[Opgelost] Problemen bereikbaarheid telefonische klantenservice

  • 25 March 2023
  • 26 reacties
  • 1742 Bekeken

Reputatie 4
Badge

In dit topic houden we je op de hoogte over de problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. 

 

[25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- én Twitterpagina. We helpen je graag! 

 

[18.30] We ervaren nog steeds problemen rondom de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. Weet dat we hard werken om deze op te lossen. Op onze community kun je veel antwoorden vinden. Los daarvan kun je je vraag uiteraard ook hier, op Facebook of Twitter stellen. Via deze weg blijven we je op de hoogte houden. 

 

[26-03-2023] De telefonische klantenservice is weer bereikbaar. Dit topic gaat nu op slot.

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemorgen all, de telefonische klantenservice is weer bereikbaar.

Dit topic gaat nu op slot.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

26 reacties

Ik heb geen twitter of facebook. Wat dachten jullie van email?

Reputatie 7
Badge +14

Email voor klantenservice is er niet. Dan even wachten. Totdat het callcenter weer bereikbaar is. Voor algemene vragen kun je ook hier op het forum terecht. Kom maar op met je vraag.

Helaas wordt er op facebook niet gereageerd. 

Reputatie 7
Badge +14

Helaas wordt er op facebook niet gereageerd. 

Je mag hier ook je vraag stellen. De klantenservice is nu extra druk!

Ik kan geen betalingsregeling treffen terwijl dat hiervoor altijd ging waarom ?

Mijn glasvezel kabel is kapot en ze komen pas woensdag hiervoor, ik kan nog steeds geen gebruik maken van internet en tv is hier een oplossing voor? Ook zal ik nog terug komen op het aanbod wat ze me toen hadden gegeven.  

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan geen betalingsregeling treffen terwijl dat hiervoor altijd ging waarom ?

Heb je goed naar de voorwaarden gekeken? Bijvoorbeeld,  er kan maar 1 betalingsregeling voor 1 factuur tegelijk lopen? 

Reputatie 7
Badge +14

Mijn glasvezel kabel is kapot en ze komen pas woensdag hiervoor, ik kan nog steeds geen gebruik maken van internet en tv is hier een oplossing voor? Ook zal ik nog terug komen op het aanbod wat ze me toen hadden gegeven.  

Als de kabel kapot is dan kan het enkel weer gaan werken na de reparatie.  Je kan wel een voucher voor unlimited mobiel internet krijgen als je een t-mobile,  Ben of Tele2 simkaart hebt.

Ik kan geen betalingsregeling treffen terwijl dat hiervoor altijd ging waarom ?

Heb je goed naar de voorwaarden gekeken? Bijvoorbeeld,  er kan maar 1 betalingsregeling voor 1 factuur tegelijk lopen? 

Ik heb vaker gehad dat ik een 2de rekening niet in 1 keer kon betalen dat ik voor die ook een regeling kon treffen dus hoe zit dat ?

Het wachtwoord van mijn email-adres bij T-Mobile wordt plotseling niet meer geaccepteerd. De setup in mijn email-programma blijft steeds hangen op “checking password”, wat ik ook probeer. Ik heb ook het email-wachtwoord opnieuw ingesteld via mijn T-Mobile Thuis account. Dit hielp niet: zelfde resultaat. Graag hulp hierbij.

Email voor klantenservice is er niet. Dan even wachten. Totdat het callcenter weer bereikbaar is. Voor algemene vragen kun je ook hier op het forum terecht. Kom maar op met je vraag.

Eric mag ik je een vraag stellen over verbindings problemen

Reputatie 7
Badge +14

Ik kan geen betalingsregeling treffen terwijl dat hiervoor altijd ging waarom ?

Heb je goed naar de voorwaarden gekeken? Bijvoorbeeld,  er kan maar 1 betalingsregeling voor 1 factuur tegelijk lopen? 

Ik heb vaker gehad dat ik een 2de rekening niet in 1 keer kon betalen dat ik voor die ook een regeling kon treffen dus hoe zit dat ?

HIer vind je alle voorwaarden van een betalingsregeling. 

Voor jouw vraag van belang:

Alvast goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.

Misschien is dit ooit anders geweest, maar de facturen tijdens een betalingsregeling moeten dus zonder problemen betaald worden. Zie ook bij de uitleg van de voorwaarden;

  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.

 

Hoi @eric, fijn dat je hier wat vragen oppakt terwijl de klantenservice er uit ligt. Hopelijk kan je mijn vraag beantwoorden.

Ik zie dat er momenteel een aanbieding is voor klanten die een T-Mobile thuis abbonement afsluiten. Nu ben ik al T-Mobile thuis klant en ik kan mijn abbonoment verlengen. Kan ik hier van gebruik maken?

Ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden en wordt via alle routes naar jullie telefoonnummer geleid voor een persoonlijk aanbod maar die ligt momenteel dus uit de lucht.

Mogelijk kan je toelichten wat mijn opties zijn.

Ik ben mijn telefoon in het buitenland kwijtgeraakt. Hoe krijg ik z.s.m. een nieuwe simkaart?

Hoi @eric, fijn dat je hier wat vragen oppakt terwijl de klantenservice er uit ligt. Hopelijk kan je mijn vraag beantwoorden.

Ik zie dat er momenteel een aanbieding is voor klanten die een T-Mobile thuis abbonement afsluiten. Nu ben ik al T-Mobile thuis klant en ik kan mijn abbonoment verlengen. Kan ik hier van gebruik maken?

Ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden en wordt via alle routes naar jullie telefoonnummer geleid voor een persoonlijk aanbod maar die ligt momenteel dus uit de lucht.

