Beantwoord

Boete van oude provider

• 6 februari 2017
  • 3 reacties
  • 498 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Verleden jaar, ben ik overgestapt van vodafone naar T-mobile. dacht dat het een juiste keuze zou zijn.
Alles netjes geregeld, T-mobile wist ook wanneer mijn abb. zou verlopen bij vodafoon. Mij werd aangeraden
om ook nummerbehoud netjes op tijd aan te vragen. Okay netjes gedaan.....totdat !!!!. ik dus een boete van vodafone kreeg € 82,23. Leuk als er mensen bij T-mobile dit even niet duidelijk hebben vermeld. Of ik hier blijf bij T-mobile is een heel groot ?????? geworden bij mij.
Ik vind dit heel slordig van T-mobile
icon

Beste antwoord door Skyrider 6 februari 2017, 15:07

Goedemiddag knuffelbeer1961.

Is je nummerbehoud toevallig eerder overgezet van Vodafone naar T-Mobile voordat je contract bij Vodafone verliep? Dan is het mogelijk dat het gaat om een abonnement afkoop. Doordat je eerder naar T-Mobile bent gegaan dan gepland.

Weet niet of dit het ook het geval bij jou is, denk alleen even mee 🙂.

Indien dat het geval is, zou ik even contact opnemen met T-Mobile (klik hier) of wachten op een moderator. Ze zullen je hierin verder mee helpen. Het is natuurlijk niet netjes dat je ineens een boete krijgt.

Zoals Serviceweb al aangaf, contact opnemen met Vodafone voor redenen is ook een goed idee.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Knuffelbeer,

Welkom op de forum van T-Mobile.
Even de vraag waarom T-Mobile verantwoordelijk is voor de boeten die Vodafone geeft? Het is niet duidelijk dat je vervroegd weg wilde bij Vodafone of dat er gewoon een fout is gemaakt bij overdracht. Zoals ik het lees moet alles toch netjes zijn gebeurd en waarom dan die boeten bij Vodafone? Heb je die al gevraagd waarom je die boete hebt gekregen?

Denk dat het eerst belangrijk is waarom Vodafone je die boete heeft gegeven, dan is het mogelijk om verder te kijken wat er aan de hand is. Beetje jammer dat je dan ook gelijk aangeeft dat je misschien niet wil blijven bij T-Mobile.

Kan je misschien iets specifieker zijn over de boete en waarom die is gekregen.
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag knuffelbeer1961.

Is je nummerbehoud toevallig eerder overgezet van Vodafone naar T-Mobile voordat je contract bij Vodafone verliep? Dan is het mogelijk dat het gaat om een abonnement afkoop. Doordat je eerder naar T-Mobile bent gegaan dan gepland.

Weet niet of dit het ook het geval bij jou is, denk alleen even mee 🙂.

Indien dat het geval is, zou ik even contact opnemen met T-Mobile (klik hier) of wachten op een moderator. Ze zullen je hierin verder mee helpen. Het is natuurlijk niet netjes dat je ineens een boete krijgt.

Zoals Serviceweb al aangaf, contact opnemen met Vodafone voor redenen is ook een goed idee.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 7
Badge +20
Hi Knuffelbeer1961,

Goed om te zien dat je al geholpen bent door Serviceweb en Skyrider. 🙂

Vodafone accepteert elke aanvraag van nummerbehoud, wij hebben verder geen inzicht in hun systeem en weten dus niet exact wanneer jouw contract verloopt bij hen en wanneer je dus nummerbehoud aan mag vragen. Ik zie dat je bent ingelogd zonder 06-nummer, dus op het moment kan ik ook niet in onze systemen checken of ik nog iets kan doen.

Zou je anders via een privébericht jouw 06-nummer van T-Mobile, naam, adres en geboortedatum kunnen sturen? Dan kijk ik even mee in ons systeem!

Reageer