News

[INFO] T-Mobile maakt bellen en sms'en van en naar Oekraïne gratis

  • 25 February 2022
  • 38 reacties
  • 1546 Bekeken
[INFO] T-Mobile maakt bellen en sms'en van en naar Oekraïne gratis

Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7

@AJvK 

Het klopt wat eric hierboven zegt: Dit wordt zeker rechtgezet op de factuur! We kunnen dit, in verband met het automatisme van de systemen, niet direct op 0 euro zetten. Dit wordt op de factuur gecrediteerd. Hoe dan ook, geen zorgen, dit is echt kosteloos op het moment! 

Veel sterkte in deze moeilijke tijd! 

Reputatie 7
Badge +14

Dat wordt voordat de factuur valt heus wel rechtgezet. Het updaten van prijsplannen in IT systemen kost gewoon even tijd.

Ik heb net mijn familie gebeld in Oekraïne. Er staat nu dat dit buiten de bundel valt. Ik vind dit echt schandalig!

Reputatie 7
Badge +1

Las dat provider SKV een aantal zenders uit de Oekraine tijdelijk doorgeeft. 

GEWELDIG, hopen dat dit goede voorbeeld door andere providers over genomen wordt.

Vodafone -  komende twee weken gratis mobiel bellen en sms'en van Nederland naar Oekraïne en vice versa. Voor klanten in Oekraïne bieden we ook gratis data aan.

KPN - tot eind maart voor mobiel (bellen en sms) en vast bellen naar Oekraïne geen kosten, voor onze klanten die in Oekraïne zijn roaming (bellen, sms’en en datagebruik) kosteloos.

Of te wel… een zeer mooi initiatief initiatief van alle partijen die deze zet hebben gedaan zodat in deze onzekere tijd contact kan worden gezocht en- / of gehouden. 

Reputatie 7
Badge +14

Is dit ook voor bellen naar mobiel in Oekraïne?

 

"T-Mobile maakt het bellen en sms'en vanuit Oekraïne naar Nederland en andersom van 24 februari tot in ieder geval eind maart gratis.'

Dat zou je hier wel uit mogen concluderen. Er wordt geen specifiek onderscheid tussen vaste en mobiele nummers benoemd. T-Mobile heeft mooi gebaar gemaakt, zit denk ik geen dubbele bodem in hoor.

Is dit ook voor bellen naar mobiel in Oekraïne?

Amazing, thanks a lot for the support!💛💙

Als woorden tekort schieten….

 

Reputatie 7
Badge +7

GEWELDIG, hopen dat dit goede voorbeeld door andere providers over genomen wordt.

Reputatie 7
Badge +15

Goed bezig T-Mobile, geweldig om te zien 💕💕

Reputatie 7
Badge +14

GEWELDIG Wat een mooi gebaar! 🆓👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤️

Reputatie 7
Badge +14

Top actie! Geen woorden maar daden. 

Reageer