Beantwoord

Geen verificatie nummerbehoud

• 18 september 2016
  • 8 reacties
  • 385 Bekeken

HN stopt met prepaid, ik ben naar T-Mobile overgestapt, heb jullie SIM geactiveerd, maar om nummerbehoud te regelen moet ik een veificatiecode ontvangen en invullen. Deze code komt niet binnen, ondanks dunnelcheck op 06-nummer. Beltegoed is al verlopen, nooit meer opgewaardeerd ivm bekendheid dat prepaid stopt. wat te doen?
icon

Beste antwoord door Issam 19 september 2016, 14:20

Hey Yoep,

Welkom bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je de verificatie sms niet binnen krijgt. Deze zou je wel moeten ontvangen.

We helpen je natuurlijk graag verder. Zou je mij daarom in een privébericht het te behouden 06-nummer willen sturen en het daarbij horende simkaart nummer? Dan maken wij dit voor je in orde.

Alvast bedankt voor je berichtje.
Bekijk origineel

8 reacties

Je kan ook op nee klikken en dan is de sim gelijk geaactiveerd
Hallo,

Is het inmiddels gelukt?
volgens mij kon ik nergens op 'nee' klikken...
activeren is ook niet het probleem; dat is wel gelukt, maar ik wil graag het oude nummer behouden
Reputatie 6
Badge +16
Hey Yoep,

Welkom bij T-Mobile en op het T-Mobile Forum!

Wat vreemd dat je de verificatie sms niet binnen krijgt. Deze zou je wel moeten ontvangen.

We helpen je natuurlijk graag verder. Zou je mij daarom in een privébericht het te behouden 06-nummer willen sturen en het daarbij horende simkaart nummer? Dan maken wij dit voor je in orde.

Alvast bedankt voor je berichtje.
He Issam,

kun je ontvangst en behandeling van mijn privebericht bevestigen? Ik hoor niets meer?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Love4Yoep,

Bedankt voor je privébericht. Ik heb je inmiddels weer van een reactie voorzien. 🙂
Kan tmobile nog iets doen aan de weigering, die heel vreemd is aangezien ik wel wordt gemaild dat HN prepaid afloopt en of ik een abo wil afnemen, dus argument nummer is niet in gebruik gaat niet op; ze weten precies wie bij het nummer hoort...
Iemand?

Reageer