News

[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium Case

  • 5 November 2021
  • 47 reacties
  • 3685 Bekeken
[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium Case
Reputatie 4
Badge

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case  

Deze levertijden zijn aangepast op 3 november 2021 om 10:48

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

[Update 5 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


47 reacties

Hallo,

 

hoewel ik snap dat de winkels leeggehaald zijn en dat bestellingen dus niet in de winkels ligt, snap ik niet waarom er op het laatste moment pas aan gedacht wordt hoe het met bestellingen gaat, deze zou vandaag komen, maar zoals ik het moet geloven moet er nu een nieuwe bestelling geplaatst worden waarbij waarschijnlijk een nieuwe levertijd zit…

ik hoop dan ook dat, mocht het geleverd moeten worden, dat dit dan ook naar een ophaal punt kan (die niet van tmobile is)

Hallo,

bij bestellen gewoon beschikbaarheid en dan bij leveren 3 a 4 weken vind ik wel bijzonder. Je hebt ze beschikbaar of je hebt ze niet. Nu heb ik gecanceld en een order geplaatst voor een “niet Nike” (heb nu Nike en verschil is minimaal) maar dan wel graag snel uitleveren. Ben overgestapt naar t-Mobile, puur en alleen vanwege de multisim mogelijkheid, dan is het wel de bedoeling dat dit ook wordt geleverd, incl Apple Watch. 

Reputatie 7

@Replic 

Bij de wijziging worden er geen nieuwe wachttijden toegevoegd aan de bestelling, deze blijft hetzelfde als voorheen, net als de wachtrij waarin je “staat” als je een bestelling met wachttijd hebt geplaatst.

Als ik het goed heb heeft AMP één eigen ophaallocatie en die is in Houten. Je kunt er ook voor kiezen om de bestelling op een andere locatie te laten leveren, bijvoorbeeld op je werk, als dat beter uit zou komen. 

@jdamman 

Het is vooraf altijd afwachten wat het meest populair is en hoeveel bestellingen er geplaatst worden, plus hoeveel we uiteindelijk van Apple ontvangen. Aan de hand daarvan kan het dan zijn dat er voor sommige toestellen een langere levertijd is. 

Hopelijk ontvang je spoedig bericht voor de levering van jouw Watch!

Hoi @David 

ik vraag mij dan serieus af waarom ik dan nog helemaal niets gehoord heb, behalve dat het besteld moest worden op 30 Oktober.

 

Mijn grootste vraag is dan, waarom staat er nu dat het direct leverbaar is? Want dat is dus niet zo, anders had ik en mijn partner, die de watch beide op 29-10 besteld hadden, deze al op 5 of 6 November binnen moeten hebben.

 

Het is niet de eerste keer helaas dat T-Mobile A zegt, maar dan B doet.

Geef dan aan dat 5 November niet haalbaar was ofzo, nu is het een valse belofte.

 

hiermee bedoel ik trouwens niet dat er hier op het forum staat dat het door de winkels komt, want anders zouden de levertijden ook veranderd zijn op de eerste 2 tabellen..

Donderdag een breng-afspraak dus hoop dat het dan snel goed komt! 

Na de hernieuwde bestelling ging het in ieder geval mooi rap!

Reputatie 7

@jdamman 

Dat is goed nieuws, alvast veel plezier met jouw Watch! :thumbsup:

@Replic 

De desbetreffende Watches zijn vanuit ons direct leverbaar, maar de levertermijn is ook afhankelijk van AMP, de koeriersdienst. Op dit moment is het erg druk bij ze, mede doordat de winkelvoorraad weg is gehaald en alle bestellingen nu dus aan huis worden geleverd. Hierdoor kan het zijn dat het wat langer duurt voor de bestelling onderweg is.

In de levertijdentabellen hebben we altijd aangegeven dat de levering 'Vanaf 5 november’ is geweest. We doen daarbij ook geen belofte dat je de bestelling precies op die dag hebt, omdat we dat vooraf niet met zekerheid kunnen zeggen. Zoals aangegeven is dit afhankelijk van het aantal bestellingen en de voorraad die wij geleverd krijgen.

Mochten er nog andere vragen zijn dan horen we het natuurlijk graag!

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case  

Deze levertijden zijn aangepast op 5 november 2021 om 08:01

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

[Update 5 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Beste, is er al een update? Ik snap het probleem alleen de Watch die ik heb besteld staat nog steeds in de shop op direct leverbaar. Ik heb na 3 dagen zoals wel aangegeven nog geen mail gehad van AMP en na telefonisch contact met hen word nu gezegd dat TMobile mijn bestelling nog niet zou hebben aangemeld.. op wie of wat ben ik dan aan het wachten? :(

Erg jammer inderdaad.
Er staat direct leverbaar, maar als je dan met T-mobile belt krijg je van alles te horen waaronder, ja maar dit is een vanaf leverdatum.

