Beantwoord

hoelang de tijd bij overschakelen naar andere provider?

Hoelang heb ik de tijd bij Tmobile om een nieuwe Provider te vinden?

Mijn contract is ontbonden ivm een aantal factoren, maar hoelang krijg ik hiervoor de tijd?
Aangezien ik graag goed wil kijken naar welke telefoon en welke provider.
En binnen welke tijd moet ik mijn telefoon opsturen
icon

Beste antwoord door Ries 21 juni 2011, 17:04

@rooosie
Het toestel dien je binnen 2 weken terug te sturen naar het adres wat je gegeven is. Ik zie de melding staan dat je het nummer mee wilt nemen naar een andere provider. Op zich heb je daar alle tijd voor maar hou er wel rekening mee dat je abonnement pas stopt als je nieuwe provider het nummer heeft overgenomen.
Bij de aanvraag kan je nieuwe provider een verzoek doen voor over 5 werkdagen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
@rooosie
Het toestel dien je binnen 2 weken terug te sturen naar het adres wat je gegeven is. Ik zie de melding staan dat je het nummer mee wilt nemen naar een andere provider. Op zich heb je daar alle tijd voor maar hou er wel rekening mee dat je abonnement pas stopt als je nieuwe provider het nummer heeft overgenomen.
Ries schreef:

@rooosie

Bedankt voor je reactie!

Reageer