Vraag

aansluiting niet geldig na nummeroverzetting

Ik heb 2 weken geleden een blackberry gekregen en mijn nummer zou vandaag 06-01-12 worden overgezet. ik heb daar ook een bevesteging van gekregen via sms. Mijn internet doet het ineens niet meer en ik kan niet bellen en smsen. als ik bel krijg ik te horen: 'sorry je aansluiting is niet geldig, neem contact op met de t-mobile klantenservice'. Ik moet echt bereikbaar zijn en zelf kunnen bellen dus ik ben naar de t-mobile winkel gegaan en heb dit uitgelegd maar mij is verteld dat ik gewoon 24 uur moet wachten en als het morgen nog steeds zo is moet ik terug komen. ik ben op dit forum gaan kijken en zie dat meer mensen dit probleem hebben en dat het nog wel even kan duren als er een fout is gemaakt. Ik ben bang dat dit bij mij ook het geval is. De gene die mij hielp wilde ook niet even voor me kijken terwijl die alleen voor zich uitstaarde en niks te doen had. dat vond ik wel een minpuntje. ik hoop er even gekeken kan worden of er geen fout is gemaakt of gezorgd kan worden dat ik weer kan bellen enzo want ik kan mij niet veroorlofen onbereikbaar te zijn.

Mvg Daimi

1 reactie

Nu is het alweer 24 uur verder en ik kan nog steeds niet bellen enzovoort. nu maar weer naar de t-mobile winkel om te kijken of ze me nu wel willen helpen.

Reageer