Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis

  • 24 January 2022
  • 58 reacties
  • 3134 Bekeken
Nieuw portfolio 2022: T-Mobile voor thuis
Reputatie 7
Badge +8

T-Mobile breidt 1Gbit/s glasvezelaanbod uit naar 3.3 miljoen huishoudens

 

De toepassingen van internet en nieuwe technologieën zijn eindeloos. Maar als je ongelimiteerd wilt spelen met de mogelijkheden van vandaag en samen met je familie en vrienden nieuwe dingen wilt blijven ontdekken, vraagt dit om steeds beter en sneller internet. T-Mobile wil graag dat iedereen zorgeloos kan genieten van supersnel en betaalbaar internet.

 

Vanaf vandaag breidt T-Mobile in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Deze klanten kunnen vanaf 24 januari kiezen uit abonnementen van 100 Mbit/s, 400 Mbit/s en 1 Gbit/s. Voor DSL is er een internetbundel en leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Klanten die al een mobiel abonnement hebben bij T-Mobile of Tele2 en deze combineren met een abonnement voor thuis, ontvangen iedere maand extra voordelen op beide abonnementen.

 

Wat de exacte wijzigingen zijn, lees je in dit topic!

 


 

Let op! Het nieuwe aanbod geldt voor alle klanten die vanaf 24 januari 2022 een nieuwe aanvraag hebben gedaan. Voor huidige klanten blijft het bestaande portfolio en prijsplan van kracht. Na wijziging in snelheid, verhuizing of bij een verlenging gaan ook bestaande klanten over naar het nieuwe portfolio.

 

Snelheid

Nieuwe abonnementen

Glasvezel

Wij willen dat iedereen kan genieten van superhoge snelheden van Glasvezel. Het instappunt van 50 Mbit/s verdwijnt en het nieuwe instappunt wordt 100 Mbit/s. We introduceren een nieuwe snelheid van 400 Mbit/s én we maken de snelheid van 1Gbit/s mogelijk voor alle glasvezeltechnologieën. Dus ook voor alle huishoudens waar we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder. Zo krijgen ook deze klanten de mogelijkheid om 10x sneller internet bij ons af te nemen dan voorheen.

 

DSL

Voor de klanten die nog DSL hebben en nog niet aangesloten kunnen worden op Glasvezel, leveren we altijd de maximaal haalbare snelheid op het adres tot 100 Mbit/s. Er komt hiervoor één bundel van een maximale snelheid tot 100 Mbit/s. 

 

Prijzen Glasvezel

100 Mbit/s → vanaf € 35

400 Mbit/s → vanaf € 40

1 Gbit/s  → vanaf € 45

* Wanneer we Glasvezel aanbieden via een andere netwerkbeheerder, kunnen bovenstaande prijzen afwijken door de hoge inkooptarieven waarmee we te maken hebben.

 

Prijzen DSL

100 Mbit/s → € 35

* Er komt één bundel voor DSL, je ontvangt de maximale snelheid die op jouw adres mogelijk is tot 100 Mbit/s voor € 35.

 

Klantvoordeel 

Altijd € 5/mnd korting

Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van T-Mobile of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/mnd extra korting op je internetabonnement, ongeacht de hoogte van de bundel van je mobiele abonnement. De voordelen voor mobiele abonnementen blijven ongewijzigd.

Als bestaande klanten vanaf nu hun internetabonnement voor thuis aanmelden voor Klantvoordeel, wordt automatisch de korting verwerkt. 

Voor bestaande klanten die hun internetabonnement voor thuis al hadden aangemeld voor Klantvoordeel wijzigt er niets, zolang het internetabonnement niet wordt gewijzigd of de snelheid wordt aangepast.

 

In My T-Mobile Thuis zie je welke voordelen van Klantvoordeel je ontvangt.

 

Contractduur

Maandelijks opzegbaar na afloop termijn

Combineer je Internet met T-Mobile TV en/of Vast Bellen? Dan worden deze diensten aan de contractduur van het internetabonnement gekoppeld. Dit is alleen voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 24 januari. Zodra die termijn is afgelopen, zijn alle diensten maandelijks opzegbaar. Dit betekent dat TV en Vast Bellen niet meer maandelijks opzegbaar zijn in het eerste jaar. Na het eerste jaar zijn alle diensten wél weer maandelijks opzegbaar. 

