News

[Info] Levertijden Apple Watch S7 41mm Aluminium Case

  • 5 November 2021
  • 9 reacties
  • 1305 Bekeken
[Info] Levertijden Apple Watch S7 41mm Aluminium Case
Reputatie 4
Badge

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden Apple Watch 7 41mm Aluminium case  

Deze levertijden zijn aangepast op 3 december 2021 om 10:46

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

[Update 5 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

 

We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. 

Kleine verwarring over de “vanaf-data”.

Bedoelen jullie dat bestellingen vanaf/na 11 november 3 tot 4 weken duren?

Ik heb mijn S7 41mm Zwart Cellular op 9 november besteld. Toen stond er “Direct leverbaar”.

Dus wat kan/mag ik nu verwachten?

Reputatie 7

@jwktje 

Ik kan niets garanderen, maar ik vermoed dat je dan binnenkort bericht ontvangt over jouw bestelling. Door drukte bij AMP, de koeriersdienst, kan het wat langer duren voordat je bericht krijgt om een afspraak te maken. De bestellingen die vóór 11 november zijn gedaan worden op dit moment dus vervuld. Het is echter altijd afwachten, omdat het allemaal onder voorbehoud is. 

Houd in ieder geval je mailbox goed in de gaten, zodat je geen bericht mist! :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. 

@jwktje

Ik kan niets garanderen, maar ik vermoed dat je dan binnenkort bericht ontvangt over jouw bestelling. Door drukte bij AMP, de koeriersdienst, kan het wat langer duren voordat je bericht krijgt om een afspraak te maken. De bestellingen die vóór 11 november zijn gedaan worden op dit moment dus vervuld. Het is echter altijd afwachten, omdat het allemaal onder voorbehoud is. 

Houd in ieder geval je mailbox goed in de gaten, zodat je geen bericht mist! :thumbsup:

Bedankt voor je reactie @David. Vooralsnog lijkt er qua status nog geen verandering. Ik hoop snel wat te ontvangen

Beste T-Mobile, 

Jullie geven in je FAQ aan dat wie het eerst besteld, ook als eerst zijn/haar bestelling ontvangt. Echter lijkt dat niet helemaal juist te zijn. Buiten dat er toen ik bestelde “direct leverbaar” stond, kan ik inmiddels wel op minimaal 3 weken gaan rekenen. 
 

Ik heb mijn bestelling op 9 november geplaatst (Apple Watch S7 41mm “Zwart) en tot op heden niks van vernomen. Nu heeft mijn zus ditzelfde model op 19 november besteld en per abuis ontvangt zij wél een mail om een bezorgmoment in te plannen. Gezien zij deze pas op 27 december heeft kunnen inplannen vermoed ik, dat als ik binnenkort nog een mail kan verwachten, mijn bezorgmoment inmiddels halverwege januari kan inplannen. 
 

Wat kan ik nu verwachten? Waar moet ik op rekenen? Want het moment waarop je besteld is dus niet van invloed? 
 

Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk een reactie.

Beste T-Mobile, 

Jullie geven in je FAQ aan dat wie het eerst besteld, ook als eerst zijn/haar bestelling ontvangt. Echter lijkt dat niet helemaal juist te zijn. Buiten dat er toen ik bestelde “direct leverbaar” stond, kan ik inmiddels wel op minimaal 3 weken gaan rekenen. 
 

Ik heb mijn bestelling op 9 november geplaatst (Apple Watch S7 41mm “Zwart) en tot op heden niks van vernomen. Nu heeft mijn zus ditzelfde model op 19 november besteld en per abuis ontvangt zij wél een mail om een bezorgmoment in te plannen.

Van dit soort berichten word ik blij. NOT. Zelf ook op 9 november een "direct leverbare” Apple Watch 41mm zwart besteld en tot op heden nog helemaal niets van T-Mobile gehoord.

Als ik bestel en er staat 3 - 4 weken levertijd, dan weet je ongeveer waar je aan toe bent. De drukte bij AMP kan ik dan ook nog begrijpen, maar wat ik niet kan begrijpen is de de doodse stilte vanuit T-Mobile naar de klant toe hierover. 

En ook ik ontvang zo spoedig mogelijk reactie van T-Mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. 

Nou ik heb op 30 oktober besteld, toen was het ook direct leverbaar, nu 5 weken later nog steeds geen nieuws! 

Reageer