Vraag

Abonnement vroegtijdig opzeggen

• 24 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 444 Bekeken

Per 1 december heb ik een nieuwe baan. Hier hoort ook een telefoon van de zaak bij. Het bedrijf betaald ook het abonnement. Ik weet niet precies waar zij hun abonnementen afgesloten hebben trouwens. Ik wil graag mijn nummer behouden. Dat zou betekenen dat ik mijn huidige abonnement bij jullie moet opzeggen. Mijn abonnement loopt in principe tot begin juli 2020. Vanaf maart 2020 kan verlengd worden. Wat zijn de mogelijkheden als ik per 1 december wil overstappen met nummerbehoud naar de telefoon en het abonnement dat mijn nieuwe werkgever aanbiedt. Het toestelkrediet van mij heb ik trouwens vandaag helemaal afgelost.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hallo@Kimvandael 

Voor het vroegtijdig opzeggen van je contract betaal je €12,50 × je resterende maanden. Houd rekening met een opzegtermijn van 1 maand.

De moderators zullen dit voor je in orde maken!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kimvandael 

Stap je over naar een andere provider, dan kun je je T-Mobile telefoonnummer meenemen. Hieronder staat hoe dit werkt.

• Neem een abonnement (of PrePaid) bij een andere provider. 
  • Geef bij de nieuwe provider aan dat je je telefoonnummer van T-Mobile wilt overnemen. 

T-Mobile geeft je telefoonnummer pas vrij om over te nemen aan een andere provider wanneer de contracttermijn is uitgediend. Dus in jouw geval moet je je abonnement eerst afkopen. Je hebt het toestel al betaalt dus dan betaal je nog in een keer 12.50 x de resterende maandkosten. Vervolgens zetten wij je nummer om naar PrePaid zodat je nummerbehoud kan aanvragen bij de nieuwe provider. Daarnaast hanteren wij een opzegtermijn van 1 maand.

Ga je hiermee akkoord? Dan helpen we je graag verder met je opzeggingsverzoek.

Reageer