Beantwoord

Geen link nummerbehoud in e-mail

• 27 juni 2017
  • 3 reacties
  • 455 Bekeken

Beste,

Ik heb net een simonly kaartje gekocht. In de bevestigingsmail zou dan een link staan waar in voor nummerbehoud kon kiezen. Deze link staat echter niet in mijn mail. Nu weet ik dat ook online nummerbehoud kan kiezen maar daarvoor moet ik eerst wachten tot ik mijn simkaart heb en dan weer wachten voordat het is omgezet. Kunnen jullie niet een bevestigingsmail MET link voor nummerbehoud sturen zoals jullie zelf al hadden aangeven te zullen doen?
icon

Beste antwoord door David 28 juni 2017, 12:46

Hey WUM,

Leuk dat je bij ons een contract hebt afgesloten! 🙂

Excuses dat je deze mail niet hebt ontvangen! Je moet ook bij de bevestiging uiteindelijk wachten tot de aanvraag voor nummerbehoud wordt ingediend. In dit geval snap ik dat je het liefst direct alles had ingevuld, maar ik zou in dit geval afwachten tot je de simkaart hebt ontvangen en dan alsnog online nummerbehoud aanvragen. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor je geregeld!

Vergeet je trouwens, zodra jouw abonnement bij ons actief is, niet aan te melden voor onze extra voordelen! :)

Laat je weten of alles gelukt is en of je nog vragen hebt? We zitten er klaar voor!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi WUM,

Het kan ook zo zijn dat de instellingen van de mailprovider de afzender als onveilig bestempelt. Je kunt dit aanpassen:
- Ga naar de instellingen van je account (Tandwieltje rechts boven)
- ‘Opties’
- ‘Veilige en geblokkeerde afzenders’
- Voeg vervolgens het volgende domein toe: @t-mobile.nl

Dan zouden de mails goed door moeten komen. Sorry dat de vorige mail niet goed was doorgekomen!
Beste David,

Ik begrijp dat ik de optie heb tot wachten op de simkaart. ik begrijp alleen niet waarom jullie niet een bevestigingsmail kunnen sturen waarin de link wel vermeld wordt zoals beloofd?
Reputatie 7
Badge +20
Hey WUM,

Leuk dat je bij ons een contract hebt afgesloten! 🙂

Excuses dat je deze mail niet hebt ontvangen! Je moet ook bij de bevestiging uiteindelijk wachten tot de aanvraag voor nummerbehoud wordt ingediend. In dit geval snap ik dat je het liefst direct alles had ingevuld, maar ik zou in dit geval afwachten tot je de simkaart hebt ontvangen en dan alsnog online nummerbehoud aanvragen. Dit wordt dan zo snel mogelijk voor je geregeld!

Vergeet je trouwens, zodra jouw abonnement bij ons actief is, niet aan te melden voor onze extra voordelen! :)

Laat je weten of alles gelukt is en of je nog vragen hebt? We zitten er klaar voor!

Reageer