News

[INFO] Werkzaamheden aan de Community

  • 11 July 2021
  • 4 reacties
  • 699 Bekeken
[INFO] Werkzaamheden aan de Community
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

Hi allemaal, er komt iets leuks aan!

 

Deze week vinden er werkzaamheden plaats aan de Community. Uiteraard om te zorgen dat alles nog beter gevonden wordt. Hiervoor verplaatsen we content naar nieuwe categorieën. Houd er daarom rekening mee dat sommige topics misschien tijdelijk minder goed vindbaar zijn.

Vanaf volgende week zal alles weer vindbaar zijn, én zul jij je ogen uitkijken.

Community 2.0
Het is tijd voor iets nieuws, yay! Wij zijn druk bezig achter de schermen om de Community in een nieuw en strakker jasje te steken. Ons doel? Om de Community nóg overzichtelijker en gebruiksvriendelijker te maken. Houd de komende dagen daarom zeker een oogje in het zeil, want we gaan nog niet te veel weggeven. 

Tipje van de sluiter, sommige aanpassingen hebben betrekking op:

  • Toevoeging Wiki;
  • Overzichtelijke(re) structuur Community;
  • Uitstraling.

Vragen?
Mocht je nog vragen of onduidelijkheden hebben, laat het ons hieronder zeker weten!


4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Uitstraling!!

Eric

 

Reputatie 7
Badge +14

Heel interessant. 👍🏻🙈🎶

Reputatie 2

Gaat nog niet helemaal goed. Ik had een bericht geplaatst, en krijg nu e-mail dat er iemand antwoord. Maar als ik de pagina wil bekijken krijg ik:

Sorry, je hebt nog geen toegang tot deze pagina.

Je hebt geen rechten om deze pagina te bezoeken.

 

https://community.t-mobile.nl/topic/show?tid=331373&postid=1617772

Reputatie 7

Hi @xnpu, tof om te zien dat jij zo scherp bent! Dankjewel dat jij dit hier gelijk aankaart. Er is hier wat misgegaan tijdens het omzetten, maar ik zie gelukkig dat alles weer hersteld is. Wat vind jij verder van het vernieuwde platform? Ik zie dat jij al wat langer actief bent, dus ik ben super benieuwd wat jij ervan vindt! 🎈

Reageer