Klantvoordeel Ben mobiel in combinatie met T-Mobile voor thuis

  • 22 August 2022
  • 16 reacties
  • 2036 Bekeken
Klantvoordeel Ben mobiel in combinatie met T-Mobile voor thuis
Reputatie 7
Badge +8

Goed nieuws! Vanaf vandaag, 22 augustus 2022, is het mogelijk om ook Klantvoordeel te krijgen met de combinatie Ben mobiel én T-Mobile Internet voor thuis. In dit topic geven we je alle ins en outs over het Klantvoordeel.

 

 

Voorheen was het al mogelijk om Klantvoordeel te krijgen wanneer je een T-Mobile mobiel abonnement of en Tele2 mobiel hebt en deze combineert met een T-Mobile Internet voor thuis abonnement. Ben mobiel komt hier nu bij.

 

Maandelijkse voordelen

  • Op een internetbundel van Ben kan jouw extra data oplopen. Dit hangt af van wat je huidige bundel is. Hieronder zie je hoeveel extra data je krijgt:

    Je bundel                                            Je extra data

    1 GB – 4,9 GB                         +1 GB extra data

    5 GB – 9,9 GB                  →       +3 GB extra data

    Vanaf 10 GB                     →       +5 GB extra data
     

  • Op het internetabonnement van T-Mobile krijg je ongeacht de bundel van het Ben abonnement altijd € 5/mnd korting.

Aanmelden

Alle abonnementen moeten los worden aangemeld voor Klantvoordeel en op één adres geregistreerd zijn. Minimaal twee abonnementen moeten aangemeld zijn voor Klantvoordeel om de voordelen te krijgen.

 

Data

Extra data op een mobiel abonnement van Ben geldt alleen voor abonnementen met een internetbundel.

Ben abonnementen met 0 MB en onbeperkte data abonnementen krijgen geen extra data. Wel tellen deze mee voor Klantvoordeel. Zo geeft een Ben abonnement zonder internetbundel wel € 5 korting op T-Mobile Internet voor thuis.

 

Maximum

Je kunt maximaal zes mobiele nummers van Ben + één internetabonnement voor thuis van T-Mobile op hetzelfde adres aanmelden voor Klantvoordeel.

 

Meer informatie over het Ben Klantvoordeel vind je op de website van Ben

 

FAQ

Krijg ik voordeel als ik mijn mobiele abonnement van Ben combineer met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis? 

Ja. Met Ben Klantvoordeel krijg je extra voordeel door je mobiele abonnement van Ben te combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres. 

 

Krijg ik voordeel als ik meerdere Ben abonnementen met elkaar combineer? 

Ja. Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijg je extra data voor elk Ben abonnement dat is aangemeld voor Klantvoordeel. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data.

 

Hoeveel mensen kunnen er Klantvoordeel krijgen op hetzelfde adres? 

Er kunnen maximaal zes Ben mobiele abonnementen worden gecombineerd met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres.

 

Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? 

Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis.

 

Ik heb Klantvoordeel aangevraagd, maar ik zie de korting nergens terug. 

Het kan zijn dat de korting of het voordeel nog niet is ingegaan. Het is belangrijk dat alle abonnementen los worden aangemeld voor Klantvoordeel en dat akkoord is gegaan met de voorwaarden van Klantvoordeel. Je kunt de status van het Klantvoordeel checken in Ik Ben of in My T-Mobile Thuis.

 

Welke mobiele Ben abonnementen komen in aanmerking voor de voordelen? 

Heb je meerdere Ben abonnementen op hetzelfde adres, dan krijgt elk Ben abonnement met internetbundel dat is aangemeld voor Klantvoordeel extra data. Een abonnement zonder internetbundel of een Ben Onbeperkt abonnement krijgt geen extra data. Maar ze tellen wel mee op hetzelfde adres om het andere abonnement voordeel te geven. In Ik Ben kun je zien welke voordelen voor jou gelden. 

 

Ik heb al een internetabonnement van T-Mobile voor thuis en wil een mobiel abonnement van Ben erbij. Krijg ik direct mijn voordelen? 

Je bent er bijna. Beide abonnementen moet je los aanmelden. Het Ben abonnement wordt automatisch aangemeld, maar geef wel zelf bij het bestellen aan dat er al een abonnement op hetzelfde adres is. Het internetabonnement van T-Mobile voor thuis kun je aanmelden via My T-Mobile Thuis.

 

Ik woon alleen. Kan ik korting krijgen met Ben Klantvoordeel? 

