News

[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium Case

  • 5 November 2021
  • 47 reacties
  • 3685 Bekeken
[Info] Levertijden Apple Watch S7 45mm Aluminium Case
Reputatie 4
Badge

 Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe Apple Watch Series 7 Cellular! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe Apple Watch. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden Apple Watch 7 45mm Aluminium case  

Deze levertijden zijn aangepast op 3 november 2021 om 10:48

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.

 

[Update 5 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je Apple Watch zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde Apple Watch willen. Hierdoor duurt het langer voor we de Apple Watch bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft de Apple Watch al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de Apple Watch eerder, dan krijg je de Apple Watch ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/grootte besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw keuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in dit FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe Apple Watch en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


47 reacties

Ik heb 31 Oktober de 45 mm Nike variant besteld..nog steeds geen bericht. Iemand anders wel?

Ik heb ondertussen bericht gehad, de watch ligt bij de koerier, eerst volgende lever mogelijkheid 7 december..

@ReneValster Wanneer heb jij hem besteld? Best bizar dat hij bij de koerier ligt en nog bijna twee weken moet wachten! Al geïnformeerd of je hem niet zelf ergens kan ophalen?
Als het zo doorgaat mag ik wachten tot ergens in het nieuwe jaar want ik heb hem op 3 november besteld. Ik had dan beter voor die paar tientjes meer naar de Apple store kunnen gaan.

Ik heb 31 Oktober de 45 mm Nike variant besteld..nog steeds geen bericht. Iemand anders wel?


Ik zit met het zelfde probleem heb hem de 30e besteld maar nog geen verdere informatie gekregen hoe het er nu voor staat. 

Ik heb de Apple Watch 7 zwart 45mm WiFi en cellular op zondag 21-11 besteld. Heden middag kreeg ik een sms voor de bezorg afspraak door AMP. De eerste keuze is zaterdag 18-12 in de ochtend tegen extra betaling van €9,95. ☹️ Daarna pas dinsdag 21-12 met een tijdvak over de gehele dag kosteloos. Aangezien ik werk en jezelf de levering moet aannemen, word je dus nog op extra kosten gejaagd. Wat bij de bestelling nergens te lezen is. 🧐 Afhalen kan wegens omstandigheden niet volgens de mail. 

Dus de jouwe is na een week al “binnen”?

ik heb dezelfde weken eerder besteld en nog steeds niets gehoord!

En dan ligt ie bij de koerier en moet je dus nog een maand wachten? Heel bijzonder!

Dus de jouwe is na een week al “binnen”?

ik heb dezelfde weken eerder besteld en nog steeds niets gehoord!

En dan ligt ie bij de koerier en moet je dus nog een maand wachten? Heel bijzonder!

Inderdaad vind het ook erg apart allemaal, laat besteld en toch al snel bericht voor een afspraak, welk dan weer een aantal weken duurt, vond het daarom het vermelden hier waard. 

4 weken zijn inmiddels voorbij sinds bestelling 31/10(45mm Nike Midnight). Ik heb nog geen bericht van AMP ontvangen. Verwachte levertijden die genoemd zijn, zijn dus achterhaald. Iemand idee wanneer er wel weer voorraad is? 🤔

Ik heb hem geannuleerd en gewoon maar voor de volle mep bij Apple besteld, tussen 8 en 15 december binnen.

T-Mobile is afhankelijk van wat Apple aanlevert en dan nog op de bezorger wachten. Kans was mij iets te groot dat ik hem dit jaar niet meer zou krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de Apple Watch zijn zojuist aangepast. 

Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!

31 Okt - series 7 45mm Nike besteld 

**verwachte levertijd 3-4 weken

07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec,  bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd 

19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!

20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??

Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.

 

 

 


 

Om die reden heb ik ook geannuleerd en direct bij Apple besteld. Helaas kreeg ik die dertig euro aan korting niet alsnog bij T-Mobile via mijn abonnement verrekend, dat zou wel zo netjes geweest zijn want €5 extra per maand voor alleen de e-sim in je Watch is echt absurd! Je gebruikt immers je gewone bundel zonder dat er extra minuten of data bij komt.

Maar ik heb nu tenminste mijn Apple Watch in huis….

Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!

31 Okt - series 7 45mm Nike besteld 

**verwachte levertijd 3-4 weken

07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec,  bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd 

19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!

20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??

Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.”

