Beantwoord

Abonnement nummerbehoud

Ik ben over gegaan van prepaid naar abonnement wil nu mijn nummerbehoud aanvragen. Mag ik wel mijn nieuwe simkaart er al in doen of pas na het voltooien van het numnerbehoud
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 augustus 2017, 16:47

Hoi Renaat60,

Fijn om te zien dat je het forum hebt gevonden!

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je gister al telefonisch contact met ons hebt gehad over het nummerbehoud. Heb je in dat gesprek al antwoord gekregen op al jouw vragen?

Om je in dit topic nog wel even antwoord te geven op je vraag: de nieuwe simkaart is pas actief als het nummerbehoud ingaat en het nieuwe abonnement dus geactiveerd wordt. Het heeft daarom niet heel veel zin om deze al daarvoor in gebruik te nemen. Ik zie trouwens wel dat het telefoonnummer waarmee je geregistreerd bent, geen nieuw abonnement is. Gaat jouw vraag om een ander 06-nummer dan onder jouw forum account bekend is?

Als je nog meer vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😃

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +11
Als je een nieuw abonnement hebt aangevraagd dan heb je toen toch al nummerbehoud aangevraagd? , anders zit je straks met een nieuw nummer volgens mij .
Ik blijf bij t mobile je moest eerst nieuwe abonnement aanvragen daarna pas nummer behoud
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Renaat60,

Fijn om te zien dat je het forum hebt gevonden!

Ik heb meteen even met je meegekeken en zie dat je gister al telefonisch contact met ons hebt gehad over het nummerbehoud. Heb je in dat gesprek al antwoord gekregen op al jouw vragen?

Om je in dit topic nog wel even antwoord te geven op je vraag: de nieuwe simkaart is pas actief als het nummerbehoud ingaat en het nieuwe abonnement dus geactiveerd wordt. Het heeft daarom niet heel veel zin om deze al daarvoor in gebruik te nemen. Ik zie trouwens wel dat het telefoonnummer waarmee je geregistreerd bent, geen nieuw abonnement is. Gaat jouw vraag om een ander 06-nummer dan onder jouw forum account bekend is?

Als je nog meer vragen hebt, dan weet je ons te vinden! 😃

Reageer