Het is mogelijk om later alsnog voor TV en/of Vast Bellen te kiezen. Kies je na bijvoorbeeld 6 maanden voor TV, dan wordt deze gekoppeld aan de resterende 6 maanden van je internetabonnement. Daarna kun je TV, net als je internetabonnement, maandelijks opzeggen. Dit geldt ook voor Vast Bellen. 

 


58 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@MaiteNL

Als je gewoon je bundel wijzigt via bundel wijzigen dan ga je niet naar het nieuwe klantvoordeel waarbij je 5 euro korting op thuis ontvangt, je blijft op het oude klantvoordeel omdat je enkel je bundel wijzigt volgens mij.

Je bedoelt hier de mobiele bundel dan neem ik aan.

@MaiteNL mobiele bundel wijzigen heeft geen invloed op klantvoordeel 😀.

Maar kijk ook goed of je niet akkoord moet gaan met nieuwe voorwaarden.

Reputatie 2

@MaiteNL

Als je gewoon je bundel wijzigt via bundel wijzigen dan ga je niet naar het nieuwe klantvoordeel waarbij je 5 euro korting op thuis ontvangt, je blijft op het oude klantvoordeel omdat je enkel je bundel wijzigt volgens mij.

Je bedoelt hier de mobiele bundel dan neem ik aan.

@MaiteNL mobiele bundel wijzigen heeft geen invloed op klantvoordeel 😀.

Maar kijk ook goed of je niet akkoord moet gaan met nieuwe voorwaarden.

 

oke, wel erg jammer dat Tmobile hier een beetje geheimzinnig over doet een geen direct antwoord op mijn vraag kan geven. 

 

@Jason 

“Houd er echter wel rekening mee dat we ook een nieuwe variant van Klantvoordeel hebben uitgebracht samen met het nieuwe portfolio. Je kunt gewoon gebruik blijven maken van je huidige kortingen zolang je daarin ook niets wijzigt”

Wat bedoel je hiermee? Hoe moet ik hier rekening mee houden? 

Reputatie 7

Hi @MaiteNL ,

Wijzigingen binnen het Mobiele abonnement zullen geen invloed hebben op de kortingen die worden gerekend voor het T-Mobile voor thuis abonnement. Deze prijs zal daardoor niet opeens veranderen, want de propositie blijft daarvoor hetzelfde. Doe je een verandering aan het T-Mobile voor thuis abonnement, moet er wel rekening worden gehouden met een eventuele prijswijziging. 

Reputatie 7

Daarbij is nog een korte toevoeging nodig. Als er een wijziging plaatsvindt, let er dan op dat ook niet het Klantvoordeel wordt gewijzigd. Bij elke aanpassing van het abonnement zal er worden gevraagd of er akkoord wordt gegaan met de nieuwe voorwaarden en of er moet worden overgegaan om het nieuwe Klantvoordeel. Daar hoeft uiteraard in dat geval niet voor gekozen te worden. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag all, om verwarring tegen te gaan, melden we in My T-Mobile Thuis het volgende wanneer je jouw internetsnelheid wilt wijzigen:

 

Bij een wijziging van jouw snelheid bij je T-Mobile voor thuis abonnement, heeft dit dus invloed op jouw algehele propositie en ga je over op het nieuwe prijsplan. Wanneer je iets aan jouw mobiele abonnement wijzigt, is dat niet invloed op de samenstelling van je voor thuis abonnement.

Reputatie 2

@Jason 

bedankt. Het is mij nu helemaal duidelijk. 👌

Reputatie 7
Badge +1

https://tweakers.net/nieuws/195106/kpn-stelt-voor-huur-van-zijn-glasvezelnetwerk-voor-concurrenten-te-verlagen.html

Ik vond dit artikel vandaag op Tweakers dus kan ik er gemakshalve van uit gaan dat binnen korte tijd ook de prijzen bij T-Mobile gaan zakken 😁😂

https://tweakers.net/nieuws/195106/kpn-stelt-voor-huur-van-zijn-glasvezelnetwerk-voor-concurrenten-te-verlagen.html

Ik vond dit artikel vandaag op Tweakers dus kan ik er gemakshalve van uit gaan dat binnen korte tijd ook de prijzen bij T-Mobile gaan zakken 😁😂

Ligt er maar net aan hoe het contract tussen T-Mobile en KPN in elkaar steken. Als ze net een contract hebben afgesloten voor de duur van een paar jaar, dan kan je ervan uitgaan dat dit niet op korte termijn het geval zal zijn.

 

Reageer