Beantwoord

Aanvragen van nummerbehoud lukt niet

• 21 juni 2017
  • 1 reactie
  • 500 Bekeken

hoi allemaal:)

vraagje,, ik heb vandaag een abonnement afgesloten in een T-mobile store, en ik heb gekozen voor nummerbehoud ( Van KPN Prepaid, naar Sim only onbeperkt abbo) en ik de T-mobile store lukte het de medewerkster niet om de aanvraag te doen en kreeg 2 tot 3 keer de melding:" Door een technische storing lukt het niet om de aanvraag voor nummerbehoud aan te vragen. probeer het later nog eens". ze zei dat het waarschijnlijk kwam doordat ze al zo veel aanvragen heeft gedaan op de desbetreffende PC en dat ik het thuis online zelf moest doen. ik heb het al een paar keer geprobeerd op verschillende tijdstippen, maar ik krijg helaas steeds dezelfde melding. dat is wel een beetje vervelend, omdat mijn abonnement pas van start gaat zodra de nummerbehoud van kracht is gegaan. wat moet ik nu doen?

alvast bedankt:)
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2017, 14:35

Hey Rimo,

Tof dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! 😃

Er waren wat problemen met de aanvragen voor nummerbehoud, daardoor konden deze niet goed worden verwerkt. Als het goed is, is dit sinds vanochtend opgelost, dus ik zou je willen vragen om het nogmaals te proberen. Als het dan nog steeds een foutmelding oplevert, kun je mij dan een privébericht sturen? Je kunt dit via mijn profiel doen en ik heb dan de volgende gegevens nodig:
- E-mailadres;
- Jouw huidige telefoonnummer (dus die je wilt behouden);
- Jouw tijdelijke T-Mobile nummer (te vinden op de simkaart);
- Het simkaartnummer van jouw T-Mobile sim.

Dan ga ik je er verder bij helpen, zodat dit snel geregeld kan worden! 🙂 Ik hoor graag of het gelukt is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rimo,

Tof dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! 😃

Er waren wat problemen met de aanvragen voor nummerbehoud, daardoor konden deze niet goed worden verwerkt. Als het goed is, is dit sinds vanochtend opgelost, dus ik zou je willen vragen om het nogmaals te proberen. Als het dan nog steeds een foutmelding oplevert, kun je mij dan een privébericht sturen? Je kunt dit via mijn profiel doen en ik heb dan de volgende gegevens nodig:
- E-mailadres;
- Jouw huidige telefoonnummer (dus die je wilt behouden);
- Jouw tijdelijke T-Mobile nummer (te vinden op de simkaart);
- Het simkaartnummer van jouw T-Mobile sim.

Dan ga ik je er verder bij helpen, zodat dit snel geregeld kan worden! 🙂 Ik hoor graag of het gelukt is!

Reageer