Ik begrijp dat wanneer je een aantal weken ziet staan, maar bij direct leverbaar?
 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. De levertijd is ook afhankelijk van AMP. Wegens drukte kan het zijn dat je bestelling langer onderweg is. Ik hoop dat jullie snel je Apple Watch ontvangen. 

Hi!

Dit zijn precies dezelfde levertijden, waarom hoor ik dan nog niets?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @ReneValster 

Dit kan te maken hebben met de drukte bij AMP de koerierdienst. Ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om een bezorgafspraak te maken. 

Hi @ReneValster 

Dit kan te maken hebben met de drukte bij AMP de koerierdienst. Ik verwacht dat je snel een bericht krijgt om een bezorgafspraak te maken. 

Hi!

Bedankt voor je antwoord, nu is gistermiddag laat de levertijd aangepast naar 3 tot 4 weken, betekend dit dat dit alleen bij nieuwe bestellingen is? Of ook bij mijn eerder bestelde watch?

Reputatie 7

@ReneValster 

Voor de Apple Watch Nike Zwart geldt voor alle bestellingen die op of vanaf 29 oktober zijn geplaatst een levertijd van 3 tot 4 weken, dus dat geldt eigenlijk voor alle bestellingen die zijn geplaatst. Ook voor bestellingen die vandaag worden gedaan geldt op dit moment deze levertijd, maar dan tel je de 3 tot 4 weken vanaf vandaag, niet vanaf 29 oktober.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

@ReneValster

Voor de Apple Watch Nike Zwart geldt voor alle bestellingen die op of vanaf 29 oktober zijn geplaatst een levertijd van 3 tot 4 weken, dus dat geldt eigenlijk voor alle bestellingen die zijn geplaatst. Ook voor bestellingen die vandaag worden gedaan geldt op dit moment deze levertijd, maar dan tel je de 3 tot 4 weken vanaf vandaag, niet vanaf 29 oktober.

Mocht je nog andere vragen hebben, let us know!

Het gaat om de normale zwarte sport.

Reputatie 7

@ReneValster 

Ah oké, je refereerde in jouw bericht naar de levertijd van 3 tot 4 weken die bij de Apple Watch Nike Zwart staat, dus ik ging er daarom ook vanuit dat jij deze variant besteld had, in plaats van de Apple Watch Zwart. 

Voor de Apple Watch Zwart is op dit moment geen levertijd, maar door drukte bij AMP (de koeriersdienst) kan het zo zijn dat het wat langer duurt voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen en jouw bestelling te laten leveren. Zodra je een afspraak kunt maken krijg je een e-mailbericht van ze, dus houd je mailbox goed in het oog!

Hi!

Nee, ik bedoel op jullie website bij het bestellen daar staat een levertijd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. 

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Dit was overigens afgelopen donderdag! 

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.

Ik ga morgen nog een keer bellen en vragen of ze meer weten!

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.

Ik heb contact gehad! Er is een leveringsprobleem doordat er veel vraag naar is. Voor iedereen geldt gewoon 3-4 weken, maar houdt vooral rekening met 4 weken. Dit werd mij verteld.

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.

Ik heb contact gehad! Er is een leveringsprobleem doordat er veel vraag naar is. Voor iedereen geldt gewoon 3-4 weken, maar houdt vooral rekening met 4 weken. Dit werd mij verteld.

Ik ben benieuwd! Ben ondertussen al een week verder en nog niets gehoord over de levering.

Komen er nog andere kleuren beschikbaar? 
zoals de twee kleuren die bovenaan de post staan?

Goedemiddag!

Ik heb afgelopen vrijdag de Watch S7 blauw 45mm besteld. Toen stond er nog in de tabel direct leverbaar. Dit was tot gisteravond zo. Nu is de lever tijd veranderd naar 3-4 weken. Met welke tijd moet ik nu rekening houden?

 

Met vriendelijke groet,

Sophie Pieterse

Ik loop hier dus ook tegen aan, heb de klanten service gebeld, ben in de winkel geweest en overal wordt er gezegd, binnen een paar dagen hoor je meer over jouw levering. Maar op mijn bestel status staat dat deze nog niet aan de koerier is geleverd door T-mobile.

Ik heb contact gehad! Er is een leveringsprobleem doordat er veel vraag naar is. Voor iedereen geldt gewoon 3-4 weken, maar houdt vooral rekening met 4 weken. Dit werd mij verteld.

Ik ben benieuwd! Ben ondertussen al een week verder en nog niets gehoord over de levering.

Goedemorgen!

Ik heb gister een mailtje gehad dat de bezorging plaats kan vinden vanaf 7 december! 

Reageer