Beantwoord

4 dagen tussen einddatum en begindatum na overstap icm nummerbehoud

Beste,

Mijn contract loopt t/m 3 januari 2019 en ik stap over naar een andere provider.
Nummerbehoud is aangevraagd en ook door jullie goedgekeurd.

Ik krijg van jullie een smsje dat per 4-1-2019 mijn telefoonnummer vrij is.
Krijg van mijn nieuwe provider het bericht dat per 8-1-2019 mijn nieuwe contract ingaat.

Ik lees iets over een nul euro contract voor de 4 dagen die er tussen vallen, omdat de nieuwe provider niet direct het nummer kan overnemen.

Waar kan ik hier iets over terugvinden? Als ik tussen 4-1 en 8-1 bel of internet dan betaal ik waarschijnlijk de hoofdprijs?

bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 november 2018, 15:42

Hoi Dennis1982,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten zeg! Hopelijk zien we je in de toekomst wel weer terug bij T-Mobile. :D

Enne, geen zorgen hoor! Jouw huigdige contract zal dan gewoon nog een paar dagen doorlopen. Dus tot de 8e zul je dan het abonnement wat je nu gebruikt, kunnen blijven gebruiken. Het is dus niet zo dat er ineens extra hoge kosten bij komen kijken. Hopelijk haalt dat je zorgen weg!

Heb je nog meer vragen, laat het me dan ook gerust even weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis1982,

Wat jammer dat je ons gaat verlaten zeg! Hopelijk zien we je in de toekomst wel weer terug bij T-Mobile. :D

Enne, geen zorgen hoor! Jouw huigdige contract zal dan gewoon nog een paar dagen doorlopen. Dus tot de 8e zul je dan het abonnement wat je nu gebruikt, kunnen blijven gebruiken. Het is dus niet zo dat er ineens extra hoge kosten bij komen kijken. Hopelijk haalt dat je zorgen weg!

Jaimy schreef:

Hoi Dennis1982,

Beste Jaimy,

Bedankt voor je snelle reactie.
Dat is dan duidelijk :)

Alleen mijn kortingen zijn er dan wel af gezien het feit dat die tot 4-1-2019 liepen.
Maar dat lijkt me logisch.

dank je.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Dennis,

Zover ik kan zien lopen nu zelfs je kortingen door, dus dat zou helemaal mooi zijn! Komt in elk geval helemaal goed dus. 😃

Reageer