Vraag

Abonnement bij Hollands Nieuwe niet opgezegd

• 15 januari 2017
  • 4 reacties
  • 545 Bekeken

Ik begreep dat bij het aanvragen van nummerbehoud jullie ook mijn abonnement bij Hollands Nieuwe opzeggen.

Heb bevestiging van nummerbehou, Kenmerk: 4215/1.17641738, en nieuwe abonnemt bij jullie is al ingegaan Toch incasseert Hollands Nieuwe nog voor komende maand. Graag verneem ik of jullie wel hebben opgezegd. En zo ja, kan ik daae een bevestiging van ontvangen?

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harstmj,

Allereerst welkom bij T-Mobile! 🙂 Wat leuk dat je bent overgestapt naar ons! Natuurlijk wel zo fijn als ook jouw oude abonnement bij Hollandsnieuwe is opgezegd. Als je nummerbehoud aanvraagt bij ons en deze is goedgekeurd wordt jouw huidige abonnement inderdaad door ons opgezegd. Ik zie dat jouw nummer op 04/01/2017 is overgezet naar ons. Jouw nummer is dus niet meer actief bij Hollandsnieuwe. Op 06/12/2016 heb je van ons een e-mail ontvangen waarin wij bevestigen dat jouw nummerbehoud aanvraag is goedgekeurd en wordt overgezet naar ons. Kan het zo zijn dat je nog een eindfactuur hebt ontvangen van Hollandsnieuwe? Zodra jouw abonnement bij een provider is gestopt ontvang je over het algemeen nog een eindfactuur. Heb je al contact gehad met Hollandsnieuwe hierover? Wat geven zij aan over hun incasso?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Beste Thailina,
Inderdaad heb ik bevestiging van nummerbehoud gehad en ben ik uitgegaan dat het abonnement bij Hollandsnieuwe is opgezegd.

De afschrijving is geen afrekening maar het innen van maandelijks abonnementgeld.

Hollandsnieuwe geeft geen informatie over een helpdesk die telefonisch kan worden benaderd.

Aangezien ik had verwacht dat T-mobile mijn abonnement zou opzeggen zou ik het prettig vinden als jullie nogmaals dit willen doen.

Hoor graag van jullie,

M.vr.gr.
Badge +13
Als je nummer nu bruikbaar is bij T Mobile dan is dat goed gegaan.
Aangezien je abonnement pas kort geleden is afgelopen verwacht ik eigenlijk dat je hierna nog een eind factuur ontvangt en dat daar de herbereking op zal staan.
T Mobile kan geen facturen inzien bij jouw vorige provider en je zult dus zelf moeten gaan kijken wat er gebeurd is.
Vermoedelijk kan je ook zelf inloggen bij de vorige provider en daar de facturen inzien.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Harstmj,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Mijn collega die zich bezighoudt met nummerporteringen bij T-Mobile heeft gekeken naar jouw nummer en de portering is goed gegaan vanaf 4 januari 2017. Ik wil je daarom vragen om goed naar jouw factuur te kijken of deze langer doorloopt dan 4 januari 2017. Had je al naar de factuur gekeken? Als dat het geval is, dan wil ik je adviseren om zelf contact op te nemen met Hollandsnieuwe.

Houd je ons op de hoogte?

Reageer