[NIEUWS] Nieuw verlengaanbod, speciaal voor jou!

  • 13 September 2021
  • 0 reacties
  • 1792 Bekeken
[NIEUWS] Nieuw verlengaanbod, speciaal voor jou!
Reputatie 3

Vanaf vandaag, 13 september 2021, hebben we een nieuw verlengaanbod voor jou klaarliggen! Wanneer je groen licht hebt om het abonnement te verlengen, kun je kiezen uit de volgende nieuwe databundels: 1 GB, 8 GB en 15 GB. En dat tegen bijna dezelfde prijzen. Ideaal toch?

 

Vanzelfsprekend verandert er niets voor de Unlimited databundels (Standaard, Plus en Unlimited & Entertainment). Je blijft per dag een starttegoed houden van 8 GB die je zo vaak als nodig is kunt blijven aanvullen! Alle informatie over de prijzen, vind je hier.

 


 

Goed om te weten: met de komst van de verhoogde databundels nemen we per vandaag ook afscheid van de optie om datavrij muziek te luisteren. Dit was voorheen nog mogelijk met een 10 GB databundel of hoger, maar is vanaf nu dus niet meer mogelijk.

 

Klantvoordeel

Wat gelukkig niet zal veranderen, is ons Klantvoordeel. Meer data en minder betalen kan nog steeds bij ons! Met twee of meer T-Mobile abonnementen profiteer jij maandelijks van 2 GB extra data. Daarbovenop ontvang je ook nog eens €2,50 korting. Iedere maand! Hiervoor dien je alleen het Klantvoordeel te registreren in het My T-Mobile account. Verleng je dus met één van de nieuwe databundels en kan jij gebruikmaken van ons Klantvoordeel? Dan ontvang je vanaf nu maandelijks 3 GB, 10 GB of 17 GB aan data. Geniet dus zorgeloos van je extra GB’s met onze nieuwe databundels. Weet jij al waar je die aan gaat besteden?

 

FAQ

Ik heb mijn abonnement vlak voor deze aankondiging verlengd. Kan ik ook nog gebruik maken van deze nieuwe databundels?

Alle klanten die in de periode van 30 augustus 2021 tot en met 12 september 2021 een abonnement hebben afgesloten of hebben verlengd, kunnen gebruikmaken van de nieuwe databundels. Hiervoor neem je contact op met de Klantenservice of de Webcare.

 

Waarom is het gat tussen 1 en 8 GB zo groot, zit daar niet iets tussenin?

Voorheen boden we de 1 GB en 5 GB databundels aan en zat daar ook niets tussenin. Daarbij zitten we weer steeds vaker op het mobiele netwerk en zien we dat je niet genoeg data kunt hebben. Voor degene die 8 GB data niet op krijgt, is er de 1 GB databundel. In combinatie met ons Klantvoordeel wordt dat dus 3 GB.

 

Ik zie Datavrije Muziek nergens meer terug. Stopt dit nu helemaal?

Dat klopt. Datavrije Muziek is niet meer mogelijk met de nieuwste versie van Go.  Per vandaag nemen we afscheid van deze optie om verschillende redenen. Muziekstreamingsdiensten breiden hun portfolio’s steeds vaker uit met podcasts, video- en audioboeken en omdat Datavrije Muziek zich alleen richt tot muziekcontent, wordt het voor ons steeds moeilijker om de muziekdienst datavrij aan te bieden. Daarbij blijkt uit onderzoek dat een klein percentage van onze klanten met een 10 GB databundel of hoger Datavrije Muziek niet als belangrijkste reden zien om specifiek te kiezen voor dit abonnement. Klanten met een oudere abonnementsvorm kunnen nog wel steeds Datavrije Muziek gebruiken.

 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer