Beantwoord

Aanvraag nummerbehoud annuleren aub

• 13 maart 2016
  • 4 reacties
  • 729 Bekeken

Hoi,

ik had nummerbehoud aangevraagd, maar een paar dagen later kreeg ik een telefoontje van een TM medewerker die meldde dat de huidige provider ziggo de aanvraag afgewezen had omdat de simkaart niet actief zou zijn. Wat op zich al heel vreemd was, want hoe kan ik anders gebeld worden? Maar goed, de medewerker zou nog een tweede poging doen.

Ik liep met deze vraag in het hoofd nog een tijdje rond, en werd de volgende dag wakker met de gedachte dat het tijdelijke nummer wat TM me toegekend had, bij nader inzien eigenlijk toch wel een mooier nummer was dan wat ik had. Ik heb toen de TM klantenservice gebeld om de aanvraag te annuleren.

Drie dagen later echter kreeg ik een email van TM waarin stond dat de aanvraag voor nummerbehoud mislukt was. Ik snap niet waarom ik deze mail kreeg want ik had toch geannuleerd? Ik vraag me nu af of een en ander wel goed in de systemen verwerkt is? Voor alle duidelijkheid, de aanvraag voor nummerbehoud kan vervallen en ik wil graag mijn huidige TM nummer behouden. Ik ben ook al bezig om iedereen in mijn omgeving van dit andere nummer op de hoogte te stellen. Het kenmerk van de aanvraag is 27430471.

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Hajar 14 maart 2016, 09:09

Hi quigg,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud aanvraag inderdaad is geannuleerd. Je maakt vanaf nu gebruik van het huidige nummer waar je blij mee bent. Dit is ook goed verwerkt in ons systeem. Je kan dit nummer dus aan al je vrienden en familie geven. :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi quigg,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je nummerbehoud aanvraag inderdaad is geannuleerd. Je maakt vanaf nu gebruik van het huidige nummer waar je blij mee bent. Dit is ook goed verwerkt in ons systeem. Je kan dit nummer dus aan al je vrienden en familie geven. :)

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Hallo Quigg,

Als je nummerbehoud aanvraag is geannuleerd, dan betekent dit ook dat je opzegging is geannuleerd. Mocht je een abonnement hebben bij je oude provider ziggo, dan dien je nu zelf het abonnement op te zeggen. Als je dat niet doet, dan loopt deze gewoon door.

groet
Yunis
Hoi Yunis,

goed dat je dat nog even vermeldt. Dat was me bekend en ziggo is inmiddels opgezegd.

Met vriendelijke groet,
Quigg

p.s. Desondanks krijg ik zojuist nog steeds een automatisch mailtje van TM binnen dat de overname van het oude nummer mislukt is en of ik alsjeblieft nogmaals het juiste simkaartnummer door wil geven zodat de overname gerealiseerd kan worden. Helemaal lekker vind ik dat nog niet lopen, het lijkt me dat als de aanvraag geannuleerd is, meerdere malen nu, dat dan ook de mailtjes stoppen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Quigg,

Goed om te horen dat je zelf al het abonnement van Ziggo had opgezegd (bedankt voor je aanvulling Yunis!). Ik heb nog even in het systeem gekeken aangezien je aangeeft dat je nog mails ontvangt. Ik zie dat er nog een case openstond over jouw nummerbehoud en dat er daarom gisteren een e-mail was verstuurd. Ik heb deze case gesloten, zodat je ook geen e-mails meer ontvangt. Sorry voor het ongemak!

Veel plezier met je abonnement en als je nog aanvullende vragen hebt, weet je ons te vinden!

Reageer