Beantwoord

Annuleren Nummerbehoud

• 8 december 2018
  • 3 reacties
  • 3596 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb afgelopen week een nieuw abonnement afgesloten via de website en per ongeluk aangegeven dat ik gebruik wil maken van nummerbehoud.
Het nieuwe abonnement gaat echter pas in als de aanvraag voor nummerbehoud is afgehandeld.
Toch wil ik het nummer graag al gebruiken. Is er een manier om die aanvraag tot nummerbehoud (online) te annuleren en mijn nieuwe abonnement te activeren?
icon

Beste antwoord door Hajar 10 december 2018, 10:29

Hi Martein,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een abonnement hebt afgesloten met een nieuw nummer. Op dit moment is er nog geen nummerbehoud aangevraagd dat hoor je namelijk zelf te doen dus hoef ik ook niks te annuleren. Als je gebruik wilt maken van het nieuwe nummer dan kan ik je abonnement direct activeren. Als je liever je oude nummer wilt gebruiken en dus nummerbehoud wilt aanvragen dan hoor ik dat ook graag. Ik maak het dan in orde voor je!

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Hoi @Martein,

Dit is mogelijk op het moment dat een van de moderators dit bericht behandeld. De moderators gaan op volgorde van binnenkomst het bericht verwerken, maar omdat het weekend is kan hier enige vertraging in zitten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Martein,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je een abonnement hebt afgesloten met een nieuw nummer. Op dit moment is er nog geen nummerbehoud aangevraagd dat hoor je namelijk zelf te doen dus hoef ik ook niks te annuleren. Als je gebruik wilt maken van het nieuwe nummer dan kan ik je abonnement direct activeren. Als je liever je oude nummer wilt gebruiken en dus nummerbehoud wilt aanvragen dan hoor ik dat ook graag. Ik maak het dan in orde voor je!

Ik hoor graag van je!
@Hajar, bedankt voor je reactie. Ik heb intussen telefonisch contact gehad met de servicedesk en het is geregeld.

Groeten Martijn

Reageer