief. Tik hierop.​ 
  5. Je komt nu op de Multisim bestelpagina van T-Mobile. Hier kun je inloggen met je My T-Mobile account en Multisim kopen. ​ 
  6. Na je aankoop zie je een bevestiging dat het gelukt is. Je Apple Watch wordt nu klaargemaakt voor gebruik.

 

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Heb zelf besteld op Amazon.de

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Reputatie 2

Ik vermoed dat je via de aanbieder instellingen op je iPhone te zien krijgt of je een multisim kan krijgen.. (aanname) en daar zit een verschil dat ik 48.5 heb en jullie 48.1 .. nou lijkt 48.5 hoger dan 48.1 dus dat is dan weer raar 🤪 de aanbieder instellingen op mijn Watch krijg ik niet te zien…

 

Ik heb hetzelfde scherm 

Reputatie 2

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Kijk in de Watch-app op je iPhone eens bij algemeen en dan info

Heb je een T-Mobile ESIM in je iPhone?

T-Mobile esim en streepje bij aanbieder…

ik vermoed dat het komt doordat ik mijn Watch op beta versie 8.3 heb staan en mijn telefoon op beta 15.2 .. 

 

Ik heb een normale versie van mijn iOS dus geen beta. Toch lukt het niet om het abb te activeren 

Verdorie, moeten we gewoon geduldig zijn tot komende vrijdag ;-)

Zonder de aanbiedersupdate gaat het niet lukken.

Wellicht is T-Mobile gestopt tot vrijdag met het aanbieden van de update.

Reputatie 2

Dit is denk ik een pre release om te testen 

Bestelde een horloge (45 mm) Nike 5 minuten nadat de voorbestellingen begonnen. Vandaag een bericht gekregen met de tekst "Helaas is het toestel niet op voorraad, maar deze is voor jou besteld." van T-Mobile. Betekent dit dat ik mijn pre-order op de 5e niet ontvang?

Ik heb dit zelfde bericht Zaterdag gehad (30-10), dus ben inderdaad ook wel benieuwd, want zou raar zijn als je 5 November aangeeft en dat niet eens waar kan maken voor de eerste paar pre-orders :p

 

We zullen zien wat vrijdag a.s brengt, ik ben in ieder geval blij dat ik het op deze manier kan doen, zelf ga ik van een Watch 4 naar 7, mijn partner zelfs van de 3..

Gaan jullie naast de aluminium versies van de Apple Watch ook de roestvrij staal (RVS) versie van de Apple Watch verkopen?

@ma9ma Wellicht kan een moderator van T-Mobile in dit Topic meer info geven!?

Reputatie 7
Badge +14

De muliSim.

Ik hoor zojuist dat ze onderzoeken waarom het nu niet alsnog kan. De moderators geven wel een seintje als het werkt (multi sim)


@ma9ma Of TM ook de andere versies gaat verkopen is niets van bekent. Ik dacht dat je ze wel bij Apple en amac kon bestellen. Zelf heb ik bij Amazone besteld en al binnen.

@Replic  Dat lijken mij standard mails. Even nog afwachten dus. De moderators zetten meestal bij vertraging de verwachten levertijden in dit onderwerp.

Hou er rekening mee dat ook TM afhankelijk is van Apple wat ze sturen. 
Is er nieuws zullen de moderators dat vast en zeker posten! 

 

Heb de Apple Watch in blauw bij jullie

besteld

Weten jullie al de levertijd ?

Reageer