[Info] FAQ en levertijden Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim


Reputatie 4
Badge

Apple Watch Series 7 Cellular & T-Mobile Multisim

 

In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 7 Cellular en over T-Mobile Multisim.

 


 

De Apple Watch Series 7 Cellular is nu beschikbaar bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is bij T-Mobile ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. T-Mobile Multisim is een nieuwe dienst waarmee klanten met een Apple Watch Cellular via 4G kunnen bellen en internetten zonder iPhone op zak. Multisim abonnementen zijn vanaf nu in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7 te bestellen voor klanten met een Go-abonnement. Klanten die al in het bezit zijn van een Apple Watch Cellular model, kunnen vanaf nu ook een Multisim abonnement afsluiten. Een Multisim abonnement kost 5 Euro per maand.

 

Actuele levertijden Apple Watch Series 7 Cellular

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. 

Apple Watch SE 40mm Aluminium Case

Apple Watch S7 41mm Aluminium Case

Apple Watch SE 44mm Aluminium Case

Apple Watch S7 45mm Aluminium Case


 Wanneer is de Apple Watch Cellular te koop bij T-Mobile?

De Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) en Apple Watch SE (GPS + Cellular) zijn nu te bestellen en beschikbaar vanaf 5 november 2021.

 

 Heeft T-Mobile een abonnement voor de Apple Watch Cellular?

T-Mobile introduceert een nieuwe dienst: Multisim. Met Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Series 7 (GPS + Cellular) of Apple Watch SE (GPS + Cellular) via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Multisim is geschikt voor klanten die gebruikmaken van een iPhone en is nu te bestellen in combinatie met het Cellular model van de Apple Watch Series 7. Beschikbaar vanaf 5 november 2021. De nieuwe dienst koppelt beide apparaten aan hetzelfde telefoonnummer en abonnement. Multisim is een add-on voor klanten met een Go-abonnement en kost € 5 per maand.​

 

 Komt de Apple Watch Cellular binnenkort ook naar andere providers in Nederland?

De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. Wij kunnen die vraag voor andere providers niet beantwoorden.

 

Ik heb een Apple Watch Cellular gekocht buiten Nederland. Kan ik die gebruiken met mijn T-Mobile abonnement?

Multisim kan gebruikt worden met alle Apple Watch Cellular modellen die besturingssysteem Watch OS 8.1 ondersteunen. Dat zijn de Apple Watch Cellular series 3, 4, 5, 6, 7 en SE. Let op: er zijn varianten uitgebracht voor verschillende regio’s. Of de Apple Watch Cellular die jij buiten Nederland hebt gekocht geschikt is voor het T-Mobile netwerk, kun je navragen bij Apple.

 

Wat is eigenlijk het verschil tussen Apple Watch GPS en Cellular?

Met de nieuwe dienst Multisim kunnen klanten met een Apple Watch Cellular via 4G bellen en internetten zonder smartphone op zak. Kijk voor meer informatie over Apple Watch en verschillen tussen modellen op www.apple.com/nl/watch

 

Waarom kan ik de Apple Watch GPS niet bij jullie bestellen?

De Apple Watch GPS is niet te bestellen bij T-Mobile. De Apple Watch Series 7 Cellular is nu te bestellen bij T-Mobile en vanaf 5 november 2021 beschikbaar. We ondersteunen de volledige functionaliteit van Apple Watch Cellular modellen met onze nieuwe dienst Multisim.​

 

Op welk nummer ben ik bereikbaar met een Apple Watch Cellular als ik een Multisim abonnement aflsuit?

T-Mobile klanten die een Multisim abonnement afsluiten, zijn op hun Apple Watch Cellular bereikbaar op het 06-nummer van het Go-abonnement.

 

Hoe zit het met de internetsnelheid van mijn Multisim abonnement?

De internetsnelheid van het Multisim abonnement is speciaal afgestemd op de functionaliteit van de Cellular modellen van Apple Watch. Het apparaat wordt optimaal ondersteund.

 

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 


179 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Robertapple Welkom, die blauwe is echt een mooie kleur.

Meestal posten de moderators de levertijden zodra ze het weten. Hou de community in de gaten.

mvg. Cristien

Reputatie 1

Mijn account met mijn iPhone staat op mijn zakelijke adviesaccount. T-Mobile heeft me verteld dat het geen horloge op het account kan hebben, zelfs niet als ik het bij Apple koop. Niet alleen dat ze het telefoonnummer niet naar een ander type account kunnen schakelen, zodat ik het kan krijgen. Eigenlijk zou je een ander account en nummer moeten hebben om een Apple Watch te hebben.

Dit is meer dan dom. Dit heeft niets te maken met technische beperkingen, maar zeer slechte planning en implementatie. De mensen die betrokken zijn bij het creëren van dit soort rommel op het gebied van klantervaringen, moeten zwaar worden berispt.

Zelfs de medewerker van de klantenservice was het ermee eens dat dit dom was en verontschuldigde zich. Het is natuurlijk niet zijn schuld, maar mensen op een hoger niveau

Reputatie 2

Helaas kan ik het abonnement via de Apple Watch app op de iPhone nog steeds niet aanklikken en tmobile service desk weet ook niet hoe dit op te lossen 😎 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @T-easer  Tot welke stap kom je wel? Ik ben het nu aan het testen?

hier werkt het prima. Is je klokje wel gekoppeld 

 

Reputatie 2

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Reputatie 5

Hebben mensen hier al een email gehad van AMP?

Zit namelijk te wachten om een afspraak te maken.