Ja, Ben Klantvoordeel is er ook voor jou. Je mag meerdere abonnementen op één adres combineren. Heb je bijvoorbeeld Internet, TV en/of Vast Bellen van T-Mobile naast je mobiel abonnement van Ben? Dan kun je beide aanmelden voor Klantvoordeel.  

 

Kan ik ook voordeel krijgen als ik mijn mobiele abonnementen van Ben en T-Mobile met elkaar combineer? 

Nee. De voordelen gelden alleen als beide mobiele abonnementen van hetzelfde merk zijn. Of als je combineert met een internetabonnement van T-Mobile voor thuis. 

 

Ik heb al Klantvoordeel doordat ik mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile. Kan ik ook voordeel krijgen op mijn mobiele abonnement van Ben? 

Ook met je mobiele abonnement van Ben kun je voordeel krijgen met Klantvoordeel. Zolang je dit maar blijft combineren met het internetabonnement van T-Mobile voor thuis op hetzelfde adres.  

 

Ik krijg al een snelheidsverhoging en een tv-voucher voor mijn internetabonnement van T-Mobile voor thuis, omdat ik dit al combineer met een mobiel abonnement van T-Mobile in Klantvoordeel. Blijven deze voordelen op mijn T-Mobile thuis abonnement gelden? 

Ja, zolang het abonnement voor Internet + TV al is aangemeld voor Klantvoordeel en gecombineerd wordt met een mobiel abonnement. Verander je wat in het abonnement voor Internet + TV, dan kunnen de voordelen veranderen. Dit is afhankelijk van de actievoorwaarden voor Klantvoordeel die dan gelden. 

 

Ik heb al een mobiel abonnement van Ben en wil internet voor thuis van T-Mobile bestellen. Wat moet ik doen om Klantvoordeel te krijgen op beide abonnementen?  

T-Mobile heeft wettelijk je officiële toestemming nodig om voordeel te geven. Daarom moet elk abonnement los worden aangemeld voor Klantvoordeel. Als je bij het bestellen van het T-Mobile internetabonnement voor thuis aangeeft dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, is het T-Mobile internetabonnement automatisch aangemeld. Daarna moet je dus nog wel je mobiele abonnement aanmelden in Ik Ben. Als je bij het bestellen niet hebt aangegeven dat je meerdere abonnementen op je adres hebt, dan kun je beide abonnementen alsnog aanmelden via Ik Ben.  

 

 


16 reacties

Hoi, vraagje - krijg je nogmaals 5 euro korting op internet Thuis bij het afsluiten van een tweede mobiele telefoon abonnement. Ik heb nu al 1 telefoon abonnement en internet thuis. Hoor graag ,thx

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Conchi 

Nee helaas, de korting van 5 euro op thuis internet wordt maar 1 keer toegepast bij meerdere mobiele abonnementen.

Hallo @Conchi 

Nee helaas, de korting van 5 euro op thuis internet wordt maar 1 keer toegepast bij meerdere mobiele abonnementen.

ok duidelijk, dankjewel Waqqas!

Helaas bij internet 4g thuis van T-mobile niet mogelijk. Het ben abbonement wordt niet herkend.

Reputatie 7
Badge +14

Helaas bij internet 4g thuis van T-mobile niet mogelijk. Het ben abbonement wordt niet herkend.

4g voor thuis is een mobiel product.  De klantvoordeel korting is bij een combinatie van een vaste internetlijn ' T-Mobile thuis' en een mobiel abonnement van T-Mobile, Ben of Tele2.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Yv0n, anders dan de naam wellicht doet vermoeden, is 4G voor Thuis geen onderdeel van T-Mobile voor thuis en valt het daarom ook niet, precies zoals @eric hierboven correct aankaart, onder de voorwaarden voor Klantvoordeel. 

 

Ja helaas op mijn adres geen mogelijkheid voor vast internet van T-mobile daarom 4g voor thuis als vervanging.

Reputatie 7
Badge +16

@Yv0n Helemaal begrijpelijk! Mocht T-Mobile voor thuis toch beschikbaar worden, dan zetten we je met alle plezier zo goed en snel mogelijk over. Houd ons op de hoogte, alsjeblieft.

