Beantwoord

Hoe lang duurt het?

• 11 juni 2011
  • 3 reacties
  • 450 Bekeken

Hallo,

Ik heb 29-05 een bestelling gedaan bij een andere provider via dealdirect. Heb ik ook nummerbehoud aangevraagd. Nu is het dus al bijna 2 weken geleden en bij mijn status staat nog steeds dat er geen aanvraag is gedaan. Ik heb daar over opgebeld naar de nieuwe provider en die zei dat het de 30ste de deur uit gegaan is. Hoe lang duurt zoiets voordat je weet hoe of wat? Mijn abonnement loopt namelijk 12-08 af.
icon

Beste antwoord door natalie1975 12 juni 2011, 10:27

Vodafone zei dat het ongeveer 10 dagen duurde voordat ik het hier bij T mobile zou kunnen zien. Maar wat ik eigenlijk wil weten is hoe lang het duurt voordat ik op deze site kan zien of het al in behandeling is. Zoals het nu is staat er dat t mobile niks ontvangen heeft van mijn nieuwe provider.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Ok Vodafone meld aan jou dat de 30ste de aanvraag de deur uit is gegaan, maar kan Vodafone je niet vertellen op welke datum de portering aangevraagd is?
Zal wel de einddatum van je huidige T-Mobile contract zijn, maar beetje vaag dat Vodafone geen betere info aan je geeft.
Maar wat wil je eigenlijk horen?
Vodafone zei dat het ongeveer 10 dagen duurde voordat ik het hier bij T mobile zou kunnen zien. Maar wat ik eigenlijk wil weten is hoe lang het duurt voordat ik op deze site kan zien of het al in behandeling is. Zoals het nu is staat er dat t mobile niks ontvangen heeft van mijn nieuwe provider.
Min vraag is beantwoord. Sinds vandaag is het in mijn status te zien. Bedankt!!

Reageer