 

Voor mij precies de zelfde melding, zou vandaag geleverd worden om half 4 vannacht melding dat hij nog niet bij AMP aanwezig was dus moet nieuwe afspraak maken. Er zat 2 weken tussen het bericht dat hij klaar lag voor bezorgen en vandaag…. Eerste mogelijkheid om zonder bij te betalen te leveren 19 januari…. Daar ik er extreem weinig vertrouwen in heb dat ik hem dan wel krijg heb ik maar geannuleerd. Inmiddels ook besloten om nu wanneer mijn huidige telefoon abonnement is verlopen (helaas net verlengd) ik na meer dan 20 jaar bij t-mobile weg ga. Te veel loze beloften die niet waargemaakt worden. Zeer teleurgesteld

 

.


 

 

Wij hebben drie abonnementen lopen en ik ga me bij de eerstvolgende verlenging ook weer eens oriënteren op een andere provider. Hopelijk komt er straks ook concurrentie vwb de tweede Sim, want niet elke aanbieder heeft dat nu en dan zullen die buitenproportionele kosten ook niet omlaag gaan.

Succes in ieder geval, hopelijk kan je hem elders nog gauw halen.

Het was al vervelend, maar de levering begint nu echt belachelijk te worden!

31 Okt - series 7 45mm Nike besteld 

**verwachte levertijd 3-4 weken

07 Dec - bericht van AMP om een afspraak in te plannen…op zijn vroegst 20 Dec,  bijna 2 maand sinds bestelling, maar prima… afspraak bevestigd 

19 Dec - bericht van AMP tijdslot van 2 uur doorgekregen…wat fijn!

20 Dec - e-mail van AMP om 3 uur…mijn pakket is nog onderweg van T-mobile naar AMP….bezorging vertraagd…plan een nieuwe afspraak in….eerstvolgende bezorgdatum…15 Jan 22!!?!??

Hoe kan je als T-mobile zijnde zo belachelijk slecht met leveringen om gaan. Klantenservice bied geen enkele flexibiliteit en/of alternatieve oplossingen.”

 

Voor mij precies de zelfde melding, zou vandaag geleverd worden om half 4 vannacht melding dat hij nog niet bij AMP aanwezig was dus moet nieuwe afspraak maken. Er zat 2 weken tussen het bericht dat hij klaar lag voor bezorgen en vandaag…. Eerste mogelijkheid om zonder bij te betalen te leveren 19 januari…. Daar ik er extreem weinig vertrouwen in heb dat ik hem dan wel krijg heb ik maar geannuleerd. Inmiddels ook besloten om nu wanneer mijn huidige telefoon abonnement is verlopen (helaas net verlengd) ik na meer dan 20 jaar bij t-mobile weg ga. Te veel loze beloften die niet waargemaakt worden. Zeer teleurgesteld

 

.


 

 

+1, precies het zelfde… Actuele Levertijden nu 12 weken met bij betaling voor de ‘snellere’ levering. Reactie van  klantenservice: ‘ik snap het niet, 2 ½ week geleden overgedragen aan koerier en nu op de dag van levering, tijden door geven en dan melden dat hij niet binnen is. Misschien moet je de Koerier even bellen”, na 30 minuten in de wacht, bestelling geannuleerd….

Actuele levertijd aangepast naar 12 weken

Ik heb ook zojuist m’n bestelling geannuleerd. Apple heeft ze zelf gewoon wel op voorraad. De problematiek bij de koerier vind ik dermate problematisch dat ik hem maar rechtstreeks bij Apple heb besteld.

Ik heb op 21/11 een Apple Watch S7 45 mm Nike-versie besteld en vandaag is het een maand geleden en ik heb geen update ontvangen! Wat moet ik doen??

Ik heb op 21/11 een Apple Watch S7 45 mm Nike-versie besteld en vandaag is het een maand geleden en ik heb geen update ontvangen! Wat moet ik doen??

Als je geluk hebt kan je dit jaar een afspraak maken zodat ze hem eind januari kunnen leveren…..en als er iets mis gaat bij levering kan je er weer een maand bij op tellen….ik heb hem ook maar  geannuleerd en haal hem via de Apple store. Ze hebben hem daar op voorraad en maken geen gebruik van een achterlijke bezorgdienst.

misschien valt het voor jou mee en heb je geluk na alle annuleringen…succes!

Hi, I have placed an order on 26/11 for a Nike Black watch. The informed delivery time here is 3 - 4 weeks, which has passed (6 weeks now). Are these times correct?

Reputatie 7
Badge +9

@Ferretto You will receive an e-mail from AMP once your order is ready for delivery. 

@Ferretto You will receive an e-mail from AMP once your order is ready for delivery. 

Hi @Hajar, tks for replying.

 

I know that I will be contacted by AMP once the delivery is ready. My question here is regarding the updated delivery times. As it’s been now over 7 weeks of waiting where the expected delivery time was between 3-4 weeks. I just want to have transparency so I can decide if I will wait or cancel my order and place somewhere else.

Reageer