Mogelijk kan je toelichten wat mijn opties zijn.

@eric : Ik heb dezelfde vraag als PlantenBeheerder. Kun je mij aub meenemen in je antwoord? 😊

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben mijn telefoon in het buitenland kwijtgeraakt. Hoe krijg ik z.s.m. een nieuwe simkaart?


Hopelijk heb je de simkaart al geblokkeerd? Het beste kan je even langs een shop gaan met je ID want daar moet de simkaart ook worden geactiveerd.

Je kan de kaart niet meer online activeren als je hem kwijt bent geraakt. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @eric, fijn dat je hier wat vragen oppakt terwijl de klantenservice er uit ligt. Hopelijk kan je mijn vraag beantwoorden.

Ik zie dat er momenteel een aanbieding is voor klanten die een T-Mobile thuis abbonement afsluiten. Nu ben ik al T-Mobile thuis klant en ik kan mijn abbonoment verlengen. Kan ik hier van gebruik maken?

Ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden en wordt via alle routes naar jullie telefoonnummer geleid voor een persoonlijk aanbod maar die ligt momenteel dus uit de lucht.

Mogelijk kan je toelichten wat mijn opties zijn.

Hoi @PlantenBeheerder en @Koning_Martin 

Er zijn alleen aanbiedingen op de website voor nieuwe klanten. Na een jaar wordt het abonnement automatisch verlengt en wordt maandelijks opzegbaar. In andere topics lees je dat als je telefonisch contact hebt er wel eens een paar euro per maand 'wisselgeld ' is, maar iedereen die klant wordt hebben allemaal een keer de nieuwe klanten aanbieding, dat kun je dus niet herhalen als bestaande klant.

Mocht je toch willen bellen, probeer het dan morgen of maandag opnieuw.

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben mijn telefoon in het buitenland kwijtgeraakt. Hoe krijg ik z.s.m. een nieuwe simkaart?


Hopelijk heb je de simkaart al geblokkeerd? Het beste kan je even langs een shop gaan want daar moet de simkaart ook worden geactiveerd

Een nieuwe simkaart wordt alleen naar je huisadres gestuurd. Mocht die daarna naar het buitenland moeten, dan zul je dus iemand vanaf jouw huis dat moeten laten doen.

In dit topic houden we je op de hoogte over de problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. 

 

[25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- én Twitterpagina. We helpen je graag! 

 

Kan ik op een of andere wijze een storing melden

 

Hallo,

 

ik heb afgelopen week glasvezel internet besteld met 400mbit maar wil eigenlijk wel graag gigabit uitproberen gezien dit de eerste 8 maanden even duur is. Mijn contract gaat pas volgende maand in. 
 

Is de bestelling nog aan te passen? 
(want ik begrijp dat je na ingang van het contract de welkoms aanbieding verliest bij het verhogen van de snelheid en wil deze graag behouden)

 

groeten,

Tijmen

Reputatie 7
Badge +14

In dit topic houden we je op de hoogte over de problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. 

 

[25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- én Twitterpagina. We helpen je graag! 

 

Kan ik op een of andere wijze een storing melden

 

Vandaag alleen via Facebook en Twitter. Maar reset je NTU en router eens, misschien wat later nog eens proberen. De technische dienst is er alleen doordeweeks,  dus als resetten niet helpt, dan kun je de storing ook morgen of maandag doorgeven.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo,

 

ik heb afgelopen week glasvezel internet besteld met 400mbit maar wil eigenlijk wel graag gigabit uitproberen gezien dit de eerste 8 maanden even duur is. Mijn contract gaat pas volgende maand in. 
 

Is de bestelling nog aan te passen? 
(want ik begrijp dat je na ingang van het contract de welkoms aanbieding verliest bij het verhogen van de snelheid en wil deze graag behouden)

 

groeten,

Tijmen

Je hebt deze vraag ook al in een eigen topic geopend. Het is voor de overzichtelijkheid niet de bedoeling dat je dezelfde vraag in meerdere topics posts.

In dit topic houden we je op de hoogte over de problemen met de bereikbaarheid van onze telefonische klantenservice. 

 

[25-03-2023] Momenteel is onze telefonische klantenservice niet bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen, excuses voor het ongemak! Je vraag kun je ook altijd hier stellen of via onze Facebook- én Twitterpagina. We helpen je graag! 

 

Kan ik op een of andere wijze een storing melden

 

Hi ! @francqx

 

Ja zeker! via het allestoringen.nl website tuurlijk van die By Ookla ® kun je terecht komen en daar kan je alle feedbacks geven wat voor soort problemen je hebt natuurlijk.. 🙂

 

Zie op deze foto of link.. 👇

 

https://allestoringen.nl

 

 

Grt nog! 😉

 

🙋

 

De hele dag weg geweest, dus nog geen tijd gehad om te posten, bij deze:

In een ver verleden (bijna 5 jaar geleden) wilde ik wisselen van provider. Die lieten telkens niets van zich horen. Toen werd t-mobile beschikbaar, en ben ik daar naar overgestapt. Tot volle tevredenheid.

Naar het er nu op lijkt, is die aanvraag van 5 jaar geleden ineens in het systeem gekomen. Foutje, bedankt. Ik heb daar ondertussen ook met iemand gesproken. Ok, nee, niet de bedoeling. Maar goed, ondertussen is mijn abonnement opgezegd. Dat wil ik graag gecancelled zien.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @EelcoG ,

Als je bij de nieuwe provider een overstapservice hebt gebruikt, dan moet t-mobile gehoor geven aan hun verzoek om jouw abonnement hier te beëindigen.  Je kunt dit stoppen door bii die nieuwe provider dat nieuwe abonnement te annuleren.