Beantwoord

Gegevens huidige aanbieder


Heb ik vandaag via spaardirect info van T-Mobile gekregen om evt over te stappen. Daar heb ik 14 dgen de tijd voor.
Nu krijg ik een mail om de gegevens van mijn huidige provider door te geven, en wel binnen drie dagen, anders kan T-Mobile niets meer voor mij regelen.

Lees ik het verkeerd of is dit doorduwen van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door David 7 januari 2018, 13:22

Hoi Tekkel01,

Het is zeker niet onze bedoeling om jou het gevoel te geven dat we aan het "doorduwen" zijn, laat ik dat vooropstellen!

Ik ben zelf niet bekend met Spaardirect en het aanbod dat zij doen. We doen wel een aanbod aan klanten die overstappen van Stipte. Is dat heel toevallig wat je bedoelt? Als dat niet zo is, en het om Spaardirect gaat, heb je dan misschien een link of screenshot van de informatie? Wellicht is er al vanuit Spaardirect een aanvraag tot nummerbehoud gedaan, zonder dat jij er van op de hoogte was. In dat geval wordt er inderdaad gevraagd om meer gegevens, als de aanvraag niet compleet is. Dit is alleen speculeren, vanuit mijn kant, aangezien ik niet precies weet wat er nu gaande is.

Aangezien Spaardirect, dan wel Stipte, degene is die dit aanbod doet, de informatie geeft én een mail met de vraag om gegevens stuurt, zou ik je aan willen raden om bij hen aan te kloppen om meer verduidelijking te krijgen. Bij Stipte hebben klanten tot 28 januari om dit aanbod aan te nemen, maar ik weet niet hoe dat in jouw geval is geregeld.

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie en extra info!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +18
Hoi Tekkel01,

Het is zeker niet onze bedoeling om jou het gevoel te geven dat we aan het "doorduwen" zijn, laat ik dat vooropstellen!

Ik ben zelf niet bekend met Spaardirect en het aanbod dat zij doen. We doen wel een aanbod aan klanten die overstappen van Stipte. Is dat heel toevallig wat je bedoelt? Als dat niet zo is, en het om Spaardirect gaat, heb je dan misschien een link of screenshot van de informatie? Wellicht is er al vanuit Spaardirect een aanvraag tot nummerbehoud gedaan, zonder dat jij er van op de hoogte was. In dat geval wordt er inderdaad gevraagd om meer gegevens, als de aanvraag niet compleet is. Dit is alleen speculeren, vanuit mijn kant, aangezien ik niet precies weet wat er nu gaande is.

Aangezien Spaardirect, dan wel Stipte, degene is die dit aanbod doet, de informatie geeft én een mail met de vraag om gegevens stuurt, zou ik je aan willen raden om bij hen aan te kloppen om meer verduidelijking te krijgen. Bij Stipte hebben klanten tot 28 januari om dit aanbod aan te nemen, maar ik weet niet hoe dat in jouw geval is geregeld.

Ik ben erg benieuwd naar jouw reactie en extra info!

Reageer