Hebben mensen hier al een email gehad van AMP?

Zit namelijk te wachten om een afspraak te maken.

Nee ik ook nog niet

t mobile heeft mij gezegd dat ze op voorraad zijn

 

Hebben mensen hier al een email gehad van AMP?

Zit namelijk te wachten om een afspraak te maken.

Nee ik ook nog niet

t mobile heeft mij gezegd dat ze op voorraad zijn

 

Nee nog niet heb om betaald vrijdag om  18:04 zou je toch zeggen dat ik bij de eerst zit 

Hebben mensen hier al een email gehad van AMP?

Zit namelijk te wachten om een afspraak te maken.

Nee ik ook nog niet

t mobile heeft mij gezegd dat ze op voorraad zijn

 

Nee nog niet heb om betaald vrijdag om  18:04 zou je toch zeggen dat ik bij de eerst zit 

Ja dat hoop ik ook

heb de blauwe besteld 45 mm 

Reputatie 5

Dan verwacht ik, dat ze vannacht of morgen een email gaan sturen. 

 

Mijn account met mijn iPhone staat op mijn zakelijke adviesaccount. T-Mobile heeft me verteld dat het geen horloge op het account kan hebben, zelfs niet als ik het bij Apple koop. Niet alleen dat ze het telefoonnummer niet naar een ander type account kunnen schakelen, zodat ik het kan krijgen. Eigenlijk zou je een ander account en nummer moeten hebben om een Apple Watch te hebben.

Dit is meer dan dom. Dit heeft niets te maken met technische beperkingen, maar zeer slechte planning en implementatie. De mensen die betrokken zijn bij het creëren van dit soort rommel op het gebied van klantervaringen, moeten zwaar worden berispt.

Zelfs de medewerker van de klantenservice was het ermee eens dat dit dom was en verontschuldigde zich. Het is natuurlijk niet zijn schuld, maar mensen op een hoger niveau

Zelfde probleem hier, omzetten naar Go kan niet omdat daar geen office Essential bij kan, heel erg jammer dat dit niet kan. 

Reputatie 2

Wie van de werkende Apple Watch cellular een iPhone 12 Pro Max heeft met een esim van tmobile? 

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

Reputatie 2

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

@Paul3287 wat voor toestel heb je?

Iemand al een bericht van AMP ontvangen? Je zou verwachten dat als ze morgen gaan uitleveren je nu de afspraak moet zou kunnen gaan inplannen?

Iemand al een bericht van AMP ontvangen? Je zou verwachten dat als ze morgen gaan uitleveren je nu de afspraak moet zou kunnen gaan inplannen?

Nee hier ook nog niet

t mobile heeft mij beloofd dat ze op voorraad zijn

 

Reputatie 5

@Mikeamsterdam @Robertapple Ik heb gesproken met webcare en ze geven aan dat ze wachten op voorraad van het bestelde model (Apple Watch Series 7 45MM zwart).
Bij mij is dat dus de reden, dat ik nog geen email heb ontvangen van AMP.

@Mikeamsterdam @Robertapple Ik heb gesproken met webcare en ze geven aan dat ze wachten op voorraad van het bestelde model (Apple Watch Series 7 45MM zwart).
Bij mij is dat dus de reden, dat ik nog geen email heb ontvangen van AMP.

Ik heb de blauwe 45 mm besteld 

die was op voorraad 

maar ook nog niks gehoord 

Hallo @CrisTien .. niet  verder dan dit plaatje helaas

 

software versies zijn conform, iPhone 12 een esim van tmobile in. 
apple watch  gekoppeld met iPhone 

Watch versie zes met rood ringetje 

tmobile abb : go

 

 

Ik kom ook niet verder dan dit plaatje 😳

@Paul3287 wat voor toestel heb je?

12 pro … 

12 Pro

watch 7

iOS 15.2 (Beta)

WatchOs 8.3 (Beta)

Aanbiederinstellingen op iPhone 48.5 

Ik heb het vermoeden dat die aanbiederinstellingen op iPhone de bottleneck zijn…

Groet!

Reputatie 1

Ik sprak zojuist de telefonische klantenservice, die gaf aan dat het pas leverbaar is vanaf morgen, en ik dus rekening moest houden met een mail va AMP ergens de komende drie dagen… Blauw 45mm. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Ik ben benieuwd! Heb zelf aangegeven dat ik hem in de winkel op wil halen...

Reputatie 5

@wh82 Vanwege de vele winkel overvallen die reeds hebben plaatsgevonden.
Heeft T-Mobile besloten om alle toestellen uit alle winkels te halen, dit is samen gedaan met KPN en Vodafone.
Heb je dus een bestelling geplaatst voor afhalen in de winkel, dan wordt deze zsm omgezet naar thuisbezorging.

Ik sprak zojuist de telefonische klantenservice, die gaf aan dat het pas leverbaar is vanaf morgen, en ik dus rekening moest houden met een mail va AMP ergens de komende drie dagen… Blauw 45mm. Dat zou ik wel erg jammer vinden.

Heb ook blauw 45 mm besteld 

nog niks gehoord 

 

Reputatie 5

Het is ook behoorlijk stil aan de kant van T-Mobile.
Tis ook wel gek, als ik naar Apple zal gaan morgen in Amsterdam, Haarlem, Den Haag kan ik gewoon de nieuwe Series 7 met 4G halen.
T-Mobile kan blijkbaar dus niet de watch leveren op dag van release, maar doet dit dus erna.

Reageer