Nieuwe tv software update beschikbaar (7661)

  • 25 August 2022
  • 14 reacties
  • 976 Bekeken
Nieuwe tv software update beschikbaar (7661)
Reputatie 7
  • Oud-Moderator
  • 5731 reacties

Zoals jullie weten zijn wij altijd bezig om onze diensten te blijven verbeteren. Er komt nu weer een nieuwe software update aan voor op jouw tv, waar enkele mooie verbeteringen in zitten. Dit geldt enkel voor T-Mobile TV. 

 

Wanneer?

Aanstaande maandag-, dinsdag- en woensdagnacht (29-08-2022 t/m 31-08-2022) wordt de volgende update op de Amino Aria 610 en Aria7X TV Boxen in fases uitgerold.

Voor welke TV Boxen geldt dit?

Voor de Amino Aria 610 en Amino Aria 7x.

Hoe heet de nieuwe software update?

7661

Hoe check ik of ik de software update heb gekregen?

Je kunt de softwareversie opzoeken in het TV-menu. Ga naar ‘Account’, ‘Instellingen’, ‘Versienummer’. De nieuwste software versie is dan ‘7661’

Welke verbeteringen merk ik?

  • Landingspagina na een reboot: Wanneer je de TV Box reboot, zul je een nieuw scherm te zien krijgen waarna je enkel nog op 'Ok' hoeft te klikken om verder te gaan om tv te kijken. 
  • Landingspagina na een update: Wanneer de TV Box een update heeft gehad, dan zul je een nieuw scherm te zien krijgen met een QR-code waarna je enkel nog op 'Ok' hoeft te klikken om verder te gaan om tv te kijken. 


Heb je hier nog vragen over? Stel ze dan gerust. Veel plezier met de nieuwe update! 🎈

 


14 reacties

Reputatie 3

De entone tv box wordt die ook ge-update?

ik ondervindt namelijk enkele hinderlijke onderwerpen waar ik hoopte dat dit met een eventuele update verholpen zou worden..

graag hoor ik een reactie

Reputatie 7
Badge +14

Entone boxen worden uitgefaseerd.  Ik denk niet dat daar nog update voor komend. Je kunt wel overstappen naar het nieuwe tv platform. Daar horen andere decoders bij 

Reputatie 3

Hoe kom ik aan zo’n vernieuwd tv box / tv platform.

dacht trouwens dat ik al geruime tijd op het nieuwste platform zat

Reputatie 7
Badge +14

Open even een eigen topic. Dan zal een moderator je verzoek zien langskomen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @staub, slim dat je het checkt! Ik zie in jouw abonnement dat je al gebruikmaakt van de meest moderne TV Box én al overgegaan bent op het nieuwere tv-platform dus dat zit helemaal goed! 😄

Goedemorgen, ik zit nog op 7614.
Amino box (v7x) van de stroom af en starten geeft geen update. Komt deze nog?

NB: een reset van de TV-box gaf ook geen update naar 7661

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @dejo251, slim dat je daarvoor hier aan de bel trekt! Opmerkelijk dat het je met die stappen nog niet is gelukt. Zou je anders het volgende kunnen proberen:

  1. Haal zowel het modem als de TV Box van het stroom en haal de internetkabel uit de TV Box.
  2. Sluit als eerst het modem weer aan.
  3. Sluit vervolgens de TV Box weer aan op het stroom.
  4. Wacht totdat je ‘geen internetverbinding gevonden’ ziet verschijnen in beeld en sluit vervolgens weer de internetkabel aan op de TV Box.

Hiermee laat je de TV Box op een net iets andere manier weer verbinding leggen met het TV platform dan dat een reset dat doet, ik hoop dat dit de sleutel voor je is!

Hallo cal, bedankt  voor je reactie.  Helaas werkte dat ook niet. 

Na het netwerkloos opstarten volgens jouw stappen was er niets veranderd.

Toen vanuit het instellingenmenu de tv-ontvanger gereset. Toen was ie een tijd bezig met zo te zien het opnieuw schrijven van de firmware,  maar ook nu nog steeds op versie 7614.

Reputatie 7
Badge +6

@dejo251 De update naar 7661 is vrij snel na de release teruggedraaid voor de 7x, omdat deze problemen gaf. Voor die boxen is 7614 op dit moment dus de nieuwste, maar ik las in een ander topic dat er wel gewerkt wordt aan een nieuwe update.

Ah! Helder. Dan is het logisch inderdaad en ligt het niet aan mijn systeem. 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor het scherpe oog @TMTV, dat is goed om te weten! 😃 Ik ga kijken of ik meer info over kan krijgen bij de TV experts om het topic up-to-date te krijgen. 

Reputatie 7

Hi @TMTV en @dejo251, ik wil jullie graag nog laten weten dat @TMTV het helemaal bij het rechte eind heeft! De huidige versie (7614), is inderdaad de laatste versie. Over een nieuwe update kan ik nu nog niks concreets melden, maar dit laten we weten wanneer dit eraan gaat komen. 

Reputatie 7
Badge +6

@dejo251 Kun je nog eens proberen om de tv-box van de stroom te halen? Als ik het goed zie, zou nu wel versie 7661 zichtbaar moeten worden.

@TMTV deze update was vanzelf geïnstalleerd 👍

Reageer