Beantwoord

Foutief mobielnummer na nummerbehoud

• 15 juli 2016
  • 5 reacties
  • 331 Bekeken

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van T-Mobile prepaid naar een abonnement.
Echter zou mijn nummer (903 ) behouden blijven. Gek genoeg kan ik wel bellen met mijn oude nummer maar krijg ik geen inkomende telefoon binnen. Als ik het nummer bel verschijnt er het volgende telefoonnummer : 680. Het lijkt of ik voor inkomende gesprekken en uitgaande gesprekken dus 2 verschillende nummers heb. Graag spoedig reactie. Groet, Jacco
icon

Beste antwoord door Issam 20 juli 2016, 16:36

Hi c4fc4f,

Daar ben ik weer. Ik heb in de tussentijd contact opgenomen met onze collega's van de afdeling die hierover gaan. Zij geven aan dat je nummerbehoud aanvraag niet goed is gegaan. Zij hebben dit nogmaals voor je doorgevoerd en op vrijdag 22 juli zal opnieuw nummerbehoud plaatsvinden.

Daarna kan je bellen en gebeld worden op je oorspronkelijke 06-nummer.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hallo Jacco,

Welkom op het forum!

Dat is erg vreemd zeg. Goed dat je dit bij ons aankaart. Sins wanneer heb je hier last van? Nummerbehoud heeft namelijk al een paar maanden geleden plaatsgevonden. Om je van een oplossing te voorzien zal ik eerst contact moeten opnemen met de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Zij zijn na het weekend weer aanwezig. Zodra ik een reactie heb zal ik hier een reactie plaatsen.

We gaan er samen uitkomen. 😉
Bedankt voor je reactie. Ik bel meestal met deze telefoon en wordt er mondjesmaat op gebeld. Maar na 2 maanden viel het wel op dat er geen klanten belde. (app ontving ik wel)
dus volgens mij is het vanaf het begin al zo. Ik hoop dat het snel wordt opgelost ! Fijn weekend.
Reputatie 6
Badge +16
Hi c4fc4f,

Daar ben ik weer. Ik heb in de tussentijd contact opgenomen met onze collega's van de afdeling die hierover gaan. Zij geven aan dat je nummerbehoud aanvraag niet goed is gegaan. Zij hebben dit nogmaals voor je doorgevoerd en op vrijdag 22 juli zal opnieuw nummerbehoud plaatsvinden.

Daarna kan je bellen en gebeld worden op je oorspronkelijke 06-nummer.

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was!
Dank je Issam, ik hoop dat het dan uiteindelijk is opgelost.
Reputatie 6
Badge +16
Hi hi,

Daar gaan we wel van uit!

Houd ons op de hoogte. 🙂

Reageer