Vraag

Geen service na nummerbehoud

• 26 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 915 Bekeken

Beste medewerker,
Sinds vanochtend 09:00 is het proces van nummerbehoud in gang gegaan. Ik heb hier een SMS vanuit T-Mobile van gekregen. Echter heb ik 9 uur later nog steeds geen service op zowel mijn oude provider als mijn T-Mobile SIM kaart. Kunnen jullie hier eens naar kijken?

Alvast bedankt.

Mvg,

Stef Linsen

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Telefoon al een keer opnieuw opgestart?
Yes, al een keer of 5. Maar helaas geen resultaat.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Sjhlinsen,

Het is natuurlijk de bedoeling dat je zo snel mogelijk van het T-Mobile netwerk gebruik kunt maken!

Ik wil graag uitzoeken wat er aan de hand is, maar daar heb ik wel jouw gegevens voor nodig. Kun je mij een privéberichtje sturen met daarin jouw naam, adres en T-Mobile telefoonnummer?

Ik zie je berichtje tegemoet!
Hi Jaimy,

Dank voor je hulp. Ik heb je zojuist een prive bericht.

Mvg Stef
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stef,

Bedankt voor jouw privéberichtje. :)

Ik zie dat er vanochtend, vlak voor jouw laatste berichtje hier op het Forum, een sms naar je is gestuurd waarin werd aangegeven dat je vanaf nu gebruik kunt maken van ons netwerk. Heb je dit smsje ontvangen? Je kunt jouw toestel het beste even uit- en aanzetten om te testen of alles naar behoren werkt.

Ik ben benieuwd!
Hi Jaimy,

Ik heb je instructies gevolgd, maar heeft helaas geen gewenst effect. Ik zie nog steeds "Geen netwerk" in mijn beeld verschijnen. Weet je zeker dat mijn abonnement is geactiveerd?

Mvg,

Stef
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stef,

Ik heb alles voor de zekerheid nog eens gecontroleerd en zie niets afwijkends in het systeem. Heb je jouw simkaart wel al geactiveerd? Eindigt jouw simkaartnummer op 394? Kun je zowel van mobiele data als het netwerk geen gebruikmaken? Ook niet als je de simkaart in een ander toestel stopt?

Ik hoor weer van je!
Hi Jaimy,

Ik kan mijn simkaart niet activeren via My T-Mobile aangezien ik dan een SMS verificatie krijg, maar zoals bekend ontvang ik niets omdat ik geen netwerk heb? Mijn Simkaart nr eindigt ook niet op 394 naar op 693. Hoor graag hoe dit te verhelpen.

Mvg.

Stef
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Stef,

Heb je mijn privéberichtje van een aantal dagen geleden nog gezien? 🙂

Reageer