[Info] Maatregelen bij T-Mobile omtrent Coronavirus 18-3-2020

  • 16 March 2020
  • 30 reacties
  • 19353 Bekeken


Toon eerste reactie

30 reacties

Misschien maar verlengen naar 11 Mei? :grin:

Ik ben zojuist klant geworden bij T-Mobile en heb alles werkend via eigen router. T-Mobile blijft echter aandringen op een monteur, terwijl ik duidelijk heb aangegeven deze niet in huis te willen i.v.m. corona. Iets met geen support kunnen bieden zonder Zyxel modem, etc. Nu heb ik het Zyxel modem maar aangesloten, maar nog steeds blijft de status op ‘Je kunt binnenkort 26-06 genieten van T-Mobile Thuis’ staan en geniet ik niet van klantvoordeel (terwijl ik hier al vanaf 26-06 recht op heb).

Ik heb al een glasvezel-abonnement van T-Mobile gehad dus de media-converter hangt al. Steek 2 utp-kabeltjes in en ik heb tv en internet. Snap niet waarom dit zo moeilijk moet.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fRiEtJeSaTe 

Het was wel verstandiger geweest om een monteur langs te laten komen omdat die achteraf ook nog doorgeeft aan de technische dienst dat jouw verbinding werkt en dus officieel wordt aangemeld, je kon dit ook overleggen met Guidion en die konden dan misschien kijken of je met telefonische begeleiding aan kon sluiten. Guidon is bereikbaar op nummer 088 2000 151.

Ik weet niet of het aan de aanmelding van jouw verbinding ligt of iets anders is, daarvoor moet je de reactie even afwachten van een moderator.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @fRiEtJeSaTe, wat @Waqqas aangeeft, klopt helemaal. Bij een Glasvezelverbinding wordt de installatie altijd verricht door een monteur. Dat komt doordat de apparatuur en het FTU (aansluitpunt Glasvezel) enorm fragiel zijn. Als hier iets in misgaat, kan de schade oplopen tot in de honderden euro's. Daarnaast vervalt de servicegarantie op alle losse onderdelen van de aansluiting wanneer je besluit het toch zelf te installeren.

Super dat je het liever zelf wilt doen en rekening houdt met corona, maar dat is in dit specifieke geval niet aan te raden. Mocht er straks namelijk hulp nodig zijn omdat een onderdeel defect is of de verbinding niet blijkt te werken, dan kunnen wij je niet langer helpen. De monteur moet ook de verbinding aanmelden bij onze technici en doet dit altijd na een installatie. Zou dit niet gebeuren, dan wordt jouw aansluiting niet officieel aangemeld. Graag controleer ik of ik op afstand met onze experts jouw verbinding kan aanmelden. Stuur me alsjeblieft jouw volledige adres (postcode + huisnummer), geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht. Dan ga ik meteen aan de slag voor je! 😊

Thanks alvast voor je medewerking en als ik iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag. We zitten altijd voor je klaar op de Community. 

Misschien maar verlengen naar 11 Mei? :grin:

11 November 😂

Reageer