Ik kreeg vandaag e-mail van Odido dat ons klantvoordeel is vervallen voor Internet thuis, net toen mijn 06 abo overging van Ben naar een andere provider. Omdat wij nog 3 andere Ben 06 nummers hebben op hetzelfde adres, die ook klantvoordeel hebben bij Ben dankzij ons T-mobile thuis abo, had ik dit niet verwacht. Als remedie probeerde ik net die Ben nummers uit te nodigen voor klantvoordeel via de Odido website, maar geen van de Ben 06 nummers werd herkend als Odido nummer. De telefonische klantenservice van het T-mobilethuis abo kon niet zeggen waarom de website die Ben nummers weigerde en verbond mij door naar de klantenservice van de mobiele nummers. Na 15 minuten muziek opgehangen, en deze post geplaatst in de hoop dat iemand dit voor ons kan fixen, zodat wij weer het klantvoordeel krijgen waarop wij recht hebben volgens de voorwaarden op de website.

Ik kreeg vandaag e-mail van Odido dat ons klantvoordeel is vervallen voor Internet thuis, net toen mijn 06 abo overging van Ben naar een andere provider. Omdat wij nog 3 andere Ben 06 nummers hebben op hetzelfde adres, die ook klantvoordeel hebben bij Ben dankzij ons T-mobile thuis abo, had ik dit niet verwacht. Als remedie probeerde ik net die Ben nummers uit te nodigen voor klantvoordeel via de Odido website, maar geen van de Ben 06 nummers werd herkend als Odido nummer. De telefonische klantenservice van het T-mobilethuis abo kon niet zeggen waarom de website die Ben nummers weigerde en verbond mij door naar de klantenservice van de mobiele nummers. Na 15 minuten muziek opgehangen, en deze post geplaatst in de hoop dat iemand dit voor ons kan fixen, zodat wij weer het klantvoordeel krijgen waarop wij recht hebben volgens de voorwaarden op de website.

Ik kan de post niet bewerken, dus hierbij een update als reactie: 5 euro / maand klantvoordeel is vandaag weer terug 😅

Niet gelukt via de klantenservice want daar kreeg ik niemand meer aan de lijn na de 1ste keer bellen (tig keer daarna gebeld en 10 minuten geluisterd naar wachtdeuntje, dat opvallend lang in je hoofd blijft hangen overigens...). De Odido Internet afdeling kon sowieso niet helpen, omdat ze niet kunnen zien bij welke provider een mobiel telefoonnummer hoort.

Tenzij een goede fee mijn noodkreet hier ter harte heeft genomen, is het gelukt dankzij Ben denk ik, omdat ik daar ook in de app aan de gang ben gegaan. Ook bij Ben was namelijk het klantvoordeel weg (5GB extra data icm Odido abo). Dat eergisteren opnieuw aangevraagd in de Ben app, en gisteren gekregen. In de Odido app (of website, weet ik niet meer, zoveel pogingen gedaan ...) had ik eergisteren mijn niet-meer-Ben 06 vervangen door 1 van die 3 Ben 06 nummers, en mij gisteren afgemeld en daarop weer aangemeld voor klantvoordeel, maar lukte het aanmelden van de Ben 06 nummers voor klantvoordeel nog steeds niet. Vandaag echter stond het 5 euro klantvoordeel gewoon in de Odido app, met de 3 Ben 06 nummers erbij, met vermelding van het klantvoordeel bij Ben…

Jammer dat Odido dit klanten zelf laat uitzoeken. Dit is de tweede keer dat de Odido website/app mij het bos instuurt (zie mijn post bij een ander topic). 


helaas werkt dit niet bij ons. We hebben 2 Ben abonnementen die we willen toevoegen, maar dat lukt niet.

 

zie hieronder:

 

 

Goed nieuws! Vanaf vandaag, 22 augustus 2022, is het mogelijk om ook Klantvoordeel te krijgen met de combinatie Ben mobiel én T-Mobile Internet voor thuis. In dit topic geven we je alle ins en outs over het…<knip>

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gerard1740 

Voor je Ben abonnementen maak je een Ben account aan, meldt ze daar aan voor klantvoordeel en ze verschijnen vanzelf in je Odido account.

helaas ons 4G internet abonnement kan niet gekoppeld worden 

Reputatie 7
Badge +14

4g voor thuis is een mobiel product.  Klantvoordeel met BEN geldt voor T-Mobile thuis of nu Odido thuis, het vaste netwerk. 

Waarom krijg ik dan die optie in mijn Odido app?

 

Reputatie 7
Badge +15

@Gerard1740

Klantvoordeel met 4G voor thuis is wel mogelijk als je nog een Odido abonnement hebt.

Reageer